Så jävla förbannad på att någon spenderar all tid bortom mig klistrad vid sociala medier och vägrar visa dem han följer för att systematiskt radera istället. Ja efter att ha sagt att han aldrig tar mig tillbaka eller att han har tusentals bilder på hur han hånglar med män och kallar det shittest såsom när jag skrev till honom utan att få svar på både instagram och i meddelanden. Jag shittestade om han skulle svara omedelbart eller när jag blev förbannad.
Han påstår att jag är den enda han skriver med men det första han gör när han gått härifrån är att öppna instagram och det sista innan han kommer och har mobilen avstängd här. Efter en månads spel var han plötsligt homosexuell och igår krävde jag att han skulle svara på om han var homosexuell och enbart utnyttjat mig eller inte var det. Bara en massa jävla hjärtan tillbaka. Han som sagt att han aldrig skulle ta mig tillbaka. När det är han som aldrig gjort ett endaste skit för mig förutom att klaga på mig. Och han skulle visa alla hur jävlig jag är som människa efter mina ilskna meddelanden
som om jag inte är de mest otrevliga Flashbackaren. Hade han tyckt om mig, hade han berättat om allt jag gör istället för honom och andra. Att jag bakar, lagar mat, fixar med CV, tar hand om honom och alltid finns där när han behöver någon. Men han ska visa hela världen vilket rötägg jag är och istället för tacksamhet: "Har jag någonsin bett dig om något?" Som om vänlighet inte ska besvaras med sådant .
Sänka mig inför hela världen
snacka om att göra mig mer hatisk än utnyttjandet att enbart vilja ha mig på sina villkor och flykta oavbrutet efter andra annars. Han kan inte ens duscha innan han kommer eller borsta tänderna eftersom han är upptagen med andra. Som om jag bryr mig om han svartmålar mig. Han hade kunnat uppträtt bättre och jag hade känt mer om han faktiskt talat väl om mig än det vanliga skitsnacket för att göra sig till ett offer.
Vilket jävla offer att alltid sova hos mig till något roligare kommer eller skriva med mig när ingen annan gör det. Eller sist. Eller säga: "Jag skriver alltid först!" Som om jag tänker vänta en evighet mellan svaren. Och igår passade det inte att komma eftersom jag frågade och sådant går absolut inte eftersom han bestämmer allt efter egna känslor. Jag ska svansa efter
Han påstår att jag är den enda han skriver med men det första han gör när han gått härifrån är att öppna instagram och det sista innan han kommer och har mobilen avstängd här. Efter en månads spel var han plötsligt homosexuell och igår krävde jag att han skulle svara på om han var homosexuell och enbart utnyttjat mig eller inte var det. Bara en massa jävla hjärtan tillbaka. Han som sagt att han aldrig skulle ta mig tillbaka. När det är han som aldrig gjort ett endaste skit för mig förutom att klaga på mig. Och han skulle visa alla hur jävlig jag är som människa efter mina ilskna meddelanden
som om jag inte är de mest otrevliga Flashbackaren. Hade han tyckt om mig, hade han berättat om allt jag gör istället för honom och andra. Att jag bakar, lagar mat, fixar med CV, tar hand om honom och alltid finns där när han behöver någon. Men han ska visa hela världen vilket rötägg jag är och istället för tacksamhet: "Har jag någonsin bett dig om något?" Som om vänlighet inte ska besvaras med sådant .Sänka mig inför hela världen
snacka om att göra mig mer hatisk än utnyttjandet att enbart vilja ha mig på sina villkor och flykta oavbrutet efter andra annars. Han kan inte ens duscha innan han kommer eller borsta tänderna eftersom han är upptagen med andra. Som om jag bryr mig om han svartmålar mig. Han hade kunnat uppträtt bättre och jag hade känt mer om han faktiskt talat väl om mig än det vanliga skitsnacket för att göra sig till ett offer.Vilket jävla offer att alltid sova hos mig till något roligare kommer eller skriva med mig när ingen annan gör det. Eller sist. Eller säga: "Jag skriver alltid först!" Som om jag tänker vänta en evighet mellan svaren. Och igår passade det inte att komma eftersom jag frågade och sådant går absolut inte eftersom han bestämmer allt efter egna känslor. Jag ska svansa efter
Senast redigerad av makullerad 2019-09-29 kl. 04:34.
Senast redigerad av makullerad 2019-09-29 kl. 04:34.