2019-09-16, 11:52
Medlem
Svettmumrikens avatar
Kan man spåra lsd på analys, och isåfall hur länge?

Hur länge kan man spåra tramadol på analys?
Citera
2019-09-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopefishy
31 aug, 35 mg stesolid, 1 sep 30 mg stesolid, 2 sep 15 mg stesolid, 8 sep 20mg oxascand + 100mg nitrazepam + 5 bloss thc, torsdags 10mg stesolid, igår 5 mg nitrazepam idag 5mg nitrazepam + 20mg oxascand, imorgon 5mg nitrazepam och 20mg oxascand, och måndag 2.5mg nitrazepam + 5mg oxascand.

Urinprov (kanske analys), kanske salivprov om jag inte kan kissa den 4e okt, hur kommer det visa på mina prover?
Väldigt individuellt när det gäller oxascand o stess men om du inte tar något mer så skulle jag tro du klarar dig, iallafall på sticka.
Citera
2019-09-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Väldigt individuellt när det gäller oxascand o stess men om du inte tar något mer så skulle jag tro du klarar dig, iallafall på sticka.
Tack så hemskt mkt
Tog ingen oxe eller nitra idag, kanske nån xanor eller 0.5mg ikto OM jag börjar känna abbs, mår bra iaf, tack för ditt svar igen, det kommer bli sticka bara
Citera
2019-09-16, 15:01
Medlem
Tjena. Rökte en spliff den 24:e aug, <1 gram. Innan dess var det över en månad sedan jag rökte. Tog urinprov idag (22 dagar senare), drack typ 4 liter vatten innan och ett lass kreatin och bvitamin. Jag är smal och tränar varje dag. Går och oroar mig som fan. Vad tror ni om mina chanser?
Citera
2019-09-16, 16:41
Medlem
Hur länge syns klonazepam på multisticka? Det är 1mg vi snackar om. Vet att gränsvärdet är högt på just ikto, så att mindre mängder är icke detekterbart. Vad tror ni?
Citera
2019-09-16, 17:28
Medlem
15APRILs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallows
Om man skickar urinprov på Lab utan särskilda misstankar utan endast för att testa mer substanser än en multisticka klarar? Vad kan man förväntas sig testas på ? Tror ni chansen att dom testar Pregabalin & Metylfenidat är stor? tack på förhand!

Pinka själv under gränsvärdet på kreatinin så skickades på verifiering, Pregabalin kollades inte heller Metylfendidat kan dock vara olika.
Citera
2019-09-16, 18:51
Medlem
Hur länge är det möjligt att spåra Midazolam och Triazolam på ett UP? I runda slängar givetvis, hos en frisk man i 30 års åldern, provet skickas på analys. Kan man slänga i sig 30-40mg Midazolam och vara ren 24h efter? Hört rykten om det. Och att triazolam ska vara den absolut snabbaste ut. Vad säger ni?
Citera
2019-09-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
Hur länge syns klonazepam på multisticka? Det är 1mg vi snackar om. Vet att gränsvärdet är högt på just ikto, så att mindre mängder är icke detekterbart. Vad tror ni?

Max 3 - 4 dagar , som du säger så är gränsvärdet högt på klonazepam. Vet en del som lämnar neg. efter 2 dagar på 1-2mg klona.
Citera
2019-09-16, 22:44
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syllabear
Tjena. Rökte en spliff den 24:e aug, <1 gram. Innan dess var det över en månad sedan jag rökte. Tog urinprov idag (22 dagar senare), drack typ 4 liter vatten innan och ett lass kreatin och bvitamin. Jag är smal och tränar varje dag. Går och oroar mig som fan. Vad tror ni om mina chanser?

Du var troligen ren veckan efter, särskilt om du är smal och tränar varje dag. Jag blev ren på 8 dagar efter att ha rökt så gott som dagligen i 3 månader och sen slutade. Chill out!
Citera
2019-09-16, 22:53
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettmumriken
Kan man spåra lsd på analys, och isåfall hur länge?

Hur länge kan man spåra tramadol på analys?

Man kan se allt på analys, men de kollar enbart efter specifika substanser vid särskild misstanke. LSD syns i vilket fall som helst inte på beroendevårdens stickor, men jag vet inte hur det är om man går på t.ex. LARO.
Citera
2019-09-16, 22:56
Medlem
Basebands avatar
Vilka bensodiazepiner/z-analoger testar de för på beroendevården? De har vid enstaka tillfällen gjort stickprov där de testar för klonazepam, så det borde alltså inte visas på standardstickorna? Jag vet att jag klarade mig undan någon gång när jag förmodligen var positiv på zopiklon också, men det kanske är för att det heller inte syns på standardstickorna?
Citera
2019-09-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Vilka bensodiazepiner/z-analoger testar de för på beroendevården? De har vid enstaka tillfällen gjort stickprov där de testar för klonazepam, så det borde alltså inte visas på standardstickorna? Jag vet att jag klarade mig undan någon gång när jag förmodligen var positiv på zopiklon också, men det kanske är för att det heller inte syns på standardstickorna?

Zolpidem/Zopiclon Har dom enskilda stickor för, även Lyrica. Och testar lite då o då. Men hör nog inte till vanligheterna, sen har ju dom 2 förstnämnda en rätt kort halveringstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in