Citat:
Så här har mitt senaste dygn sett ut:
Så är väl runt 2mg kvar i blodet, + en bit under 20mg diazepam om jag tar det imorgon runt 16-18 tiden.
Ger honom klara instruktioner innan MDMAt intas. Men det bör vara okej, väger 120kg och tar en förhållandevis normal dos, dessutom redan testat en mindre del så allt bör gå bra.
Får passa på att leta efter spellistor redan nu. Blir allt ifrån Happy hardcore till nostalgisk musik ifrån tonårsåren.
Tack för hjälpen.
Så är väl runt 2mg kvar i blodet, + en bit under 20mg diazepam om jag tar det imorgon runt 16-18 tiden.
Ger honom klara instruktioner innan MDMAt intas. Men det bör vara okej, väger 120kg och tar en förhållandevis normal dos, dessutom redan testat en mindre del så allt bör gå bra.
Får passa på att leta efter spellistor redan nu. Blir allt ifrån Happy hardcore till nostalgisk musik ifrån tonårsåren.
Tack för hjälpen.
Aah du är en daglig brukare av Alpra och Diaz alltså? Ber om ursäkt det har brunnit lite i kolan här

Om jag förstår dig rätt är det där dina dagliga doser bens som du tagit en längre tid? Isåfall hur länge om man får fråga?
Är du van vid bens dagligen så borde det inte göra allt för stor skillnad, men nånting säger mig att det kommer bli mer magiskt om du försöker att kanske halvera dig dagsdos den dagen du ska köra, ifall det går. Är ingen expert på det här men har dödat en snedtrip på CB och MDMA med 50mg Diaz innan, så nog påverkar benson ruset, frågan är hur mycket och det kan jag tyvärr inte svara på.
Som sagt. Jag hade ätit minsta dos bens jag klarar av utan att det blir för jobbigt, sedan ifall att MDMA ruset skulle bli för intensivt eller ångestframkallande eller så, så ha en Alpra eller Diaz nära till hands.
OBS!!! Jag är ingen doktor så jag vet inte hur mycket eller lite du är i behov av, detta är endast hur jag skulle testat göra. Flumma safe!