2019-08-21, 20:17
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
nu menar jag fast förhållande , typ att man bor tillsammans , delar livet och allt vad det innebär
jo strax över 3år här ochså , längsta tiden jag varit singel i hela mitt liv , skönt men ändå en plåga

livet blir så mycket mer värt att ha någon att längta efter i vardagen

kunnat hoppa på några försök , men jag som avstyrt , då det inte kändes rätt och att kärlek inte växte som jag är van vid , inte rätt mot tjejen att luras och spela spel i detta nej jag har varit helt ärlig .

har även blivit mer försiktig av att levt som singel ett tag , känner efter mer , att allt är äkta och ärligt

men vist saknar man någon allt för ofta , kan deppa när jag är helt ensam och tankarna sliter på hjärnan
Jaha. Bor tillsammans. 12år.
Citera
2019-08-21, 20:18
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Vi är inte på samma spår.
Nej jag hoppas att jag har fel.
Citera
2019-08-21, 20:20
Medlem
ghostedbymes avatar
och hur lång tid tycker ni att det är befogat att leta lite mer aktivt efter någon ni gillar därute ?
vad är rimligt liksom , innan man går in i typ standby modd
Citera
2019-08-21, 20:21
Medlem
zammas avatar
Citat:
och hur lång tid tycker ni att det är befogat att leta lite mer aktivt efter någon ni gillar därute ?
Tills du lyckas.
Citera
2019-08-21, 20:23
Medlem
zammas avatar
Citat:
Börjar du känna dig uppgiven eller? I så fall kanske det är dags att ta en paus.
Citera
2019-08-21, 20:27
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Tills du lyckas.

nja är det verkligen befogat att låta detta styra ens liv så mycket ?
livet i övrigt är ju ofta helt ok , man får ju inte glömma bort detta !!
Citera
2019-08-21, 20:28
Medlem
Citat:
hur länge har ni som är singlar , varit just singel ? nyfiken på vad som är vanligt bland medlemmar här ,
och hur det har påverkat er att lyckas hitta någon , att dela livet med ?

Hej ghost

Jag har varit singel sedan juli 2012, då jag lämnade en man som drack och var otrogen mot mig. Jag har förlikat mig med att leva ensam, då jag inte verkar vara folks typ av tjej... har aldrig varit någons typ, men...

ELLER så kommer jag träffa någon väl på ålderdomshemmet. xD
Citera
2019-08-21, 20:30
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Börjar du känna dig uppgiven eller? I så fall kanske det är dags att ta en paus.

klart man i bland blir uppgiven och även känner en dutt av glädje , jag letar nog lite mer i perioder
en paus är aldrig fel , typ att få tänka igenom vad som hänt närmsta tiden

skulle ni para ihop er med någon ni inte älskar ,bara för att det eventuellt kan bli nått ?

jag gör inte så !!
Citera
2019-08-21, 20:31
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Hej ghost

Jag har varit singel sedan juli 2012, då jag lämnade en man som drack och var otrogen mot mig. Jag har förlikat mig med att leva ensam, då jag inte verkar vara folks typ av tjej... har aldrig varit någons typ, men...

ELLER så kommer jag träffa någon väl på ålderdomshemmet. xD
Men usch. Vad skönt att slapp han.
Men nej. Förlika dig inte med att vara ensam. Det är bara dumt. Vad är det för vits med ditt liv då? Äh jag vet inte. Så känner jag.
Citera
2019-08-21, 20:33
Medlem
zammas avatar
Citat:
klart man i bland blir uppgiven och även känner en dutt av glädje , jag letar nog lite mer i perioder
en paus är aldrig fel , typ att få tänka igenom vad som hänt närmsta tiden

skulle ni para ihop er med någon ni inte älskar ,bara för att det eventuellt kan bli nått ?

jag gör inte så !!
Nope. Men jag har jävligt lätt att bli förälskad i tjejer. Alla tjejer.
Citera
2019-08-21, 20:34
Bannlyst
Citat:
Nope. Men jag har jävligt lätt att bli förälskad i tjejer. Alla tjejer.
Typiskt för autister. Många autister är även stalkers
Citera
2019-08-21, 20:34
Medlem
Citat:
Mitt liv är fan också förstört i såfall. Jag har misslyckats med allt. Jag har ingenting. Jag har stora skulder bara. Det är allt jag har. Jag kan inte utbilda mig längre då jag inte får låna pengar till det. Jag kan bara ta vad jag nu får för arbete och det är helt ok. Jag bryr mig inte. Jag vill bara ha människor att dela mitt liv med. Sen skiter jag i resten. Det är det viktigaste för mig och där är det inte kört.
Hur vill du ha ditt liv?

Jag vill må bra som jag gjorde innan psykopatrin. Skaffa barn, man mm. Laga god mat, promenera och titta på tv. Börja jobba igen, kanske med något annat än tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in