2019-08-21, 12:16
Medlem
ghostedbymes avatar
hadde du bott nära , så hadde du fått hänga på lite spännande galenskaper
så ser och lär du dej att snabbt att sådant här är inte värt att hålla på med
ens någon gång , vet inte hur män i dag tänker ? hålla på att dampa och bara förstöra sina liv

nej gör nått kul med livet i stället , så har du all chans att träffa någon helt vanlig kvinna som
uppskattar tiden du bjuder henne på , samt så växer du upp lite och blir lite torrare bakom öronen

de erfarenheterna kommer hjälpa dej vidare med livet
Citera
2019-08-21, 12:16
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
det har aldrig hänt här ? vad är din inblandning i detta , att det blev som det blev ?

och sen nej , skulle nått sådant hända mej så gäller det att vida att man är man och ingen liten fjolla .

man går undan och livet fortsätter liksom , hålla på och hota och starta upplopp för nått litet skit
nej du är större än så .

finns ju så många andra där ute som är bättre att lägga tid på om hon nu är så knepig
inget svårt att förstå
Att jag var på henne med sex när hon däckade eftersom hon utryckt att hon gillade att vakna till sex. Men hon gillade inte leken långt i efterhand utan kände sig våldtagen helt plötsligt. Oavsätt om jag varigt öppen i kommunikationen med henne om vad jag gjorde och hur jag ville göra osv. Hon var med i leken helt klart. Hon kan bara inte hantera det. Hon känner att alla killar bara våldtar och förgriper sig på henne. Det är därför som hon blev så rasande när det nu "hände igen". Jag förstår det! Men lämna mig fan inte att känna mig hotad som hon gjorde! Prata med mig vad som gick fel? Jag vill förstå.
Det är ju det som gör mig så fruktansvärt förbannad. Hon kan inte hålla på och skrämma upp människor på det där viset och känna att allt är frid och fröjd. Det är inte bra för henne. Det kan sluta fruktansvärt illa.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 12:19.
Citera
2019-08-21, 12:26
Medlem
zammas avatar
Citat:
ens någon gång , vet inte hur män i dag tänker ? hålla på att dampa och bara förstöra sina liv

nej gör nått kul med livet i stället , så har du all chans att träffa någon helt vanlig kvinna som
uppskattar tiden du bjuder henne på , samt så växer du upp lite och blir lite torrare bakom öronen

Men du förstår inte. Det är inte bara att växa upp. Det kommer ta tid för mig om någonsin att läka från vad jag råkat ut för. Jag har blivigt skrämd något fruktansvärt när jag var liten upprepade gånger skrämd till livet. För min pappa var ingen stabil trygg person. Han visste inte hur han skulle göra. Jag förstår det. Men det gick så fruktansvärt fel.
Citera
2019-08-21, 12:29
Medlem
zammas avatar
Citat:

Jag tycker föresten inte att du ska dra åt helvete heller. Jag tycker du verkar vara en bra person och jag hoppas verkligen att du hittar vad du letar efter.
Citera
2019-08-21, 12:33
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Att jag var på henne med sex när hon däckade eftersom hon utryckt att hon gillade att vakna till sex. Men hon gillade inte leken långt i efterhand utan kände sig våldtagen helt plötsligt.
Du kanske har en stor fet kuk, då är det lätt att man känner sig våldtagen efteråt
Förlåt...jag var tvungen att skämta till det på din bekostnad.

Det är lätt hänt med missförstånd om man har aspergers eller någon annan typ av autism, att man inte tolkar rätt signaler och tar saker och ting bokstavligen. Vad är det hon hotas med? Att hon ska anmäla dig? Tror inte du åker dit ändå, speciellt inte när dom ser hur ostabil du är och vilka psykiska problem du har..det blir nog bara psyket. Men det är ju egentligen lika bra att du hamnar där egentligen eftersom du uttryckt här att du är en fara för andra. Lite paranoid schizofreni kan dock också vara något du lider utav eller något som håller på att utvecklas, du är en psykotisk person med vanföreställningar.

Din personlighet skiftar väldigt mycket, liiike really...något schizofren finns det allt i dig!
Citera
2019-08-21, 12:47
Medlem
ghostedbymes avatar
måste nog ta en paus i från detta forum snart , för det påverkar mitt mående till det sämre tyvärr
alla som mår dåligt och alla som sprider hat och skit runt sej

nej vila upp sej lite och hoppas människor mår bättre och är snällare när man kommer tillbaka om någon månad
Citera
2019-08-21, 12:50
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du kanske har en stor fet kuk, då är det lätt att man känner sig våldtagen efteråt
Förlåt...jag var tvungen att skämta till det på din bekostnad.

Det är lätt hänt med missförstånd om man har aspergers eller någon annan typ av autism, att man inte tolkar rätt signaler och tar saker och ting bokstavligen. Vad är det hon hotas med? Att hon ska anmäla dig? Tror inte du åker dit ändå, speciellt inte när dom ser hur ostabil du är och vilka psykiska problem du har..det blir nog bara psyket. Men det är ju egentligen lika bra att du hamnar där egentligen eftersom du uttryckt här att du är en fara för andra. Lite paranoid schizofreni kan dock också vara något du lider utav eller något som håller på att utvecklas, du är en psykotisk person med vanföreställningar.

Din personlighet skiftar väldigt mycket, liiike really...något schizofren finns det allt i dig!
Haha jag går inte in på det!
Nej hon blev bara fullständigt rasande och jag blir livrädd för jag är redan rädd för henne. Jag tror redan att hon vill döda mig men jag stannar ändå. Jag accepterade det. Jag var så rädd att jag bara skakade ibland när jag träffade henne. Tycka vad man vill om det. Jag är jävligt rädd.
Jag har gett henne all anledning att få mig inburad om hon vill. Jag har berättat precis vad jag tänkt göra osv. Men jag har också varigt väldigt tydlig med att jag vill inte skada henne. Aldrig i livet. Men jag känner mig hotad.
Det är bra att det tog slut jag fattar det.
Jag är inte psykotisk i vanliga fall. Men jag blev det när jag träffade henne för jag blev så jävlar rädd. Det har inte hänt mig innan.
Citera
2019-08-21, 12:53
Medlem
zammas avatar
Citat:
måste nog ta en paus i från detta forum snart , för det påverkar mitt mående till det sämre tyvärr
alla som mår dåligt och alla som sprider hat och skit runt sej

nej vila upp sej lite och hoppas människor mår bättre och är snällare när man kommer tillbaka om någon månad
Jag hatar inte dig jag blev bara förbannad! Ta inte åt dig av det! Förstå att jag är störd person som bär på en massa ilska och hat. Det handlar inte om dig. Jag tycker bra om dig.
Citera
2019-08-21, 12:57
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Jag hatar inte dig jag blev bara förbannad! Ta inte åt dig av det! Förstå att jag är störd person som bär på en massa ilska och hat. Det handlar inte om dig. Jag tycker bra om dig.

det handlar inte om dej heller , det handlar om forumet i stort , hur folk beter sej och hur så många mår så dåligt i sina liv , jag tar lätt åt mej tyvärr , fast jag kan lika lätt bara borsta av mej allt .

men att se allt elände är inte bra för måendet , för det sätter sej på minnet
Citera
2019-08-21, 13:00
Medlem
zammas avatar
Citat:
det handlar inte om dej heller , det handlar om forumet i stort , hur folk beter sej och hur så många mår så dåligt i sina liv , jag tar lätt åt mej tyvärr , fast jag kan lika lätt bara borsta av mej allt .

men att se allt elände är inte bra för måendet , för det sätter sej på minnet
Haha jag vet! Jag snubbla över en kvinna och hon ätsade sig fast på min hjärna! Jag kunde inte sova på hela natten! Jag ville bara hjälpa henne men jag kan inte det. Jag blev bara frustrerad.
Citera
2019-08-21, 13:00
Medlem
ghostedbymes avatar
nej jag åka ska hem tidigt i dag och åka till skjutbanan och träna , bara koppla av och fokusera tankarna på nått helt annat

man måste det i bland liksom
Citera
2019-08-21, 13:02
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Haha jag vet! Jag snubbla över en kvinna och hon ätsade sig fast på min hjärna! Jag kunde inte sova på hela natten! Jag ville bara hjälpa henne men jag kan inte det. Jag blev bara frustrerad.

jag har mer rutin än så , det går inte att hjälpa alla , främst om de inte vill bli hjälpta själva heller

då släpper man och försvinner .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in