2019-08-21, 19:36
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Idag dog min pappa

Han hängde sig och min mamma hittade honom efter att hon varit och handlat .

Han var 84 år och hade börjat tackla av fysiskt och psykiskt sen i oktober

innan det har alltid varit kärnfrisk.
Fick prostata besvär och kateter och började då känna sig ofräsch, gammal och blev deprimerad
Han gjorde ett självmordsförsök i februari och blev då intagen på psyk i 3 veckor
Blev utskriven utan någon större psykisk hjälp mer än Sobril
I måndags bad han mamma återigen att köra in honom till akutpsyk, hon förklarade att han var suicidal
de skickade hem honom med 10 extra sobril
Nu är han död

kan bara beklaga detta , sjukvården är kass tyvärr tragiskt !
Citera
2019-08-21, 19:37
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Ja det var ju precis det misstaget jag ångrar, skulle ha brytit med min familj. Ångrar att jag pratade min mamma.
Varför då? Du sa ju att du gillade att prata med henne.
Citera
2019-08-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Varför då? Du sa ju att du gillade att prata med henne.

Ja men hon berättar allt för min pappa. Och min pappa är hysterisk. Vill inte ha ngt med dem och göra. Det är inget som jag bryr mig om. Men jag mår så dåligt att mitt liv är förstört och det är min pappas fel. Jag ångrar så att jag inte sa upp kontakten tidigare. Då hade jag varit frisk nu 😢
Citera
2019-08-21, 19:46
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ja men hon berättar allt för min pappa. Och min pappa är hysterisk. Vill inte ha ngt med dem och göra. Det är inget som jag bryr mig om. Men jag mår så dåligt att mitt liv är förstört och det är min pappas fel. Jag ångrar så att jag inte sa upp kontakten tidigare. Då hade jag varit frisk nu 😢
Läste fel.
Citera
2019-08-21, 19:48
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Beklagar!

Låter som en kraftig felbedömning av psyket då han uppvisat flera riskfaktorer: manligt kön, fysiska och psykiska lidanden, hög ålder, tidigare suicidförsök etc. En anmälan är nog på sin plats.

Sluta tramsa här, vi försöker hjälpa varandra med psykiska problem. Fadern dog naturligtvis av ålder, långt över svenska genomsnittsåldern. Det är nödvändigt att äldre kungar byts ut ibland. Och att yngre soldater skrubbas rena, kammar sitt hår, klipper sitt skägg och sina naglar och bidrar med sitt för att finna en hemlig skatt. Fadern återvänder till sitt skräddarbord i nästa liv, och sonen ska fortsätta sitt värv som snickarlärling i detta.
Citera
2019-08-21, 19:51
Medlem
zammas avatar
Citat:
Mitt liv är fan också förstört i såfall. Jag har misslyckats med allt. Jag har ingenting. Jag har stora skulder bara. Det är allt jag har. Jag kan inte utbilda mig längre då jag inte får låna pengar till det. Jag kan bara ta vad jag nu får för arbete och det är helt ok. Jag bryr mig inte. Jag vill bara ha människor att dela mitt liv med. Sen skiter jag i resten. Det är det viktigaste för mig och där är det inte kört.
Hur vill du ha ditt liv?
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 19:58.
Citera
2019-08-21, 19:59
Medlem
ghostedbymes avatar
hur länge har ni som är singlar , varit just singel ? nyfiken på vad som är vanligt bland medlemmar här ,
och hur det har påverkat er att lyckas hitta någon , att dela livet med ?
Citera
2019-08-21, 20:02
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
hur länge har ni som är singlar , varit just singel ? nyfiken på vad som är vanligt bland medlemmar här ,
3år om man inte räknar med tjejen jag brukade mysa med och kyssa och ha mig med. Haha. Det var trevligt. Själv?
Citera
2019-08-21, 20:09
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme

30 år.

Mitt livs stolar var först klädda med ett fint rosa linnetyg, som visserligen inte var exklusivt eller antikt, men hade en fin färgton. Sen gick allt utför och blev olustigt. Kanelglass har varit min ersättning för relationer i livet, vilket förvisso gör mig vulgär, men samtidigt kreativ och med mänsklighetens bästa relation till planeten Uranus.

Livebejakande intriger har alltid roat mig, alltmer sen jag uppnådde en syntes mellan sinnlighet och förnuft. Men jag söker fortfarande min purpurröda korall, den som en gång välgörande berörde mina fingrar.
Citera
2019-08-21, 20:11
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
3år om man inte räknar med tjejen jag brukade mysa med och kyssa och ha mig med. Haha. Det var trevligt. Själv?

nu menar jag fast förhållande , typ att man bor tillsammans , delar livet och allt vad det innebär
jo strax över 3år här ochså , längsta tiden jag varit singel i hela mitt liv , skönt men ändå en plåga

livet blir så mycket mer värt att ha någon att längta efter i vardagen

kunnat hoppa på några försök , men jag som avstyrt , då det inte kändes rätt och att kärlek inte växte som jag är van vid , inte rätt mot tjejen att luras och spela spel i detta nej jag har varit helt ärlig .

har även blivit mer försiktig av att levt som singel ett tag , känner efter mer , att allt är äkta och ärligt

men vist saknar man någon allt för ofta , kan deppa när jag är helt ensam och tankarna sliter på hjärnan
Citera
2019-08-21, 20:11
Medlem
zammas avatar
Citat:
Men jag förstår dig. Du mår dåligt. Du orkar inte tänka på hur du vill ha ditt liv just nu. Men sen när du börjar må bättre igen så kommer det tillbaka.
Jag förstår att du har mått dåligt väldigt länge och att det känns som att du alltid kommer må såhär. Men det tror jag inte.
Citera
2019-08-21, 20:13
Medlem
Citat:
Asså du bryr dig inte om det går åt helvete för dig? Fan vad tråkigt.
Vi är inte på samma spår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in