2023-10-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
Vad blev kontentan av allt nu då? Sammafatta gärna kort din "resa". Har läst flera inlägg du gjort senaste tiden men har säkert missat några.
Du hade brukat ganska mycket (har jag för mig) innan, och tillslut blev du ren på dina egenköpta test.

Den som lever får se… Fick göra provet idag och inväntar domen. Är nojig nu när jag läste att det är cut-off på 10ng enligt brasnyggman… Analyseras det verkligen direkt med gaskromatograf för arbetsplatser?

Druckit sparsamt med vatten de sista dagarna och stickorna har visat svagt negativt på morgonurinen.
Intog vatten i lite större mängd imorse då jag hade på känn att det kunde bli tal om prov.
Citera
2023-10-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakhmut
Den som lever får se… Fick göra provet idag och inväntar domen. Är nojig nu när jag läste att det är cut-off på 10ng enligt brasnyggman… Analyseras det verkligen direkt med gaskromatograf för arbetsplatser?

Druckit sparsamt med vatten de sista dagarna och stickorna har visat svagt negativt på morgonurinen.
Intog vatten i lite större mängd imorse då jag hade på känn att det kunde bli tal om prov.

Nu fattar jag vad som åsyftades… Om du hävdar att du bara brukat HHC trots att du intagit THC i någon form kommer man finna THC-COOH vid analysen om det är >=10ng/ml. Tänker jag rätt?
Citera
2023-10-02, 21:44
Avstängd
Citat:

Det analyseras bara om screening/ stickan visar positivt, det screenas alltid först!
Citera
2023-10-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det analyseras bara om screening/ stickan visar positivt, det screenas alltid först!

Precis, jag rättade mig själv i inlägget efter.
Citera
2023-10-03, 11:26
Medlem
Citat:

Hur länge har det gått sedan senast intag nu då, och hur såg det ut innan dess?
Citera
2023-10-03, 14:50
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.R
Någon som kan berätta om sina erfarenheter om hur ni som snabbast blev rena på prodiagnostics salivprov med den gula vätskan efter intag av kokain?

Jag tog ca 0,3 gram inom ett fönster av 9 timmar och ska lämna salivprov 3 veckor efter det intaget.

Innan jag tog de här 0,3 g så har jag inte använt på 2 månader och visade då helt negativt på salivprov.

Vad tror ni om mina chanser att klara mig?
Blir orolig när jag läst om andra som varit positiva 1-2 månader efter intag.

Just kokain är lurigt. Fick idag tillbaka ett svar på mitt senaste salivprov, var possitiv på just kokain som intogs 15 dagar innan provet togs. Helt sjukt!
Citera
2023-10-03, 21:10
Medlem
Jag vet att detta inte brukar gå men jag undrar om det finns någon som varit i liknande situation och faktiskt lyckats klara sig på urinprov genom någon extrem metod eller en jävla massa tur.

Jag har käkat 11st alprazolam utspritt mellan onsdag, torsdag och lördag. Har inte tagit något innan de senaste 6 månaderna. Finns det någon möjlighet för mig att pissa negativt i morgon kväll? Jag dricker mycket vatten ikväll och kommer fortsätta göra det under morgondagen.
Citera
2023-10-03, 21:40
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Jag vet att detta inte brukar gå men jag undrar om det finns någon som varit i liknande situation och faktiskt lyckats klara sig på urinprov genom någon extrem metod eller en jävla massa tur.

Jag har käkat 11st alprazolam utspritt mellan onsdag, torsdag och lördag. Har inte tagit något innan de senaste 6 månaderna. Finns det någon möjlighet för mig att pissa negativt i morgon kväll? Jag dricker mycket vatten ikväll och kommer fortsätta göra det under morgondagen.

Kan gå. Om det är 1mg. Har för mig att jag tog ibland 2-3mg och klarade urinprov 1-2 dagar efter. Ta mycket c-vitamin och vatten.
Citera
2023-10-03, 23:31
Medlem
en fråga, jag tog en liten lina kokain 7 dagar senare hade jag drogtest. Borde jag vara orolig eller klarar ja de hur lugnt som helst? fårt säkert svar imorgon.
Citera
2023-10-04, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Just kokain är lurigt. Fick idag tillbaka ett svar på mitt senaste salivprov, var possitiv på just kokain som intogs 15 dagar innan provet togs. Helt sjukt!

Jag har varit med om 7 veckor efter 1 gubbe ! Hur fan är det ens möjligt ?

Sanslöst konstigt ju.
Citera
2023-10-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaibrajj
Tjaa, tog 1g kokain i lördags och idag onsdag morgon fick jag vara en av dom slumpmässiga att ta salivprov på jobbet. 2 stickor under tungan i 5min. Dessa ska nu skickas till labb i Tyskland för analys. Jag nojjar sönder ifall de blir positivt. Googlat som fan men blir inte klok. Någon som vet om det är lugnt? Läkaren som tog provet på mig sa att man kan se långt tillbaka på vissa substanser..

Gymmade igår (tisdag) där ja svettades massa och har sedan lördags förtärt mycket vätska och jag dricker ingen alkohol.
tillägger att jag tog 1g kokain helgen innan det också...

Hur nojjig bör jag vara?

Uppdaterar med resultat. Fick sparken idag och fick gå med omedelbar verkan..
7 dagar efter att provet togs.
Citera
2023-10-05, 01:10
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaibrajj
Uppdaterar med resultat. Fick sparken idag och fick gå med omedelbar verkan..
7 dagar efter att provet togs.

Beklagar. Vad var det för jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in