2019-09-15, 13:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekaflnoren
Jag såg att CW lagt upp detta på Instagram, att någon skapat en mobbar-sida för henne på Facebook. Men så la hon upp den här bilden:

https://imgur.com/b0U5bSJ

där det står "Stina Wollter etc... gillar DIN sida Allting handlar om Cissi Wallin". Betyder det att CW skapat sidan?

Printscreenen är från en annan grupp och det är inte Cissi som lagt upp den från början. Alltså sidans ägare tog en print på att de där feministerna gillar sidan och sen skryter han eller hon om det genom att lägga upp bilden i någon grupp. Någon skickade vidare bilden till Cissi.

Så sjukt omogna allihopa.
Citera
2019-09-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Det finns en alternativ tolkning och det är att personen bakom sidan blev så till sig när sidan fick Stina Wollters gillande att hen inte kunde hålla sig utan MÅSTE skicka bilden till Cissi

Så skulle det, rent teoretiskt, kunna vara. Men det troliga är att Cissi skulle ha gjort ett jävla nummer av det, om så var fallet.
Oavsett hur det ligger till, så ska det bli väldigt intressant att se hur hon kommer hantera det här. Tills vidare håller jag som mest troligt att det är Cissi själv som ligger bakom, i hopp om att få sympatier. En mycket medveten strategi inför den förestående rättegången.
Citera
2019-09-15, 13:45
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Printscreenen är från en annan grupp och det är inte Cissi som lagt upp den från början. Alltså sidans ägare tog en print på att de där feministerna gillar sidan och sen skryter han eller hon om det genom att lägga upp bilden i någon grupp. Någon skickade vidare bilden till Cissi.

Vet du detta? Det låter logiskt och i linje med vad jag själv tänkte att det kunde vara, men är du säker?
Citera
2019-09-15, 13:47
Medlem
Citat:

Vilken grupp var det?
Citera
2019-09-15, 13:48
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banjoduell
Vet du detta? Det låter logiskt och i linje med vad jag själv tänkte att det kunde vara, men är du säker?

Jag vet detta och är helt säker. Har verkligen inget till övers för Cissi eller någon av de andra i den här soppan men just detta vet jag.
Citera
2019-09-15, 13:57
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Jag vet detta och är helt säker. Har verkligen inget till övers för Cissi eller någon av de andra i den här soppan men just detta vet jag.
Som sagt, det låter logiskt. Det var ganska tydligt inte Cissi som skrivit det som stod där.
Citera
2019-09-15, 14:15
Medlem
quid-est-veritass avatar
Tam satir = "hatgrupp"? Allt är så urvattnat. Jag är för gammal för att hänga med längre. Man blir trött.
Citera
2019-09-15, 14:30
Medlem
Citat:

Citat:

Vilken grupp var det?
Citera
2019-09-15, 15:00
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quid-est-veritas
Tam satir = "hatgrupp"? Allt är så urvattnat. Jag är för gammal för att hänga med längre. Man blir trött.

Tam satir> hatgrupp > måste bort från nätet.
Jag är så förbannat trött på "cancel culture".
Citera
2019-09-16, 00:47
Medlem
CW är så utstuderat elak. Hon lägger ut en text som hon vet att hennes följare direkt kommer att hugga på. Tex nu senast att misstänkliggöra Stina Wollter. Hon vet att det är att släppa kopplet för ett gäng kamphundar som genast rusar åstad och angriper den anklagade. Sen ligger hon i sängen med sonen, offerkoffan på, och gnäller och gnölar om att vill henne ont.
Citera
2019-09-16, 00:52
Medlem
Om att alla vill henne ont.
Men i alla fall, en manipulativ människa som som har olika sanningar
Citera
2019-09-16, 07:23
Medlem
Förutom att Cissi backat från att vara alkoholist, har hon någonsin backat i en konflikt/debatt eller erkänt att hon inte haft rätt underlag för yttra sig. Dvs, visat lite ödmjukhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in