2019-10-17, 14:23
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
jag har haft ett väldigt bra liv , kan inte klaga !! , det är bara de sista 3-4 åren jobbet blivit olidligt , bara för att jag inte har mer kraft kvar

så det känns att det kvittar nu , om jag blir 60-70-90 år
jag har nog levt ett så bra liv som jag kunnat fixa åt mej själv

mår inte dåligt i övriga livet , har intressen och vänner och är ute på äventyr i bland , precis som när man va 18 . har alltid haft mycket frihet utanför jobbet , men tyvärr har jobb tagit all min energi senaste åren .

att hamna på ruta ett funkar inte för mej , nej då är det över
så mycket stake har jag i allafall kvar ,

denna tanke har jag alltid haft under hela livet
Men vad fan. Hur värt är det om det ska vara ett helvete att behålla allt?
Citera
2019-10-17, 14:59
Medlem
zajjahs avatar
Nej jag orkar fan inte mer. Att det känns hopplöst. Omöjligt. Går inte att gå av sig. För det regnar. Gud vad jag hatar livet ibland. Men livet handlar inte om mig. Vad jag vill. Jag fattar det. Får enbart lida om jag vill något. För mig själv. För andra är det lättare. Ok. Vilken jobbig dag. Men vad fan. Ska jag aldrig få något bra? Kanske därför det fuckar till sig hela tiden? För det jag vill ha är dåligt för mig? För alla.

Hm. Men. Hittade en bra tjej med. Som jag ville vara med. Men hon ville inte det med mig. För jag hade tankarna på någon annan? Trodde hon bara ville vara vänner. Nej hon var bra. Om jag hade trott. Om hon ville vara med mig. Nej det ville hon aldrig. Äh. Nej. Umgås lite thats it. Ok? Men ok. Men då gör väll det inget. Om jag vill ha någon annan?

Äh. Fin hon var. Ville träffa henne. Blev skit av alltihop. Som det alltid blir. Vad less jag blir.
Citera
2019-10-17, 15:10
Medlem
zajjahs avatar
Äh. Ok. Men försvinn ur mitt liv. Det blir bra. Jag behöver ingen. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Citera
2019-10-17, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Men vad fan. Hur värt är det om det ska vara ett helvete att behålla allt?

det är mitt liv liksom , vill inte uppleva en nedläggning , då städar jag hellre , fixar allt praktiskt som behöver fixas och skriver ett testamente

sedan är det bara avsluta allt .

men försöker verkligen ordna en lösning , bara rädd att det inte riktigt finns tid för det
Citera
2019-10-17, 15:17
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
det är mitt liv liksom , vill inte uppleva en nedläggning , då städar jag hellre , fixar allt praktiskt som behöver fixas och skriver ett testamente

sedan är det bara avsluta allt .

men försöker verkligen ordna en lösning , bara rädd att det inte riktigt finns tid för det
Nej. Ditt liv. Ja visst. En del i ditt liv. Som du sliter för och mår dåligt för. Men shit vad värt det.
Citera
2019-10-17, 15:20
Bannlyst
Citat:
Nej. Ditt liv. Ja visst. En del i ditt liv. Som du sliter för och mår dåligt för. Men shit vad värt det.

det har ju byggt upp hela mitt liv i från grunden , från ung ålder
som att skära ut hjärtat , att lägga ner

nej då får det hellre gå som det går tids nog , kan inte göra mycket mer
Citera
2019-10-17, 15:23
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
det har ju byggt upp hela mitt liv i från grunden , från ung ålder
som att skära ut hjärtat , att lägga ner

nej då får det hellre gå som det går tids nog , kan inte göra mycket mer
Påminner mig om en tjej. Som mitt hjärta klappade för. Som jag mådde dåligt av. Klappa bäst du vill. Men hon vill jag inte ha. Alltså att försöka satsa på henne. All abord the nope train. Tooot tooot.

Gjorde ont att det aldrig blev bra. Så hjärna jag ville det. Men fuck it. Ska jag må dåligt bara så fuck it.
Citera
2019-10-17, 15:32
Bannlyst
Citat:
Påminner mig om en tjej. Som mitt hjärta klappade för. Som jag mådde dåligt av. Klappa bäst du vill. Men hon vill jag inte ha. Alltså att försöka satsa på henne. All abord the nope train. Tooot tooot.

Gjorde ont att det aldrig blev bra. Så hjärna jag ville det. Men fuck it. Ska jag må dåligt bara så fuck it.

tja ni har nog svårt att förstå på ett djupare plan , och det förstår jag mycket väl

jag är som jag är likom och detta betyder otroligt mycket för hela mitt liv och mej ,
detta jag levt för , även om jag har haft stabilt sällskap under långa tider

där människor växer ifrån varandra och går i sär , hjärtesorgen är massiv under lång tid
men just detta är jag !!! att börja montera ner det man byggt upp är mer än känslor

för varje bit som går i bingen , känns som du mister en kroppsdel typ

du slaktar dej själv typ
Citera
2019-10-17, 15:35
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
tja ni har nog svårt att förstå på ett djupare plan , och det förstår jag mycket väl

jag är som jag är likom och detta betyder otroligt mycket för hela mitt liv och mej ,
detta jag levt för , även om jag har haft stabilt sällskap under långa tider

där människor växer ifrån varandra och går i sär , hjärtesorgen är massiv under lång tid
men just detta är jag !!! att börja montera ner det man byggt upp är mer än känslor

för varje bit som går i bingen , känns som du mister en kroppsdel typ

du slaktar dej själv typ
Nice. Det där du beskriver är inte du. Det är bihang som du tror är du.
Citera
2019-10-17, 15:36
Bannlyst
Citat:
Nice. Det där du beskriver är inte du. Det är bihang som du tror är du.

det är allt jag har .
Citera
2019-10-17, 15:43
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
det är allt jag har .
Ja det du är är något mycket bättre. Än det du tror att du är.
Citera
2019-10-17, 18:07
Medlem
BewilderedHulders avatar
JAG HATAR MIN ÅNGESTSJUKDOM.

VILL HA LUGN OCH RO. NUUUUU.

....... .....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto