2020-10-22, 11:54
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Varför kräver tinder tillgång till mikrofon? Är inte det jävligt suspekt? Det finns inget som motiverar att de ska ha tillgång till den, sjukt är bara förnamnet.
Med tiden, i takt med att våldtäkterna blir fler, kan nog företaget Tinder bli överkörda rättsligt. Att ha tillgång till mikrofonen kan innebära ökat skydd och ett större ansvarstagande.
Citera
2020-10-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Varför kräver tinder tillgång till mikrofon? Är inte det jävligt suspekt? Det finns inget som motiverar att de ska ha tillgång till den, sjukt är bara förnamnet.
Den enda behörigheten appen kräver är platsåtkomst. Att den efterfrågar efter tillgång till annat är en sak, men det är inget appen kräver för att fungera. Bara att neka åtkomst till micken.
Citera
2020-10-22, 17:00
Medlem
Vad är grejen med alla asiatiska smala tjejer, med så mycket filter så dom ser ut som dockor, som dyker upp i flödet? Är det robot som lägger ut dessa runt om i världen. Provade att lajka några fast jag inte uppskattar asiater. Alla startar konversation med "Hi" bara..
Citera
2020-10-22, 18:56
Medlem
protectors avatar
Ibland får jag svaret efter mathning, du verkar fin bla bla kontakta mig på och sen email-adress, är det bara fakekonton eller vad vill dom få ut av det?
Citera
2020-10-22, 18:59
Medlem
används fortfarande tinder är frågan ?
Citera
2020-10-22, 19:00
Medlem
hur ser eran erfarenhet ut gällande tinder ?
Citera
2020-10-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protector
Ibland får jag svaret efter mathning, du verkar fin bla bla kontakta mig på och sen email-adress, är det bara fakekonton eller vad vill dom få ut av det?

Men herregud, boomer.
Citera
2020-10-22, 22:51
Medlem
Ni måsta vara riktiga ruggugglor, jag får ligga två gånger i veckan med olika brudar tack vare denna app.

Fan vad härligt det är att vara singel igen. Får ligga mer än vad jag fick när jag bodde i Colombia och tjejerna försökte dra saxen när man skulle köra finska rycket.
Citera
2020-10-23, 18:33
Medlem
protectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ni måsta vara riktiga ruggugglor, jag får ligga två gånger i veckan med olika brudar tack vare denna app.

Fan vad härligt det är att vara singel igen. Får ligga mer än vad jag fick när jag bodde i Colombia och tjejerna försökte dra saxen när man skulle köra finska rycket.

Grattis har du några tips? :-)
Citera
2020-10-23, 18:35
Medlem
protectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundensarn
Men herregud, boomer.

Tack för ditt svar men nån annan kanske kan ge ett annat? Är alla Tinderkonto som vill att man ska skicka mail fake, och vad ska det ge sen?
Citera
2020-10-23, 18:54
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar men nån annan kanske kan ge ett annat? Är alla Tinderkonto som vill att man ska skicka mail fake, och vad ska det ge sen?

Definitivt.
Citera
2020-10-23, 19:13
Medlem
Castles avatar
Citat:
Nästan garanterat någon form av scam. Det senaste nu är (som även gäller alla dessa bleka asiater från Hong Kong) är att bygga upp ett förtroende genom chatt och sen få dig att "investera" i något typ bitcoin (=du blir blåst på pengarna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in