Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Hej,
På valborg vankas det good old hemmafest med mycket fina damer som en person som inte är jag är väldigt intresserad av. Denna person har inte festat med dessa på ungefär 2 år och vill ju självklart "äga" festen.
Personen vill kunna gå med den självsäkerheten MDMA brukar ge och kunna hålla samtal flytande och verkligen intressera sig utav vad tjejen pratar om.
Personen är dock orolig att den kanske blir för "mysig" på MDMAt vilket inte riktigt är planen till en början och funderar på att kanske köra följande:
120mg mdma bomba
50mg affe i snoken
- rekommenderar ni personen att skita i affen helt och sänka dosen mdma? Ni förstår säkert vad personen menar med att kunna tala så intressant att folk blir helt fascinerade av det personen har att säga. Det där stadiet precis innan det peakar och den
inte börjat tappa bort vart den är mitt i meningen osv
Personen i fråga väger 85kg
Tack på förhand,
Jag personligen hade struntat i MDMA't helt, i en vanlig persons ögon så ser E'ade personer inte så jättetrevliga ut, även om du själv känner dig som kung/mysigast i världen...
Gigantiska pupiller, blek hy (drabbar visserligen inte alla, men men) och käkspänningar..
Njae, om jag hade varit du hade jag tagit en lagom dos tjack ihop med en benzo eller två. Det resulterar i ett väldigt gott humör, du blir pratglad, självsäker, ja effekten av den kombon är helt enkelt mer kompatibel med vanliga människor i en vanlig festmiljö utan risk att framstå som ett mongo/knarkare

Jag gillar att ta 1-4 Xanor ihop med tjacket då det tar bort den stissiga och lite oroliga/rastlösa känslan tjack kan ge.
Men det är bara mina 5 cent!
kan tillägga att "lagom dos tjack" för mig är kanske 150-180mg i en bomb och kanske 100mg i snoken, om det är amfetamin av hyfsad kvalité!