Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-28, 14:53
Medlem
Hej,

På valborg vankas det good old hemmafest med mycket fina damer som en person som inte är jag är väldigt intresserad av. Denna person har inte festat med dessa på ungefär 2 år och vill ju självklart "äga" festen.

Personen vill kunna gå med den självsäkerheten MDMA brukar ge och kunna hålla samtal flytande och verkligen intressera sig utav vad tjejen pratar om.

Personen är dock orolig att den kanske blir för "mysig" på MDMAt vilket inte riktigt är planen till en början och funderar på att kanske köra följande:

120mg mdma bomba
50mg affe i snoken

- rekommenderar ni personen att skita i affen helt och sänka dosen mdma? Ni förstår säkert vad personen menar med att kunna tala så intressant att folk blir helt fascinerade av det personen har att säga. Det där stadiet precis innan det peakar och den inte börjat tappa bort vart den är mitt i meningen osv

Personen i fråga väger 85kg

Tack på förhand,
Citera
2013-04-28, 15:03
Medlem
Ovcharkas avatar
Jag och bruden gjorde slut för en vecka sen. Igår träffades vi och tog exstacy. Vilket bra besut! Vi låg och mös, talade ut och...älskade med varandra...

Tack, MDMA - bättre än vilken parterapi som helst!
Citera
2013-04-28, 15:25
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Hej,

På valborg vankas det good old hemmafest med mycket fina damer som en person som inte är jag är väldigt intresserad av. Denna person har inte festat med dessa på ungefär 2 år och vill ju självklart "äga" festen.

Personen vill kunna gå med den självsäkerheten MDMA brukar ge och kunna hålla samtal flytande och verkligen intressera sig utav vad tjejen pratar om.

Personen är dock orolig att den kanske blir för "mysig" på MDMAt vilket inte riktigt är planen till en början och funderar på att kanske köra följande:

120mg mdma bomba
50mg affe i snoken

- rekommenderar ni personen att skita i affen helt och sänka dosen mdma? Ni förstår säkert vad personen menar med att kunna tala så intressant att folk blir helt fascinerade av det personen har att säga. Det där stadiet precis innan det peakar och den inte börjat tappa bort vart den är mitt i meningen osv

Personen i fråga väger 85kg

Tack på förhand,

Jag personligen hade struntat i MDMA't helt, i en vanlig persons ögon så ser E'ade personer inte så jättetrevliga ut, även om du själv känner dig som kung/mysigast i världen...
Gigantiska pupiller, blek hy (drabbar visserligen inte alla, men men) och käkspänningar..
Njae, om jag hade varit du hade jag tagit en lagom dos tjack ihop med en benzo eller två. Det resulterar i ett väldigt gott humör, du blir pratglad, självsäker, ja effekten av den kombon är helt enkelt mer kompatibel med vanliga människor i en vanlig festmiljö utan risk att framstå som ett mongo/knarkare Jag gillar att ta 1-4 Xanor ihop med tjacket då det tar bort den stissiga och lite oroliga/rastlösa känslan tjack kan ge.
Men det är bara mina 5 cent!

kan tillägga att "lagom dos tjack" för mig är kanske 150-180mg i en bomb och kanske 100mg i snoken, om det är amfetamin av hyfsad kvalité!
Citera
2013-04-28, 17:40
Medlem
Vad kan jag hitta info angående, gröna med ett Kors, eller kryss (över tabletten)

Är den bra ?
Citera
2013-04-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jag och bruden gjorde slut för en vecka sen. Igår träffades vi och tog exstacy. Vilket bra besut! Vi låg och mös, talade ut och...älskade med varandra...

Tack, MDMA - bättre än vilken parterapi som helst!

Låter ju bra att behöva droger för att kunna tala ut och vara med varandra
Citera
2013-04-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Låter ju bra att behöva droger för att kunna tala ut och vara med varandra

Va negativ du ska vara Deras sertoninhalt kanske va super lågt ? så va E:n medicin liksom
Citera
2013-04-28, 18:40
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Vad kan jag hitta info angående, gröna med ett Kors, eller kryss (över tabletten)

Är den bra ?

pillreports.com
Citera
2013-04-28, 18:44
Medlem
Citat:
Va negativ du ska vara Deras sertoninhalt kanske va super lågt ? så va E:n medicin liksom

Drogen skapar inte Serotonin, den använder Serotonin. Är dina halter "super låga" så kommer ruset vara obefintligt. Det "medicinala" eller "psykologiska terapin" för paret berodde på den stora dosen utav Serotonin som frisläpptes i hjärnan, visst fungerar det säkert som parterapi om man har problem. MDMA användes ju inte inom psykoterapi för att det var kul.
Citera
2013-04-28, 18:49
Medlem
uuy1851s avatar
Köpte precis ett halvt gram MDMA.

Om jag inte hittar någon mysig att ta det med, går det ta lite extra typ 300-400mg och då få en trippig effekt av det? Jag syftar mest på metaboliseringen till MDA som sker i kroppen vid överdriven konsumption. Det jag dock inte vet är hur mycket en överdriven konsumption är...
Citera
2013-04-28, 19:02
Medlem
köpte nyss 5g MDMA för första gången, den skulle tydligen vara rundt 90% ren mdma. Någon som vet om man kan kolla kvalitet osv `?
Citera
2013-04-28, 19:15
Moderator
kvm3s avatar
Citat:

Är den bra ?
Den klistrade tråden Frågor om olika batchar av Ecstasypiller är ett lämpligt ställe att söka information på.
Citera
2013-04-28, 19:41
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Köpte precis ett halvt gram MDMA.

Om jag inte hittar någon mysig att ta det med, går det ta lite extra typ 300-400mg och då få en trippig effekt av det? Jag syftar mest på metaboliseringen till MDA som sker i kroppen vid överdriven konsumption. Det jag dock inte vet är hur mycket en överdriven konsumption är...
300-400 mg ska du inte ta, alldeles för mycket. 2 mg/kg brukar fungera bra, och att ta lite mer än så funkar. Väger du 75 kg så droppa 150 mg, och fyll på med 50 mg eller så om du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in