Citat:
Ursprungligen postat av
Framtyr
Du pratar om mitt utseende och utbildning vilket du inte vet ett piss om. Och har uppenbarligen inte med saken att göra. Varför tjejer aldrig tycks kunna skriva först eller har problem att svara när man skriver till dom gällde saken, detta har tagits upp hundra gånger minst i tråden inte bara utav mig. Min frågeställning var vad vi män kan göra åt detta "problemet". Inte vilken utbildning du har, eller hur ful och töntig du är.
Men det var ju inte dig specifikt jag pratar om. Jag pratar om alla, inklusive mig själv. Jag kan matcha med en tjej och sen välja att inte skriva, sekunden efter så matchar hon med någon som är dubbelt så snygg som jag, bättre utbildning och allt, och den här killen väljer att skriva till henne, varför i helvete skulle hon då skriva till mig? Det är ju inte ens logiskt.
Du kan inte göra något åt problemet och jag har precis förklarat varför. Om killen är tillräckligt snygg så skriver hon möjligtvis först, dom som klagar på att tjejer inte skriver först till dom någonsin, är bara inte tillräckligt snygga för att få den uppmärksamheten, detta är något som aldrig kommer ändras, och hur mycket du raporterar deras profiler eller vad fan du nu gör, så kommer inget hända. Hon är ett swipe iväg från någon bättre än dig som väljer att skriva först istället för dig.