Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-28, 21:25
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingster99
Okej 50/50 eller? Kan jag göra något för att få större chans? Äta b-vitamin? Hydrera?
Eller bara säga att jag inte är kissnödig och skjuta på det hela några dagar?

Läs min lista ovan på hur du ska göra, vilket inkluderar hydrering. Att skjuta på det är annars självklart det bästa om du har möjlighet.

Citat:
Ursprungligen postat av debatteur
Hej! Du verkar kunna detta!!
Tar regelbundet salivprov på min Psyk mottagning på egen begäran
Tog den 16e till 19e nov ca 20st 10r oxascand, sista halvan av 10a oxascanden tog jag natten till 20e nov, sen inget mer sen dess.
Fick ta urinprov igår,alla mina testar har vart som dom ska dvs de mediciner jag går på som är imovane och medikinet, oxascanden fick jag för längesen å just denna helg var panik, å dödslängtan.
Men iaf, kommer de synas på urinprovet? Stod att det försvinner efter 5-7 dagar? Vad tror ni?
Har aldrig failat på ett urin eller salivprov, å de första gången jag tagit oxascand.. kommer de synas? Det har gått 9-10 dagar sen..

Den sista den 19/20:e och UP den 27:e alltså? Ja, du ska klara dig då halveringstiden är 10 timmar.
Citera
2018-11-28, 22:14
Medlem
Inne på fjärde veckan sen ett prov skickades in på analys, kan jag andas ut? Då jag inte hört ett ljud

Edit var via jobbet som skickades på analys karolinska
Senast redigerad av 97filip 2018-11-28 kl. 22:20.
Citera
2018-11-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Läs min lista ovan på hur du ska göra, vilket inkluderar hydrering. Att skjuta på det är annars självklart det bästa om du har möjlighet.

Den sista den 19/20:e och UP den 27:e alltså? Ja, du ska klara dig då halveringstiden är 10 timmar.
200mg oxascand syns lätt 2-3v, den har nån aktiv metabolit som har lång halveringstid, vet inte riktigt hur lång men lång är den.

Såg att fått det utskrivet, säg till läkaren att du hade kvar den hemma sen du fick det utskrivet och att du råkade ta en eller nån fin lögn som den typ? Bara visa intyg att du haft den utskriven förr.
Senast redigerad av RetardedHaT 2018-11-28 kl. 22:22.
Citera
2018-11-29, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 97filip
Inne på fjärde veckan sen ett prov skickades in på analys, kan jag andas ut? Då jag inte hört ett ljud

Edit var via jobbet som skickades på analys karolinska
Du kan andas ut
Citera
2018-11-29, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
200mg oxascand syns lätt 2-3v, den har nån aktiv metabolit som har lång halveringstid, vet inte riktigt hur lång men lång är den.

Såg att fått det utskrivet, säg till läkaren att du hade kvar den hemma sen du fick det utskrivet och att du råkade ta en eller nån fin lögn som den typ? Bara visa intyg att du haft den utskriven förr.

Inte haft de utskrivet men haft lite hemma sen innan, iofs fixk jag ngra av mottagningen löst när jag fick psykos för två månader sen.. kan jag säga jag tagit en sån? Eller ser dom hur mkt jag tagit?
Citera
2018-11-29, 03:40
Medlem
Citat:

Hoppas de för ej tagit något mer wfter det.. kan ju iofs säga jag tagit en Utav de fyra jag fick löst av mottagningen, eller ser dom mängden? Jag körde halverings tiden gånger mäng tabletter å kom fram till 5dagar, skulle det vara ur kroppen..?
Citera
2018-11-29, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debatteur
Inte haft de utskrivet men haft lite hemma sen innan, iofs fixk jag ngra av mottagningen löst när jag fick psykos för två månader sen.. kan jag säga jag tagit en sån? Eller ser dom hur mkt jag tagit?
Tror inte dom kollar mängden, och ja kom på nån lögn som nån kan stödja genom ett samtal eller liknande.
Citera
2018-11-29, 15:29
Medlem
Så hur ligger kratom till? Syns de på standard test? Vet inte ens om det lagligt att inta eller ej..
Citera
2018-11-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Så hur ligger kratom till? Syns de på standard test? Vet inte ens om det lagligt att inta eller ej..
Vissa säger att de kan ge utslag på fentanyl el opi testet, iallafall vissa sorter. Själv vet jag ej hur det ligger till.
Citera
2018-11-29, 17:48
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT

Är du säker på att du inte tänker på Diazepam? Diazepam omvandlas till ett antal metaboliter där en av dom är Oxazepam. Dom andra är Nordiazepam (halveringstid på 36-200h) och Temazepam (halveringstid på 8–20h).

Tror du med andra ord tänker på Diazepam (och indirekt Nordazepam).

Här står t ex att Oxazepam är synligt upp till fem dygn i urinet:
https://www.drugrehab.com/addiction/prescription-drugs/benzodiazepines/how-long-do-benzos-stay-in-your-system/
Citera
2018-11-29, 18:27
Medlem
Citat:
Är du säker på att du inte tänker på Diazepam? Diazepam omvandlas till ett antal metaboliter där en av dom är Oxazepam. Dom andra är Nordiazepam (halveringstid på 36-200h) och Temazepam (halveringstid på 8–20h).

Tror du med andra ord tänker på Diazepam (och indirekt Nordazepam).

Här står t ex att Oxazepam är synligt upp till fem dygn i urinet:
https://www.drugrehab.com/addiction/prescription-drugs/benzodiazepines/how-long-do-benzos-stay-in-your-system/
Tänker inte på diazepam, 200mg syns långt över 2v, var positiv i 6v på typ 2500mg diazepam, säger bara från min egen och en polares erfarenhet av oxazepam, men kan ju ha fel naturligtvis.
Citera
2018-11-29, 19:24
Medlem
Tjenare, jag undrar lite om ghb, läst att det går ur kroppen väldigt fort och syns något dygn bara men vill vara helt säker då jag riskerar att förlora mycket om jag pissar positivt, är det på nån sticka som ghb syns så kort tid? kanske syns längre på analys? Blir det några restämnen eller metaboliter som kan spåras längre? Nån som har en säker källa på hur länge det kan spåras? Hittar mest svar som är flera år gammla om ghb. Uppskattar all hjälp jag kan få.
Senast redigerad av Troendemann 2018-11-29 kl. 19:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in