Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-23, 07:45
Medlem
PsychoChillers avatar
Funkar MDMA som vanligt för någon som går på lithium?
Citera
2018-07-25, 15:12
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravz
Vad är folk mer intresserade av? MDMA kristaller eller ecstacy?

Jag är ren just nu, men när jag brukade så föredrog jag ecstasy då jag var ute efter att bli lite pratglad och speedad med
Citera
2018-07-25, 15:15
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tjabba! Fundersr på ta x imon. Men har ett event om tre veckor som ja också skulle vilja ta de. Bör ja skita i de imon och spara mig tycker ni?

Jag hade tagit båda gångerna, det är ju skillnad ifall du hade tagit dem samma vecka då hade effekten inte blivit likadan nästa gång men låter du det gå 3veckor mellan gångerna är det nog lugnt! Om du däremot brukar ta ecstasy ofta så är det nog ingen bra idé!
Citera
2018-07-26, 20:30
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness
har inte tagit mdma sen förra gången det failade stenhårt då jag bara mådde illa och blev yr och svettig och grejer men då troligtvis pga överdos/tjack dagen innan åsikterna är delade men vill iallafall prova igen och har inte rört amfetamin sen efter ett litet race förra veckan mellan lördag och söndag. är det "säkert" att ta det nu och få en bra känsla istället för yrsel och suddig syn osv? ..vill prova det bara för att känna ruset som vissa kompisar tycker är det mest underbara de varit med om.

förra gången var ungefär en månad sen med mdma och då tog jag väl över 200mg efter rekommendationer här och kompisar.
Risken med att fråga om råd här är att man drar på en s.k. "Flasback-dosering", då många här är vana brukare. Stanna vid 125 mg nästa gång och se om du inte mår bättre då.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Hur vanligt är det med PMA i E nu för tiden? Om kranen köper in för 25kr/st kan det verkligen endast vara MDMA i då? (250mg)
Ja, det är möjligt. Hundrapack går för drygt 3k, köper hen mer än så går det såklart att komma ner ännu lägre.
Senast redigerad av ant' 2018-07-26 kl. 20:34.
Citera
2018-07-28, 20:22
Medlem
Dosera MDMA utan våg

Tjo! Ska snart droppa lite 2cb och tänkte avsluta ruset med cirkus 150mg mdma. +- 50 gör inte så mkt. Har dock ingen mg våg och undrar därför om någon har något tips om hur jag kan gå till väga? Kan jag t.ex gemföra storleksmässigt med något?
Citera
2018-07-29, 21:49
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andispace
Tjo! Ska snart droppa lite 2cb och tänkte avsluta ruset med cirkus 150mg mdma. +- 50 gör inte så mkt. Har dock ingen mg våg och undrar därför om någon har något tips om hur jag kan gå till väga? Kan jag t.ex gemföra storleksmässigt med något?
Om du har ex 1g, så kan du dela det i delar så att det blir ungefär lika. ex 1g på 10 lika stora linor, då är varje lina 0,1g.
Eller lösa det i vatten. OCh köra på samma princip, exaktare bara. Men bäst när man kör IV då.
Kanske lite sent svar men kanske någon annan har nytta av det.
Citera
2018-07-30, 16:43
Medlem
starsucks avatar
Tja, hur mycket ska man ta av ett gram mdma-kristaller som nybörjare?
Eller ja, jag har erfarenhet av tjack o tog massa mdma för 15 år sen men just mdma har jag inte tagit på 15 år
Citera
2018-07-30, 17:00
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Tja, hur mycket ska man ta av ett gram mdma-kristaller som nybörjare?
Eller ja, jag har erfarenhet av tjack o tog massa mdma för 15 år sen men just mdma har jag inte tagit på 15 år
Before på hur mycket du vill ta, hur E:ad du vill bli. Men mellan 100-200 om det är rena kristaller, annars får du ta mer.
Citera
2018-07-30, 17:09
Medlem
starsucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Before på hur mycket du vill ta, hur E:ad du vill bli. Men mellan 100-200 om det är rena kristaller, annars får du ta mer.

Vill sitta i ett hörn av trädgårn och halvdregla och njuta av lövens sus, doppa fötterna i vatten och skriva lyckliga texter på facebook och le fånigt åt främlingar

Är ensam hemma, min fru är borta och min unge. Då vill pappa knarka lite.
Citera
2018-07-30, 17:12
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:

Allra första gången jag bombade mdma så blev de runt 200mg och hela min kropp blev helt skev och FB trodde väl mest på att de berodde på ett litet "tjackrace" dagen innan, tog bara under kvällen och sov ordentligt under natten. Andra gången för nån vecka sen minskade jag dosen till ca 75-100mg totalt och fick samma typ av reaktion inte lika allvarlig dock. Jag kan inte mycket om mdma utan frågar personer jag litar på och tyvärr var FB rekomendationerna de 200mg jag fick i mig första gången. Jag funderar på om man ska ta en liten dos och avakta tills de slår och då avgöra om man klarar att ta mer än de man redan fått i sig.
Citera
2018-07-30, 17:13
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Vill sitta i ett hörn av trädgårn och halvdregla och njuta av lövens sus, doppa fötterna i vatten och skriva lyckliga texter på facebook och le fånigt åt främlingar

Är ensam hemma, min fru är borta och min unge. Då vill pappa knarka lite.
Hehe, så ska det låta!
Ta 250mg då. För att maxa upplevelsen.
Hur mycket tog du förut? Så det inte blir för mycket num
Citera
2018-07-30, 17:23
Medlem
starsucks avatar
Citat:
Hehe, så ska det låta!
Ta 250mg då. För att maxa upplevelsen.
Hur mycket tog du förut? Så det inte blir för mycket num

Då jag tog E förut var det inte i kristallform utan som piller och kapslar
Det kan ju varit andra former av MDXX i dom, mda eller vad som nu finns

Minns att den gången jag fick absolut bästa E jag testat så började ruset med att jag gick och hulkade på toaletten. Sen gick man omkring på en hemmafest och betedde sig som en hippie. Inte mycket dans mer kramas och ligga i hörn och smila
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in