2019-11-22, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Tror jag är på väg ned i det svarta hålet också men ska höja dosen på medikamentet så kanske jag slipper.

Ångesten har ett eget liv i mitt nervsystem.
LÅT MIG VARA.

tror du behöver en riktigt , riktigt lång mjuk och varm kraaaaam , typ över hela jul / nyår som kommer ,

sådant brukar släppa på de inre spänningarna och det humöret åker upp några rejäla steg

mår sådär i dag , skulle bara vilja slappa hela helgen som är på ingående , men det går inte
Citera
2019-11-23, 23:27
Medlem
BewilderedHulders avatar
När jag gick till affären på förmiddagen så hörde jag någon med klackar som gick bakom mig hela vägen och tillbaka, fast det inte var någon där.

Har änglar klackar på sina skor?
Senast redigerad av BewilderedHulder 2019-11-23 kl. 23:47.
Citera
2019-11-24, 21:55
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Äkta vänskap existerar fan inte längre! En av mina bästa vänner blockade mig i fredags för en jävla skitsak! Har mått dåligt enda sedan dess.

Nu skiter jag i allt! Det får gå som det går. Jag är jävligt glad över att jag fortfarande har några bra vänner kvar. Man slutar aldrig att bli förvånad!

Jag kunde aldrig tro att hon skulle blocka mig. Hon har både krossat mitt hjärta och knivhuggit mig i ryggen!

Nu har jag iallafall lärt mig att äkta vänskap inte existerar. Och att man inte kan lita på en enda jävel! TACK! Skål på er. Nu ska jag supa mig packad!
Citera
2019-11-24, 22:16
Bannlyst
Citat:
När jag gick till affären på förmiddagen så hörde jag någon med klackar som gick bakom mig hela vägen och tillbaka, fast det inte var någon där.

Har änglar klackar på sina skor?

nej , det är hondjävlar som springer runt och för oljud , vad har du nu hittat på för nått , för att få sådana efter dej ? ladda upp med stort kors runt halsen , vitlök och en vass påle med tillhörande träklubba så gör du processen kort om de inte ger sej

blå på benen , blå på magen och blå på vänster stortå här , fan hur jag ser ut i dag under kläderna?
Citera
2019-11-26, 17:23
Medlem
BewilderedHulders avatar
Jag känner mig ensam och olycklig. Arg! Dessutom har jag tappat 300 kronor och det var skitmycket pengar för mig.

Citera
2019-11-26, 17:34
Medlem
Citat:
Jag känner mig ensam och olycklig. Arg! Dessutom har jag tappat 300 kronor och det var skitmycket pengar för mig.

Men vad apigt att bli av med pengar Kram på dig.
Citera
2019-11-26, 17:34
Bannlyst
Citat:

helt ensam här ochså , mörka tankar i dag som pockar på , varför man ska kämpa vidare liksom , till vilken mening ?
orkeslös , likgiltig och vet inte helt ärligt hur jag ska fixa morgondagen ?

nej repet är lockande just nu .

du får önska dej 300 nya kr av jultomten , känner på mej att han hjälper dej med det i år
Citera
2019-11-26, 18:59
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Men vad apigt att bli av med pengar Kram på dig.

Skitapigt!

Kram.

Citat:
Ursprungligen postat av skogsrov
helt ensam här ochså , mörka tankar i dag som pockar på , varför man ska kämpa vidare liksom , till vilken mening ?
orkeslös , likgiltig och vet inte helt ärligt hur jag ska fixa morgondagen ?

nej repet är lockande just nu .

du får önska dej 300 nya kr av jultomten , känner på mej att han hjälper dej med det i år

Mörkret äter sig in i det själen i det här gudsförgätna mörkret. Skit i det där apiga repet. Be och få brintellix på recept.
Citera
2019-11-26, 19:03
Bannlyst
Citat:
Skitapigt!

Kram.

Mörkret äter sig in i det själen i det här gudsförgätna mörkret. Skit i det där apiga repet. Be och få brintellix på recept.

jo mörkret äter upp min livsgnista tyvärr ska kolla upp det du nämde lite närmare
Citera
2019-11-26, 19:22
Bannlyst
Citat:

fick testa Duloxetin för ett par år sedan , funkade inte alls då jag blev kräksjuk som en slamkrypare ,
fick avbryta behandling efter tre dagar , tror du denna du rekommenderade är bättre ?

är igentligen inte depremerad , då jag mår helt ok stora delar om året , men när det är tungt som nu , så är det riktigt tungt
Citera
2019-11-26, 19:35
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsrov
fick testa Duloxetin för ett par år sedan , funkade inte alls då jag blev kräksjuk som en slamkrypare ,
fick avbryta behandling efter tre dagar , tror du denna du rekommenderade är bättre ?

är igentligen inte depremerad , då jag mår helt ok stora delar om året , men när det är tungt som nu , så är det riktigt tungt

Den är skitkräkig i början men sen bra.
Citera
2019-11-26, 19:51
Bannlyst
Citat:
Den är skitkräkig i början men sen bra.

ok får höra mer nästa gång jag besöker läkare , försöker klara mej utan sådan här medicin , men mår så kasst just nu så vore nog bäst att få nått som fungerar ett litet tag i alla fall .

när mörkret kryper in under skinnet på en så vill livsgnistan få hjälp med att överleva ett tag till

tänk om man bara kunde gå i ide som björnen ! hade varit lösningen , att få vakna sur , hungrig och med ont i ryggen

och fåglarna bara kvittrar som inget hänt i solskenet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in