2019-11-02, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Så här har mitt senaste dygn sett ut:

Så är väl runt 2mg kvar i blodet, + en bit under 20mg diazepam om jag tar det imorgon runt 16-18 tiden.

Ger honom klara instruktioner innan MDMAt intas. Men det bör vara okej, väger 120kg och tar en förhållandevis normal dos, dessutom redan testat en mindre del så allt bör gå bra.

Får passa på att leta efter spellistor redan nu. Blir allt ifrån Happy hardcore till nostalgisk musik ifrån tonårsåren.

Tack för hjälpen.

Aah du är en daglig brukare av Alpra och Diaz alltså? Ber om ursäkt det har brunnit lite i kolan här

Om jag förstår dig rätt är det där dina dagliga doser bens som du tagit en längre tid? Isåfall hur länge om man får fråga?

Är du van vid bens dagligen så borde det inte göra allt för stor skillnad, men nånting säger mig att det kommer bli mer magiskt om du försöker att kanske halvera dig dagsdos den dagen du ska köra, ifall det går. Är ingen expert på det här men har dödat en snedtrip på CB och MDMA med 50mg Diaz innan, så nog påverkar benson ruset, frågan är hur mycket och det kan jag tyvärr inte svara på.

Som sagt. Jag hade ätit minsta dos bens jag klarar av utan att det blir för jobbigt, sedan ifall att MDMA ruset skulle bli för intensivt eller ångestframkallande eller så, så ha en Alpra eller Diaz nära till hands.

OBS!!! Jag är ingen doktor så jag vet inte hur mycket eller lite du är i behov av, detta är endast hur jag skulle testat göra. Flumma safe!
Citera
2019-11-02, 09:30
Moderator
kvm3s avatar
Tråden MDMA ensam. 130mg lagom dos? infogad.

/Mod
Citera
2019-11-02, 21:07
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Tog 130mg för en timme sen. Känner inte av något mer än gäspande och att pungen drar ihop sig (på samma sak som tjack).
Citera
2019-11-02, 21:15
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Tog 130mg för en timme sen. Känner inte av något mer än gäspande och att pungen drar ihop sig (på samma sak som tjack).
Ta samma dos igen, men absolut inte mer.
Citera
2019-11-02, 21:26
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

ja ibland tar det sjukt lång tid innan det slår, typ över 90 min. Men händer det inte något efter 2 timmar så var det sockerpiller. Hur är feelingen nu?
Citera
2019-11-02, 21:29
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Ta samma dos igen, men absolut inte mer.

Funderar på att ta andra halvan, var 260mg-piller jag fick.

Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ja ibland tar det sjukt lång tid innan det slår, typ över 90 min. Men händer det inte något efter 2 timmar så var det sockerpiller. Hur är feelingen nu?

Gått 1.5h nu.

Gäspar lite, halvsvårt att fokusera med blicken, ihopkrupen pung, känner mig lite luddig i huvudet och benen känns lite rastlösa (skönt att sträcka på dem).
Citera
2019-11-02, 21:36
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Börjar känna mig sänkt. Tror det är förspelet jag känner av fortfarande men inte slagit än, många tecken är där.
Citera
2019-11-02, 21:36
Medlem
Citat:
Funderar på att ta andra halvan, var 260mg-piller jag fick.

Gått 1.5h nu.

Gäspar lite, halvsvårt att fokusera med blicken, ihopkrupen pung, känner mig lite luddig i huvudet och benen känns lite rastlösa (skönt att sträcka på dem).

Känns som du blivit blåst. 260mg så hade du legat och rullat ögonen vid det här laget. Avråder dig starkt från att panga på med en till, det är så det går åt helvete om det nu skulle vara MDMA som av nån anledning slår på sakta.

Ätit innan du tagit pillret, äter du någon anti depp eller annan medicin?

EDIT: Såg ditt senaste inlägg nu. Lägg dig med lite skön musik och försök sluta tänka för mycket på det hela. Men vad du än gör så TA INTE en till, funkar dom inte så funkar dom inte. Och ligger pillrena på den dosen så SKA dom funka oavsett hur mycket du väger osv.
Senast redigerad av Skurk69 2019-11-02 kl. 21:39.
Citera
2019-11-02, 21:40
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk69
Känns som du blivit blåst. 260mg så hade du legat och rullat ögonen vid det här laget. Avråder dig starkt från att panga på med en till, det är så det går åt helvete om det nu skulle vara MDMA som av nån anledning slår på sakta.

Ätit innan du tagit pillret, äter du någon anti depp eller annan medicin?

Tog halva, så tog 130 totalt. Sedan är jag på 120kg och tog alprazolam igår, ganska stora doser. Är väl därför ruset hittills blivit segt eller uteblivit. Ganska övertygad om att det är vad det är.
Citera
2019-11-02, 21:44
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Börjar slå nu.
Citera
2019-11-02, 21:44
Medlem
Citat:
Tog halva, så tog 130 totalt. Sedan är jag på 120kg och tog alprazolam igår, ganska stora doser. Är väl därför ruset hittills blivit segt eller uteblivit. Ganska övertygad om att det är vad det är.

Jahaa. 130mg är en väldigt mild dos för din vikt. Släng på andra halvan och vänta en timme så ska ska du se.
Citera
2019-11-02, 21:48
Medlem
Citat:
Börjar slå nu.

Gött! Fyll på med andra inom nån timme ifall du känner för.

https://www.youtube.com/watch?v=xbAwzsqBAfY

Litet låttips Lämna flashback och mys ner dig i soffan nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in