2019-11-02, 21:54
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk69
Gött! Fyll på med andra inom nån timme ifall du känner för.

https://www.youtube.com/watch?v=xbAwzsqBAfY

Litet låttips Lämna flashback och mys ner dig i soffan nu!

Tack.

Ligger ned i datorstolen och vaggar fram och tillbaka ihopkrupen i täcke och hoodie. Myys-
Citera
2019-11-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Tack.

Ligger ned i datorstolen och vaggar fram och tillbaka ihopkrupen i täcke och hoodie. Myys-

Fyfan vad mys det låter, kul att det funkade till slut!

Måste bara ge ett till låttips.
https://www.youtube.com/watch?v=6cVaFO8yv5A

Förlåt mr mods om det är off topic.
Citera
2019-11-03, 01:58
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Det var intensivt. Var mer som en religiös upplevelse, som om man fick en varm kram ifrån Gud och varje gång man gäspade och sträckte på sig så fick man en mindre orgasm. Sade nog "Oh my god" ett hundratal gånger just pga hur skönt det var att gäspa och sträcka på sig.

Går inte att jämföra med något.

Blev mer introvert än vad jag redan är, filosoferade om jaget och ville att det aldrig skulle sluta.

Fortfarande en del groggy och påverkad. Men det var kul. Måste göras om någon gång.
Citera
2019-11-06, 01:14
Medlem
2-9-5s avatar
Tjena alla knapp knaprare, jag har stött på ett litet problem. Jag o en polare tog en varsin Donald Trump (230-240mg) och vi kände knappt någonting. Vi blev typ kickade i 1-2 timmar och vi båda va knäckta...

Gången innan jag tog denna så tog jag en exakt likadan som jag tog sist. Samma mängd o pris. Jag njöt som om jag flög i himmelen

Är det så att om man tar samma sorts E 2-3 gånger så slutar dom ”funka”?

Uppskattar svar på min fråga!

Mvh
Citera
2019-11-06, 01:53
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2-9-5
Tjena alla knapp knaprare, jag har stött på ett litet problem. Jag o en polare tog en varsin Donald Trump (230-240mg) och vi kände knappt någonting. Vi blev typ kickade i 1-2 timmar och vi båda va knäckta...

Gången innan jag tog denna så tog jag en exakt likadan som jag tog sist. Samma mängd o pris. Jag njöt som om jag flög i himmelen

Mvh

nope, ren mdma, om det var det, är ju en kemisk formula. same shit. däremot mängd och tolerans är avgörande samt dagsform givetvis och intag av mat mm. hur länge sedan var det mellan sessionerna, och hur ofta tar du. det var inget annat i dina senaste donalds, har du testat pillret så det inte var någon skitkopia med annat i. ofta beror det där på att pillret är betydligt svagare än första samt att man tagit nyligen, man får snabbt tolerans. ska inte ta mer än max var 2 månad. 3 helst.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2019-11-06 kl. 01:58.
Citera
2019-11-06, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2-9-5

Mvh

När var gången innan ni tog? Var det dagen efter är det helt normalt då man bygger tolerans på MDMA fort somfan, även inom en vecka så kan effekten nästan helt utebli.
Citera
2019-11-06, 19:17
Medlem
Skillnad på exctasy och MDMA kristaller?

Tjenare FB. Är otroligt oerfaren gällande exctasy. Jag och polarna har löst mdma kristaller i kapslar som vi tänkt ta ganska snart. 1 kapsel innehåller cirka 100mg, kanske lite mer men inte mindre iaf och tanken är att vi ska ta 2 st var. Har bara tagit E 1 gång innan och det var i sommras enligt langaren var det 200mg MDMA i, så isåfall är det ju likvärdig mängd. Det jag undrar är om det är någon skillnad rusmässigt på MDMA kristaller vs Exctasy. Snälla ni behöver inte dumförklara mig, jag vet att exctasy främst innehåller MDMA och säkert oftast utbankad med tjack och diverse grejer men tänkte endå om det är någon skillnad då det ena e kristaller och det andra ett piller eller är det exakt samma rus?.
Citera
2019-11-06, 19:22
Medlem
SwedishPsych0s avatar
MDMA ruset är mer rent då det inte är utbankat fast ecstasy har sin charm det med då det brukar vara utblandat med tjack och grejer vilket ger en bra combo som håller dig vaken och alert samtidigt som du älskar allting.

Så MDMA om du vill mysa och chilla med bra sällskap och Ecstasy om du vill springa och dansa med bra sällskap fast det går att göra båda saker oavsett.
Senast redigerad av SwedishPsych0 2019-11-06 kl. 19:26.
Citera
2019-11-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
MDMA ruset är mer rent då det inte är utbankat fast ecstasy har sin charm det med då det brukar vara utblandat med tjack och grejer vilket ger en bra combo som håller dig vaken och alert samtidigt som du älskar allting.

Okej det låter ju inte helt fel, men har svårt o tro att ja kommer bli besviken på det "rena" ruset, ska bli spännande o testa.
Citera
2019-11-06, 19:44
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Skillnad på exctasy och MDMA kristaller? infogad.

/Mod
Citera
2019-11-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaderLappen199
Okej det låter ju inte helt fel, men har svårt o tro att ja kommer bli besviken på det "rena" ruset, ska bli spännande o testa.
Är det riktigt MDMA har jag svårt att tro att du blir besviken! Men som tidigare nämnt kan rent MDMA ge en "lugnare" upplevelse och sinnesstämning än ecstacy. Sen tycker jag själv att mycket beror på omgivningen, är du på klubben eller konsert blir du gärna pigg och aktiv medans om du är hemma med polarna ligger man gärna och pratar och tar det lugnt.

Vill heller inte tjata och vara tråkig, men skaffa gärna ett testkit om du har tänkt att ta MDMA fler gånger i framtiden. Ett marquis kit kostar ca 200kr inkl. frakt och ger en bra fingervisning om du har MDMA eller inte. Bara ett tips!
Citera
2019-11-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaderLappen199
Tjenare FB. Är otroligt oerfaren gällande exctasy. Jag och polarna har löst mdma kristaller i kapslar som vi tänkt ta ganska snart. 1 kapsel innehåller cirka 100mg, kanske lite mer men inte mindre iaf och tanken är att vi ska ta 2 st var. Har bara tagit E 1 gång innan och det var i sommras enligt langaren var det 200mg MDMA i, så isåfall är det ju likvärdig mängd. Det jag undrar är om det är någon skillnad rusmässigt på MDMA kristaller vs Exctasy. Snälla ni behöver inte dumförklara mig, jag vet att exctasy främst innehåller MDMA och säkert oftast utbankad med tjack och diverse grejer men tänkte endå om det är någon skillnad då det ena e kristaller och det andra ett piller eller är det exakt samma rus?.

MDMA är MDMA. Ecstasy ÄR MDMA fast pressade i piller och oftast blandat med en eller fler stimulanter så som Amfetamin eller något liknande. MDMA rent blir man väldigt sänkt på, därför blandas det oftast med amfetamin föra att få en att komma upp ur soffan.

Hur många MG langaren säger att det finns i pillren stämmer 99/100 fall INTE. EN stark exctasytablett innehåller 120-170mg. Däremot finns det många tabletter nu för tiden som är kraftigt överdoserade då de är tänkta att ta HALVA av. Så runt 300mg MDMA i en stark tablett, en halv blir runt 150 vilket är en perfekt dos. Tyvärr tar många hela jävla skiten och får en överdos som heter duga, då de aldrig använt MDMA innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in