Liten update nu har jag lämnat prover i 10 veckor, känns litegranna som att just mitt län har rekordlånga tider i att få komma in.
Har legat på som tusan om tidigare inskrivning, med tanke på att ALLA prover har varit klockrena.. verkligen försökt få dom att förstå att jag är seriös & denna väntar tär på en både psykiskt samt ekonomiskt. Men jag har räknat på detta och dom sa 3 månader utifall alla prover är gröna. Vill även tillägga att jag har under denna tid lämnat (3st) BT blodprover som ska vara standard att lämna just tre stycken, innan man ens får veta att man är med..
Aja hur som haver så är jag nog med bra precis till julafton! Ska bli bra jävla skönt att lämna detta liv och få en nystart !
Sedan blir ju nästa kamp att få vanliga buprenorfin tabletter istället för suboxone, jag har varit med förut och fick biverkningar på dessa och dom bytte då till Sandoz som fungerade felfritt.
Nu när jag nämnde detta så vill dom endå att jag ska gå på suboxonen, med tanke på att det finns andra "fabrikat" jävulskt dåligt om du frågar mig.
Vet man att dessa har gett biverkningar förr varför inte ge mig vanliga som fungerat kanon?
Antar att detta är en ekonomisk fråga på min AVD.
Ibland önskade man att man bodde lite längre söderut där expertisen är kraftigt varierande till det bättre.
Peace out Mvh