Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-12, 20:59
  #6349
Medlem
Tjena!
Har läst att efter man tagit LSD så går det inte att upptäcka i pissprov efter 10-12 timmar men en metabolit av LSD, 2-oxo-3-hydroxy-LSD, går att upptäck upp till 5 dagar efter ens tripp. Testar man efter denna metabolit på dom "vanliga" ställena där ens piss skickas på analys (alltså inte sticktest)? Med dom "vanliga" menar jag t.ex. Polisen, vissa arbetsplatser, Maria Ungdom etc
Tack på förhand
R
Citera
2019-09-13, 10:43
  #6350
Medlem
Klartos avatar
0,5mg xanor fredag 07:30.
Urinprov måndag 10:00.

Vad tror ni?
Citera
2019-09-13, 10:50
  #6351
Medlem
constants avatar
Antar att frågan passar här: Har läst om drogtester på arbetet, och nästan alltid handlar det om industrier där man handhar maskiner. Men varför aldrig inom vården där personalen har tillgång till droger?
Citera
2019-09-13, 11:35
  #6352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarto
0,5mg xanor fredag 07:30.
Urinprov måndag 10:00.

Vad tror ni?


Jag hade varit ren på den dubbla dosen så du kan nog vara lugn
Citera
2019-09-13, 11:38
  #6353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Hur länge sitter Stilnoct (Zolpidem) i pisset? Hur många dagar ska man vänta för att vara hundra procent ifall det skickas på analys? Endel säger det är borta över natten endel säger 1 vecka? Hur är det egentligen med det där? där jag går tas Zolpidem stickor lite då o då. Ferles hemsida säger upp till 2 dygn, en annan svensk sida säger upp till 4 dygn. Hur är det möjligt med den korta halvtiden??

Frågan har säkert tagits upp men blev för många sidor.

Edit : tog ett prov själv hemma för Zolpidem och va positiv 3 dagar efteråt. Känns konstigt då halv. Tiden är väl 1 - 3 timmar och tog 30mg.


Z-analoger )stilnoct, Imovane) har ett väldigt lågt cut-off värde på stickan det behövs alkltså bara vara minsta spår för att provet ska visa positivt. Säg att cut offen är 30 som jag tror den är på Zolpidem då syns preparatet tills det är helt ute ur kroppen pga zolpidems korta halveringstid. Benso däremot har ett cut off på 300 så har du då 250 i pisset kommer provet visa negativt. Torskade själv 4 dagar efter intag så 5 dagar för att vara säker. Bättre att du istället äter 1-2 mg alprazolam det går ut fortare.
Citera
2019-09-13, 11:43
  #6354
Medlem
Ger pagoclone utslag på zopiklon zolpidem eller benso?
Citera
2019-09-13, 18:30
  #6355
Medlem
Kommer jag torska?

Jag är en tjej på 16 år och har precis börjat experimentera med droger. Blev indragen på piss idag och jag undrar om jag kommer torska? vet någon?

Rökte på för andra gången förra onsdagen (bara 0,5g), för 1 vecka sen ungefär. Tog ecstasy i lördags (6 dagar sen) och LSD igår, runt kl 9 på morgonen (hemskt, jag vet). Tog pissprovet idag kl 13. Kommer något av detta visas på pissprovet? Maria ungdom skickar urinet till ett labb där de blir analyserat. När jag googlade stog det att jag borde klara mig fint, men vill bara vara säker. LSD går ju ut efter max 24 timmar och ecstasy efter 3-4 dagar, det är cannabisen jag är orolig för. Vad säger ni?
Citera
2019-09-13, 21:58
  #6356
Medlem
15APRILs avatar
Mitt up skickades idag på analys och i journalen är detta vad de kollar efter, Men undrar om det är mer saker? Eftersom U-Koka.., Någon som har koll? Är positiv på benzo pg.a nedtrappning men tog en lyrica 300 mg uppdelad på 2 dagar.

U-Kreatinin, U-Amfetamin/Ecstasy, screening, U-Bensodiazepin, screening, U-Buprenorfin, screening, U-Cannabis, screening, U-Dextropropoxyfen, screening, U-Etylglukuronid, screening, U-Fencyklidin, screening, U-GHB, screening, U-Koka...
Citera
2019-09-14, 01:34
  #6357
Medlem
Mrpedros avatar
Hej. Jag har en fråga.. hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig.
Jag lider av stress ,så pass så jag får diarré .
Har slutat med cb som är det enda jag någonsin varit tillräckligt busig för. Rökte endast pga jag vågade inte gå och bli sjukskriven . Det hjälpte men behöver riktigt hjälp. Ska till vårdcentralen för prata med läkare (kommer ej nämna min egen självmedicinering)
Men kommer dom begära urinprov osv ? Röker inte numera. Men ändå orolig. för hatar verkligen pissa inför andra.. har lämnat up flera gånger i livet , men det tar alltid en evighet få ur mig kiss.. har jag cannabis i kroppen fortfarande ? NO idea bryr mig inte.
Citera
2019-09-14, 12:27
  #6358
Medlem
Om man skickar urinprov på Lab utan särskilda misstankar utan endast för att testa mer substanser än en multisticka klarar? Vad kan man förväntas sig testas på ? Tror ni chansen att dom testar Pregabalin & Metylfenidat är stor? tack på förhand!
Citera
2019-09-15, 00:38
  #6359
Medlem
Bobbyscales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehabmomo
Jag är en tjej på 16 år och har precis börjat experimentera med droger. Blev indragen på piss idag och jag undrar om jag kommer torska? vet någon?

Rökte på för andra gången förra onsdagen (bara 0,5g), för 1 vecka sen ungefär. Tog ecstasy i lördags (6 dagar sen) och LSD igår, runt kl 9 på morgonen (hemskt, jag vet). Tog pissprovet idag kl 13. Kommer något av detta visas på pissprovet? Maria ungdom skickar urinet till ett labb där de blir analyserat. När jag googlade stog det att jag borde klara mig fint, men vill bara vara säker. LSD går ju ut efter max 24 timmar och ecstasy efter 3-4 dagar, det är cannabisen jag är orolig för. Vad säger ni?

Vad i helvete du missade allt o tog allt man gör under tonåren på en vecka. Du kan nog vara lugn. Förutom lsd vet jag i get om
Citera
2019-09-15, 02:58
  #6360
Medlem
Urinprov

31 aug, 35 mg stesolid, 1 sep 30 mg stesolid, 2 sep 15 mg stesolid, 8 sep 20mg oxascand + 100mg nitrazepam + 5 bloss thc, torsdags 10mg stesolid, igår 5 mg nitrazepam idag 5mg nitrazepam + 20mg oxascand, imorgon 5mg nitrazepam och 20mg oxascand, och måndag 2.5mg nitrazepam + 5mg oxascand.

Urinprov (kanske analys), kanske salivprov om jag inte kan kissa den 4e okt, hur kommer det visa på mina prover?
__________________
Senast redigerad av Dopefishy 2019-09-15 kl. 03:05. Anledning: Missade en dag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback