Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-09, 09:12
Medlem
Mdma avtänning

Vad är det igentligen folk spär ut tillexempel mdma med som gör att man får sån helvetets ångest efteråt.

Har tagit mdma som jag inte visste var rent en gång och ville dö efteråt.
Men med kristaller får jag inget sånt skit. Kanske lite trött och så dagen efter.
Citera
2022-11-09, 09:21
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmet
Vad är det igentligen folk spär ut tillexempel mdma med som gör att man får sån helvetets ångest efteråt.

Men med kristaller får jag inget sånt skit. Kanske lite trött och så dagen efter.

Det är din seretoninnivå som är i botten därav ångest. Det skadar hjärnan som med otur kan bli permanent och du har detta mående dagligen.

Så fortsätt du och njut.
Citera
2022-11-09, 09:23
Avslutad
Avtändning stavas det till att börja med.

Jadu menar du ecstasy? Amfetamin brukar de innehålla bland annat och det får ju många ågren o mår skit av när det går ut inkl mig själv. Men ren mdma tycker jag inte är så farligt som du säger men all mdma är ju även känt det för att få en o må piss efteråt.
Citera
2022-11-09, 09:58
Medlem
link71s avatar
Om drogerna endast gav en positiv effekt skulle ingen avstå.
Skippa drogerna så mår du bättre och slipper ångest.
Citera
2022-11-11, 10:27
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmet

Det kan mycket väl röra sig om att du tagit en för hög dos, varpå serotonindepåerna var rejält uttömda. Detta händer med andra ord även om du tar för mycket av rena kristaller.
Citera
2022-11-15, 08:46
Medlem
I min erfarenhet är inga tillsatser i mdma i kristaller.
Jag får iaf ingen avtändning av kristaller.
Trött dagen efter visst. Men ingen ångest direkt
Citera
2022-11-29, 10:01
Medlem
snooper123s avatar
Är det bara jag som inte ens kan få upp kuken på MDMA?
Citera
2022-11-29, 19:29
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S1an23a
Jag äter inga mediciner, och känner mig inte heller deprimerad i vardagen, vissa dagar kan man väl känna sig lite låg o så men Inge depression skulle ja säga

Har också det problemet och helt ärligt tror jag att det är pga det inte är samma E som det var förut. Dom var bättre för. Har åkt på riktiga skit tabletter senaste tiden känns svårt att få tag i bra. Vet inte hur det är med andra men ”på min tid” va det bara vissa som sålde och då va det bra grejer från typ holland. Nu säljer vem som helst och känns som rent skit.
Citera
2022-12-01, 19:19
Medlem
Behöver lite råd från er erfarna gällande intag av MDMA i kristallform.

Ska ta MDMA med en tjej som jag träffat. Första gången hon testar, jag har kört E några gånger, aldrig ren MDMA.
Renheten ska vara riktigt bra +80%.

Jag har inga problem med att snorta, men då hon aldrig testat droger är hon väldigt emot det.
För att göra det hela lite mer "classy" har jag tänkt krossa och fylla gelatinkapslat med 150mg som förstados, samt 100mg som påfyllnad efter sisådär 3h.
Har såklart en precisionsvåg.

Är det ett vettigt sätt att inta det på?
Är mängden vettig, eller är det för mycket för någon som inte testat förr?

Jag 108kg
Hon 62kg
Om det har någon betydelse...

Tacksam för lite guidning 😊🙏
Citera
2022-12-03, 01:54
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurkenLurken
Behöver lite råd från er erfarna gällande intag av MDMA i kristallform.

Ska ta MDMA med en tjej som jag träffat. Första gången hon testar, jag har kört E några gånger, aldrig ren MDMA.
Renheten ska vara riktigt bra +80%.

Jag har inga problem med att snorta, men då hon aldrig testat droger är hon väldigt emot det.
För att göra det hela lite mer "classy" har jag tänkt krossa och fylla gelatinkapslat med 150mg som förstados, samt 100mg som påfyllnad efter sisådär 3h.
Har såklart en precisionsvåg.

Är det ett vettigt sätt att inta det på?
Är mängden vettig, eller är det för mycket för någon som inte testat förr?

Jag 108kg
Hon 62kg
Om det har någon betydelse...

Tacksam för lite guidning 😊🙏
Att svälja är rentav bättre än att snorta, så kör på det.

Jag skulle rekommendera 150 mg för dig och 100 mg för henne, baserat på kroppsvikten. Påfyllningen kan vara 100 mg för dig och 70 för henne - väg upp även dessa doser i förväg så att ni inte riskerar att överdosera på impuls/magkänsla/felräkning.
Citera
2022-12-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Att svälja är rentav bättre än att snorta, så kör på det.

Jag skulle rekommendera 150 mg för dig och 100 mg för henne, baserat på kroppsvikten. Påfyllningen kan vara 100 mg för dig och 70 för henne - väg upp även dessa doser i förväg så att ni inte riskerar att överdosera på impuls/magkänsla/felräkning.

STORT tack för tipsen, väldigt uppskattat! Jag har en våg med 0.001g upplösning samt gelatinkapslar med olika färger så det inte går att ta fel på. Ser till att inte ta med mer dit vi ska så jag inte agerar på feelingen :-)
Citera
2022-12-06, 00:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurkenLurken
STORT tack för tipsen, väldigt uppskattat! Jag har en våg med 0.001g upplösning samt gelatinkapslar med olika färger så det inte går att ta fel på. Ser till att inte ta med mer dit vi ska så jag inte agerar på feelingen :-)
Finemang - jag önskar er en riktigt minnesvärd kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in