2019-09-29, 04:30
Medlem
Så jävla förbannad på att någon spenderar all tid bortom mig klistrad vid sociala medier och vägrar visa dem han följer för att systematiskt radera istället. Ja efter att ha sagt att han aldrig tar mig tillbaka eller att han har tusentals bilder på hur han hånglar med män och kallar det shittest såsom när jag skrev till honom utan att få svar på både instagram och i meddelanden. Jag shittestade om han skulle svara omedelbart eller när jag blev förbannad.

Han påstår att jag är den enda han skriver med men det första han gör när han gått härifrån är att öppna instagram och det sista innan han kommer och har mobilen avstängd här. Efter en månads spel var han plötsligt homosexuell och igår krävde jag att han skulle svara på om han var homosexuell och enbart utnyttjat mig eller inte var det. Bara en massa jävla hjärtan tillbaka. Han som sagt att han aldrig skulle ta mig tillbaka. När det är han som aldrig gjort ett endaste skit för mig förutom att klaga på mig. Och han skulle visa alla hur jävlig jag är som människa efter mina ilskna meddelanden som om jag inte är de mest otrevliga Flashbackaren. Hade han tyckt om mig, hade han berättat om allt jag gör istället för honom och andra. Att jag bakar, lagar mat, fixar med CV, tar hand om honom och alltid finns där när han behöver någon. Men han ska visa hela världen vilket rötägg jag är och istället för tacksamhet: "Har jag någonsin bett dig om något?" Som om vänlighet inte ska besvaras med sådant .

Sänka mig inför hela världen snacka om att göra mig mer hatisk än utnyttjandet att enbart vilja ha mig på sina villkor och flykta oavbrutet efter andra annars. Han kan inte ens duscha innan han kommer eller borsta tänderna eftersom han är upptagen med andra. Som om jag bryr mig om han svartmålar mig. Han hade kunnat uppträtt bättre och jag hade känt mer om han faktiskt talat väl om mig än det vanliga skitsnacket för att göra sig till ett offer.

Vilket jävla offer att alltid sova hos mig till något roligare kommer eller skriva med mig när ingen annan gör det. Eller sist. Eller säga: "Jag skriver alltid först!" Som om jag tänker vänta en evighet mellan svaren. Och igår passade det inte att komma eftersom jag frågade och sådant går absolut inte eftersom han bestämmer allt efter egna känslor. Jag ska svansa efter
Senast redigerad av makullerad 2019-09-29 kl. 04:34.
Citera
2019-09-29, 04:52
Bannlyst
låt mig sova nu så att jag kan vakna imorn och sätta på den där låten med högtalare

ted: för mycket för mig att se hans film, du måste ha nerver av stål

makulerad : det enda jag kan erbjuda dig är min axel
Citera
2019-09-29, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krystof
de e precis lika otäkt som igår om inte värre

hoppas din helg blev angenärmare med alcohol?

nä, ej sett dopamina. nån som sett mellie?

sovit otroligt gott , bakfull nu och vimsar runt och försöker vakna
mycket att göra i dag tyvärr

vet inte om alkohol är min grej riktigt ? har aldrig gillat droger ,
för de fördummar användaren en hel del
Senast redigerad av carbonlife 2019-09-29 kl. 09:30.
Citera
2019-09-29, 11:46
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Så jävla förbannad på att någon spenderar all tid bortom mig klistrad vid sociala medier och vägrar visa dem han följer för att systematiskt radera istället. Ja efter att ha sagt att han aldrig tar mig tillbaka eller att han har tusentals bilder på hur han hånglar med män och kallar det shittest såsom när jag skrev till honom utan att få svar på både instagram och i meddelanden. Jag shittestade om han skulle svara omedelbart eller när jag blev förbannad.

Han påstår att jag är den enda han skriver med men det första han gör när han gått härifrån är att öppna instagram och det sista innan han kommer och har mobilen avstängd här. Efter en månads spel var han plötsligt homosexuell och igår krävde jag att han skulle svara på om han var homosexuell och enbart utnyttjat mig eller inte var det. Bara en massa jävla hjärtan tillbaka. Han som sagt att han aldrig skulle ta mig tillbaka. När det är han som aldrig gjort ett endaste skit för mig förutom att klaga på mig. Och han skulle visa alla hur jävlig jag är som människa efter mina ilskna meddelanden som om jag inte är de mest otrevliga Flashbackaren. Hade han tyckt om mig, hade han berättat om allt jag gör istället för honom och andra. Att jag bakar, lagar mat, fixar med CV, tar hand om honom och alltid finns där när han behöver någon. Men han ska visa hela världen vilket rötägg jag är och istället för tacksamhet: "Har jag någonsin bett dig om något?" Som om vänlighet inte ska besvaras med sådant .

Sänka mig inför hela världen snacka om att göra mig mer hatisk än utnyttjandet att enbart vilja ha mig på sina villkor och flykta oavbrutet efter andra annars. Han kan inte ens duscha innan han kommer eller borsta tänderna eftersom han är upptagen med andra. Som om jag bryr mig om han svartmålar mig. Han hade kunnat uppträtt bättre och jag hade känt mer om han faktiskt talat väl om mig än det vanliga skitsnacket för att göra sig till ett offer.

Vilket jävla offer att alltid sova hos mig till något roligare kommer eller skriva med mig när ingen annan gör det. Eller sist. Eller säga: "Jag skriver alltid först!" Som om jag tänker vänta en evighet mellan svaren. Och igår passade det inte att komma eftersom jag frågade och sådant går absolut inte eftersom han bestämmer allt efter egna känslor. Jag ska svansa efter
Nej ibland är det fan bättre att vara ensam.
Citera
2019-09-29, 11:48
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
sovit otroligt gott , bakfull nu och vimsar runt och försöker vakna
mycket att göra i dag tyvärr

vet inte om alkohol är min grej riktigt ? har aldrig gillat droger ,
för de fördummar användaren en hel del
Men jag städar lite idag. Mår ganska bra med mig själv som tar tag i det.
Senast redigerad av zajjah 2019-09-29 kl. 11:55.
Citera
2019-09-29, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Jag drack med lite igår. Men berätta inte det för någon. Shhhhhhh. Haha. Men jag städar lite idag. Mår ganska bra med mig själv som tar tag i det.

fy fan vad jag ångrade att jag drack i går jag mår inte bra i dag , någonstans
Citera
2019-09-29, 11:57
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
fy fan vad jag ångrade att jag drack i går jag mår inte bra i dag , någonstans
Haha du hann citera mig. Balle med.
Citera
2019-09-29, 12:01
Bannlyst
Citat:
Haha du hann citera mig. Balle med.

ja piss sjuk i dag av detta , blev en halva grants och 4 starköl

och har ätit och drack ordentligt med vatten innan jag sov .

va nog blandningen av sprit/öl som ställde till det ochså
Citera
2019-09-29, 12:26
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
ja piss sjuk i dag av detta , blev en halva grants och 4 starköl

och har ätit och drack ordentligt med vatten innan jag sov .

va nog blandningen av sprit/öl som ställde till det ochså
Jo jag undviker det. Ligger mest och smuttar på en cider. Skämdes så fruktansvärt att handla dessa fjolliga cider bland alla tjejer. Haha fick stå och vänta bland ölen tills dem gick igen.
Citera
2019-09-29, 12:29
Bannlyst
Citat:
Jo jag undviker det. Ligger mest och smuttar på en cider. Skämdes så fruktansvärt att handla dessa fjolliga cider bland alla tjejer. Haha fick stå och vänta bland ölen tills dem gick igen.

ja känns som detta gjorde mitt liv värre i dag tyvärr

ångrar som fan , alkohol är ett jävla rävgift
Citera
2019-09-29, 12:34
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
ja känns som detta gjorde mitt liv värre i dag tyvärr

ångrar som fan , alkohol är ett jävla rävgift
Ja men i rimliga mängder tycker jag om det. Alltså bli lite sallongs berusad bara. Som igår. Det var ju bara mysigt och mår helt bra idag med. Det är ju att bli full som ställer till det mest. Men lägger nog ner det med. Känns inte som man ska dricka när man inte är i psykisk form.
Citera
2019-09-29, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ja men i rimliga mängder tycker jag om det. Alltså bli lite sallongs berusad bara. Som igår. Det var ju bara mysigt och mår helt bra idag med. Det är ju att bli full som ställer till det mest. Men lägger nog ner det med. Känns inte som man ska dricka när man inte är i psykisk form.

ville bara sova i går , och blev ett infall till bolaget

bortkastade slantar och man mår piss i dag

försöker mej på lite fysisk aktivitet som att städa , men det går bara i korta stunder

känns som man ska dö , med noll kraft och blodstörtning

jo jag klagar i dag , för att det va ett jävligt dumt infall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in