2019-08-21, 11:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
vad hände ?
Hon blev rädd för mig. Jag tror det. Hon trodde att jag vill göra henne illa. Att jag var någon hemskt farlig psykopat. Så hon försöker göra sig stor och aggressiv och skicka hotfulla obehagliga bilder helt plötsligt. Bara för att skrämma upp mig och det funkar.
Jag känner att jag har ett jävlar psyko efter mig och kan inte sova längre på nätterna. Jag går in och ur psykoser över det hela och jag försöker desperat att få kontakt med henne och reda ut situvationen igen. För jag känner mig hotad. Det går så långt att jag känner att jag letar upp henne och skär halsen av henne. Så får jag sova gott på natten igen. Jag tycker hon ska få veta hur jävlar fel det hade kunnat gå. Men jag tror hon gör det. Hon vet att jag blir fruktansvärt farlig om jag känner mig hotad. Hon är livrädd för mig.
Det bra att vi bor på varsin ände av landet!
Citera
2019-08-21, 11:25
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Hon blev rädd för mig. Jag tror det. Hon trodde att jag vill göra henne illa. Att jag var någon hemskt farlig psykopat. Så hon försöker göra sig stor och aggressiv och skicka hotfulla obehagliga bilder helt plötsligt. Bara för att skrämma upp mig och det funkar.
Jag känner att jag har ett jävlar psyko efter mig och kan inte sova längre på nätterna. Jag går in och ur psykoser över det hela och jag försöker desperat att få kontakt med henne och reda ut situvationen igen. För jag känner mig hotad. Det går så långt att jag känner att jag letar upp henne och skär halsen av henne. Så får jag sova gott på natten igen. Jag tycker hon ska få veta hur jävlar fel det hade kunnat gå. Men jag tror hon gör det. Hon vet att jag blir fruktansvärt farlig om jag känner mig hotad. Hon är livrädd för mig.
Det bra att vi bor på varsin ände av landet!

läs vad du skrivi nu , en gång till !!

förstår du ? låter du vettig
Citera
2019-08-21, 11:26
Medlem
zammas avatar
Citat:
läs vad du skrivi nu , en gång till !!

förstår du ? låter du vettig
Ja. Alla människor blir farliga när dom känner att deras liv står på spel. Jag är traumatiserad i grunden. Jag blir extra farlig med det. Jag tycker att omgivningen har rätt att veta det om mig.
Citera
2019-08-21, 11:37
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ja. Alla människor blir farliga när dom känner att deras liv står på spel. Jag är traumatiserad i grunden. Jag blir extra farlig med det. Jag tycker att omgivningen har rätt att veta det om mig.

jo men varför skrämmer du en tjej ?
och varför blir du skrämd av bilder ? du är väl en man med fötterna på jorden ?

att du ens har tanken att du ska leta upp henne och skära halsen av henne , lyser att du inte är frisk
så sök hjälp och låt tjejstackarn bara vara . .

bra att ni bor långt i från varandra och håller du på så här så dröjer det nog inte länge innan farbror blå sparkar in din dörr , skärpning nu och låt hon vara i fred .
Citera
2019-08-21, 11:46
Medlem
ghostedbymes avatar
människor får mej att vilja flytta än längre in i urskogen
bara för att få slippa

någon som känner lika ?
Citera
2019-08-21, 11:49
Medlem
zammas avatar
Citat:
jo men varför skrämmer du en tjej ?
och varför blir du skrämd av bilder ? du är väl en man med fötterna på jorden ?

att du ens har tanken att du ska leta upp henne och skära halsen av henne , lyser att du inte är frisk
så sök hjälp och låt tjejstackarn bara vara . .

bra att ni bor långt i från varandra och håller du på så här så dröjer det nog inte länge innan farbror blå sparkar in din dörr , skärpning nu och låt hon vara i fred .
Inte bara bilder. Hela hennes sätt att reagera på skrämde mig något fruktansvärt. Hon märkte att jag blev livrädd och låter det så vara. Jävlar idiot. Jag tycker inte ett dugg synd om henne. Hon får fan i mig skylla sig själv.
Man gör fan inte så och det ska hon ha jävligt klart för sig.
Citera
2019-08-21, 11:52
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Inte bara bilder. Hela hennes sätt att reagera på skrämde mig något fruktansvärt. Hon märkte att jag blev livrädd och låter det så vara. Jävlar idiot. Jag tycker inte ett dugg synd om henne. Hon får fan i mig skylla sig själv.

ja men va fan mannen , är du 5år eller ?

är du så klen psykiskt , det är väl bara att hålla sej i från henne om hon nu är så knepig
gå att vara rädd för allting ? jadu tur att du inte går i mina kläder ,
ska vi byta för några dagar haha
Citera
2019-08-21, 11:55
Medlem
zammas avatar
Citat:
ja men va fan mannen , är du 5år eller ?

är du så klen psykiskt , det är väl bara att hålla sej i från henne om hon nu är så knepig
gå att vara rädd för allting ? jadu tur att du inte går i mina kläder ,
ska vi byta för några dagar haha
Men dra åt helvete. Du vet inte hur du hade reagerat på samma sak.
Hon visste vad hon gjorde. Hon märkte hur jävlar rädd jag blev och hon hånade mig för det. Vilken fullständig jävlar idiot. Jag ville för allt i världen prata om vad som gått snett och neutralisera hotet. Men hon gick inte med på det. Jävlar idiot. Jag skulle aldrig få för mig att lämna någon att känna sig hotad till livet av mig. Fan heller.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 11:59.
Citera
2019-08-21, 11:58
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Men dra åt helvete. Du vet inte hur du hade reagerat på samma sak.

ge dej nu !! , jag försöker ju bara öppna dina ögon
så du ser vad du håller på med

knarkar du nu eller vad ? för i så fall förklarar det en del
Citera
2019-08-21, 12:01
Medlem
zammas avatar
Citat:
ge dej nu !! , jag försöker ju bara öppna dina ögon
så du ser vad du håller på med

knarkar du nu eller vad ? för i så fall förklarar det en del
Sätt dig in situvationen istället! Tänk dig själv att du träffar en tjej som plötsligt blir mordiskt jävlar rasande på dig och försvinner. Skickar brev till dig med hotfulla bilder och utrycker sitt fullständiga hat och raseri mot dig. Hur jävlar trygg hade du kännt dig?
Jag är i grunden djupt traumatiserad och otrygg person dessutom. Jag vet inte. Hade jag inte varigt det kanske jag inte kännt mig lika hotad. Men jag gjorde det. Hon visste det. Och hon var nöjd med det. Och jag hatar henne för det.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 12:06.
Citera
2019-08-21, 12:07
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Sätt dig in situvationen istället! Tänk dig själv att du träffar en tjej som plötsligt blir mordiskt jävlar rasande på dig och försvinner. Skickar brev till dig med hotfulla bilder och utrycker sitt fullständiga hat och raseri mot dig. Hur jävlar trygg hade du kännt dig?

det har aldrig hänt här ? vad är din inblandning i detta , att det blev som det blev ?

och sen nej , skulle nått sådant hända mej så gäller det att vida att man är man och ingen liten fjolla .

man går undan och livet fortsätter liksom , hålla på och hota och starta upplopp för nått litet skit
nej du är större än så .

finns ju så många andra där ute som är bättre att lägga tid på om hon nu är så knepig
inget svårt att förstå
Citera
2019-08-21, 12:09
Medlem
zammas avatar
Citat:
det har aldrig hänt här ? vad är din inblandning i detta , att det blev som det blev ?

och sen nej , skulle nått sådant hända mej så gäller det att vida att man är man och ingen liten fjolla .

man går undan och livet fortsätter liksom , hålla på och hota och starta upplopp för nått litet skit
nej du är större än så .

finns ju så många andra där ute som är bättre att lägga tid på om hon nu är så knepig
inget svårt att förstå
Nej du förstår inte mig och du kan inte sätta dig in i min situvation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in