2019-07-28, 16:42
Medlem
SvenBergmans avatar
Det var ett väldigt fokus på kvinnors klädsel i den här tråden. Är det inte uppenbart att fokus borde vara på busschauffören och hans problematiska förhållande till människans största organ?

Någon som har en idé om hur man kan ta reda på hans namn?
Citera
2019-07-28, 16:54
Medlem
dotslashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Hej kukhuvud!

Hur vet du att det är 99.9% säkerhet att det är en invandrare. Du får vänligen länka dina källor. Men jag antar att du drog dina siffror direkt ur röven.

Det vet naturligtvis inte kukhuvudet i fråga men det är inte alls en orimlig gissning. Om jag skulle satsa pengar här råder det inget tvivel om var jag skulle lägga varje krona. Jag kan GARANTERA att chaufförens bakrund aldrig kommer röjas. Det är så media fungerar i Sverige: man vägrar se sambanden som lyser en rakt i ögonen. Särskilt när det gäller det fantastiska multikulturella helvete man skapat och inte vill erkänna.
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Undra om det är samma person som körde bussen som tvingade av en kvinna vid fel torg, när hon skulle till Värnhemstorget
Citera
Medlem
Mongoprofetens avatar
Har det framkommit någon mer information om den här busschauffören? Ursprung? Religion?
Citera
2019-07-28, 16:55
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Har det framkommit någon mer information om den här busschauffören? Ursprung? Religion?
Nej.
Citera
2019-07-28, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Okej. ”Pride börjar bli konservativt” är vad jag tar med mig av ditt inlägg.

Eller tycker det är viktigt att respekteras allas rätt att vistas i den offentliga miljön, det är vad jag tar med mig.
Citera
2019-07-28, 17:00
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Nej.
Vad är det för jävla kollegor han har. Måste ju finnas någon på Nobina som har konto på Flashback och är sugen på att hänga ut honom.
Citera
2019-07-28, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Vad är det för jävla kollegor han har. Måste ju finnas någon på Nobina som har konto på Flashback och är sugen på att hänga ut honom.

Vad skulle det påverka för något om vi visste vart han varifrån, eller vilken religion han eventuellt hänger sig till??
Citera
2019-07-28, 17:04
Medlem
Kan mycket nog vara en svensk gubbe.

Citat:
– Men det finns också många som har valt att vrida på det, till exempel riksdagsledamoten Hanif Bali (M), som har försökt göra det till politisk propaganda. En del kommentarer efter det var väldigt aggressiva, säger hon.

Själv har hon aldrig nämnt någonting om busschaufförens bakgrund, och budskapet hon vill få fram är att ingen ska kommentera vad kvinnor har på sig.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...-for-lattkladd
Citera
2019-07-28, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Eller tycker det är viktigt att respekteras allas rätt att vistas i den offentliga miljön, det är vad jag tar med mig.
Pride Järva härnäst för dig, de behöver folk som vågar stå upp för regnbågen.
Citera
2019-07-28, 17:06
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
Kan mycket nog vara en svensk gubbe.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...-for-lattkladd

Jag hade velat se hur hon var klädd faktiskt. Hon får ju givetvis vara klädd hur hon vill och ska ändå få åka buss men jag behöver denna informationen för......en grej.
Nån som har hennes facebook?
Citera
2019-07-28, 17:08
Avstängd
HBOLLs avatar
För lättklädd Amanda representerar 100% den västerländska kvinnans sätt att leva, busschauffören vill ha kvinnoförtyck och sharia lagar.
Senast redigerad av HBOLL 2019-07-28 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in