Citat:
Ursprungligen postat av
LaderLappen199
Tjenare FB. Är otroligt oerfaren gällande exctasy. Jag och polarna har löst mdma kristaller i kapslar som vi tänkt ta ganska snart. 1 kapsel innehåller cirka 100mg, kanske lite mer men inte mindre iaf och tanken är att vi ska ta 2 st var. Har bara tagit E 1 gång innan och det var i sommras enligt langaren var det 200mg MDMA i, så isåfall är det ju likvärdig mängd. Det jag undrar är om det är någon skillnad rusmässigt på MDMA kristaller vs Exctasy. Snälla ni behöver inte dumförklara mig, jag vet att exctasy främst innehåller MDMA och säkert oftast utbankad med tjack och diverse grejer men tänkte endå om det är någon skillnad då det ena e kristaller och det andra ett piller eller är det exakt samma rus?.
MDMA är MDMA. Ecstasy ÄR MDMA fast pressade i piller och oftast blandat med en eller fler stimulanter så som Amfetamin eller något liknande. MDMA rent blir man väldigt sänkt på, därför blandas det oftast med amfetamin föra att få en att komma upp ur soffan.
Hur många MG langaren säger att det finns i pillren stämmer 99/100 fall INTE. EN stark exctasytablett innehåller 120-170mg. Däremot finns det många tabletter nu för tiden som är kraftigt överdoserade då de är tänkta att ta HALVA av. Så runt 300mg MDMA i en stark tablett, en halv blir runt 150 vilket är en perfekt dos. Tyvärr tar många hela jävla skiten och får en överdos som heter duga, då de aldrig använt MDMA innan.