2019-08-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Ja det gör det. Men du kanske väljer bort dessa människor? Jag vet inte. Jag ser dom överallt.
Kanske det. Jag måtte ha fan i hälarna som skickar alla av de hemskaste prövningar efter mig.
Citera
2019-08-20, 18:25
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
ja då vad man hemma , kan nog stå och sova i kväll

hur ska jag orka laga mat ?
Haha ja fy fan för laga mat. Jag fasar den dagen jag ska börja laga mat igen. Nej. Jag hänger mig hellre! Haha det kanske låter roligt. Men jag har seriöst övervägt det. Haha
Citera
2019-08-20, 18:44
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Kanske det. Jag måtte ha fan i hälarna som skickar alla av de hemskaste prövningar efter mig.
Ja? Jag förstår inte.
Citera
2019-08-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ja? Jag förstår inte.
Om det finns en Gud. Jag sa ju det, jag var inte önskad som foster ens men överlevde. Jag överlevde min förlossning och även senare när saker gick lite fel. Jag fyllde fasiken 4år efter livets små skråmor som kunnat bli helt annan utgång. Kanske har jag djävulen efter mig, missnöjd med att aldrig lyckats ta mig o ständigt skickar människor att göra mig olycklig. Försöka förstöra mig eller jag vet inte vad. Jag blir så negativ. Världen är så kärlekslös och självisk.
Citera
2019-08-20, 19:00
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Om det finns en Gud. Jag sa ju det, jag var inte önskad som foster ens men överlevde. Jag överlevde min förlossning och även senare när saker gick lite fel. Jag fyllde fasiken 4år efter livets små skråmor som kunnat bli helt annan utgång. Kanske har jag djävulen efter mig, missnöjd med att aldrig lyckats ta mig o ständigt skickar människor att göra mig olycklig. Försöka förstöra mig eller jag vet inte vad. Jag blir så negativ. Världen är så kärlekslös och självisk.
Nej jag tror du bara inte ser människorna som vill göra dig gott. Jag tror du totalt har hakat upp dig på dom som inte vill det. Av någon anledning som jag tror mig förstå. Så känner jag med när jag är helt fel ute. Som att ingen vill ha mig. Ingen bryr sig om mig osv. Alla vill bara att jag går och hänger mig. Men det släpper igen när jag hittar tillbaka till mitt vanliga jag. När jag inte känner att jag är fel ute längre.
Seriöst det händer att jag känner mig som en vandrande katastrof. Tro fan att jag utgår ifrån att ingen vill ha med mig att göra då.
Citera
2019-08-20, 20:16
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Jag tror han kommer stötta dig om du mår dåligt. Tror inte du behöver ora dig.

Tvivlar.

Känner mig irriterad över allt möjligt. Orkar inte med. Alla runt omkring mig är så känsliga. Vill mest ge dem en höger. De har återkommande personliga kriser och det är allt de pratar om. Om och om igen. Oavbrutet. Det är aldrig tyst. Jag är ingen jävla psykolog!! Ingen frågar ens hur jag mår som kommit hem från sjukhuset efter en överdos. Jag bara flyter omkring halvt död och lyssnar på allt ältande. Känner mig som en empatistörd psykopat när jag ska försöka vara alla överemotionella till lags fast jag inte bryr mig ett dugg för att det räknas som någon jävla plikt att bry sig.
Citera
2019-08-20, 21:03
Medlem
Citat:
Nej jag tror du bara inte ser människorna som vill göra dig gott. Jag tror du totalt har hakat upp dig på dom som inte vill det. Av någon anledning som jag tror mig förstå. Så känner jag med när jag är helt fel ute. Som att ingen vill ha mig. Ingen bryr sig om mig osv. Alla vill bara att jag går och hänger mig. Men det släpper igen när jag hittar tillbaka till mitt vanliga jag. När jag inte känner att jag är fel ute längre.
Seriöst det händer att jag känner mig som en vandrande katastrof. Tro fan att jag utgår ifrån att ingen vill ha med mig att göra då.
Klart att det finns människor som vill ha dig. Vi har alla sådana även om vi oftast tar fel eller inriktar oss på fel. Kram på dig
Citera
2019-08-20, 21:46
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Haha ja fy fan för laga mat. Jag fasar den dagen jag ska börja laga mat igen. Nej. Jag hänger mig hellre! Haha det kanske låter roligt. Men jag har seriöst övervägt det. Haha

nej jag gillar att laga god mat , men i dag blev det flingor och en macka , orkade inte mer tyvärr
och tråkigt att äta ensam
Citera
2019-08-21, 09:34
Medlem
rapexrs avatar
Mår skit just nu. Haft problem med psykiskohälsa i cirka 3år. (Panikångest syndrom)
Det som är mest jobbigt nu är att jag är arbetslös och mitt konto visar 0 kr. Jag har alltid sparat och brukade ha mycket pengar på kontot. Innan vi köpte hus osv. Därför svider det något enormt att ligga på noll. Känns som jag är på botten men orkar knappt ta mig upp. Fyfan.

Tips till någon hur fan man ska försöka orka ta tag i ens situation?

Allt jag vill just nu är att ha ett jobb jag tycker är helt okej och en stabil ekonomi
Citera
2019-08-21, 10:07
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Tvivlar.

Känner mig irriterad över allt möjligt. Orkar inte med. Alla runt omkring mig är så känsliga. Vill mest ge dem en höger. De har återkommande personliga kriser och det är allt de pratar om. Om och om igen. Oavbrutet. Det är aldrig tyst. Jag är ingen jävla psykolog!! Ingen frågar ens hur jag mår som kommit hem från sjukhuset efter en överdos. Jag bara flyter omkring halvt död och lyssnar på allt ältande. Känner mig som en empatistörd psykopat när jag ska försöka vara alla överemotionella till lags fast jag inte bryr mig ett dugg för att det räknas som någon jävla plikt att bry sig.
Men förstår du inte att det är precis det du ska ha din pojkvän till? Är han en bra pojkvän kommer han lyssna och försöka stötta dig. Är han en dålig så drar han.
Citera
2019-08-21, 11:10
Medlem
zammas avatar
Helvete vad förbannad jag blir. Är människor precis jävlar korkade eller? Skrämma upp mig som fan och sen bara försvinna. Fattar dom inte att dom sätter sitt eget liv på spel? Är dom precis dumma i huvet? Jag har ju seriöst funderat på att döda människan bara för att få sova gott på natten. Herre jävlar gud.
Citera
2019-08-21, 11:14
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Helvete vad förbannad jag blir. Är människor precis jävlar korkade eller? Skrämma upp mig som fan och sen bara försvinna. Fattar dom inte att dom sätter sitt eget liv på spel? Är dom precis dumma i huvet? Jag har ju seriöst funderat på att döda människan bara för att få sova gott på natten. Herre jävlar gud.

vad hände ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in