Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-29, 18:03
  #7549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Tjena tänkte bara kolla med er om ni vet om lyrica syns på salivprover? Eller är det bara på deras separata stickor? Förstår att dom kan spåra det med dessa.

Men är sugen på att käka en lyrish ikväll och vill ju inte direkt Torska på saliven :/ tacksam för svar.

Ja lyrica syns iaf på pro-diagnostics salivprover. Men vet inte med dom andra märkena.
Citera
2020-04-29, 19:53
  #7550
Medlem
Saken är den att jag är med i laro, vettefan om man vågar peta någon nu dock. Ska ju vara om dom tar urin & skiter i tillägs stickan som det är lugnt! Fan då :P.

Men är det bara vid misstanke dom kryssar i Lyrica eller är det inräknat som standard tro?

Uppskattar all hjälp. Må bäst tjooo!!
Citera
2020-04-29, 23:14
  #7551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominobrickor
Men lyrica syns väll inte jag brukar käka samma dag plus dagarna innan å alldrig vissats för mig

edit: såg nu d va typ en månad sen du skrev aja men ändå
Det finns lyrica/pregabalin stickor
Citera
2020-04-30, 12:52
  #7552
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det finns lyrica/pregabalin stickor
jo ja vet men d inte så vanligt kan jag tänka jag går å pissar men käkar lyrica som små godis å syns inte för mig, så skriver ba från egen erfarenhet
Citera
2020-04-30, 13:10
  #7553
Medlem
Syns fentanyl och ketamin på standard-multisticka?
Citera
2020-04-30, 13:55
  #7554
Medlem
Tjo! var och lämnade UP idag inom vården för att få min medicin utskriven, rökte senaste i lördags (halvtaskig standard brun) men har rökt frekvent i några veckor innan dess. Jag har druckit vatten och tagit kreatin i flera dagar nu för att späda ut, men efter jag lämnat prov ser jag att han häller ner pisset i ett provrör. Betyder detta att han kommer skicka det på analys eller är det standard utförande? Man tänker ju annars att det bara är att dippa stickan liksom.
Citera
2020-04-30, 14:42
  #7555
Medlem
Det låter mest sannolikt att dom sparar det för en eventuell analys. Kan inte tänka mig något annat! Tyvär
Citera
2020-04-30, 16:00
  #7556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodaah
Tjo! var och lämnade UP idag inom vården för att få min medicin utskriven, rökte senaste i lördags (halvtaskig standard brun) men har rökt frekvent i några veckor innan dess. Jag har druckit vatten och tagit kreatin i flera dagar nu för att späda ut, men efter jag lämnat prov ser jag att han häller ner pisset i ett provrör. Betyder detta att han kommer skicka det på analys eller är det standard utförande? Man tänker ju annars att det bara är att dippa stickan liksom.

När det hälls i ett rör så skickas det till analys. Annars så stoppar man bara ner stickan i muggen och får svar på nån minut.
Citera
2020-04-30, 17:13
  #7557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
När det hälls i ett rör så skickas det till analys. Annars så stoppar man bara ner stickan i muggen och får svar på nån minut.

Ah tack för svar! Vet du vilken cutoff point dom har på de där analyserna?
Citera
2020-04-30, 20:36
  #7558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodaah
Ah tack för svar! Vet du vilken cutoff point dom har på de där analyserna?

Googla på karolinska drog screening, så kan du kolla upp vilka cutoff gränser dom har på alla olika droger
Citera
2020-04-30, 21:26
  #7559
Medlem
Dopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1B2C3D4E5F6G7
Jag ska ha Urintest om 3-4 veckor.
Har nån goda råd för ökning av metabolism (legalt eller ej)?

Jag har köpt narkotikatest på apotek365 som har 3 mätvärden – 20, 50 & 200 ng/ml.

Om jag skulle visa negativ på alla 3 kan jag gå pissa utan att oroa mig?

jag har läst på en del om att späda ut pisset igenom att sänka i sig mycket vitamin B, kreatin och mängder av vatten, om jag skulle visa positiv på endast 20ng och kör denna metod efter.

Är nyttigt (husmanskost) vanlig bra mat. Träna ofta. Sova är viktigt.

Blev ren på 20nl efter 19 dagar. Ta provet på moronen för bästa resultat. Tiden är olik för alla. Testa flera gånger då det kan ge falskt negativt

Vid ett drogprov som skickas till labb testas testet på 10nl, vissa labb 5. Så jag du kan vara positiv.
Är det inte labb kommer du klara dig på 20nl sickan. De flesta testar med 25nl eller 50nl
Citera
2020-04-30, 21:29
  #7560
Medlem
Dopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
10 dagar sedan blev det en mlina tjack,kanske max 0.2a. pissar på psyk för adhd nedicon. oftast på sticka, är det lugnt?

Du kommer klara det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback