2019-07-28, 16:19
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Hej fitthuvud!

Varför håller man på som du gör när alla vet att det till 99,9% säkerhet är just en invandrare det handlar om, och till 99,9% säkerhet handlar om en invandrare från MENA. Det är sådana som dig på alla positioner i samhället, sådana som vägrar att indentifiera problemen som har gjort att de som byggde världens bästa land sitter och äter puré nu och att etniska svenskar börjar tappa motivationen att slita och betala skatt.

Vad är det för fel på dig och dina gelikar?

Hej kukhuvud!

Hur vet du att det är 99.9% säkerhet att det är en invandrare. Du får vänligen länka dina källor. Men jag antar att du drog dina siffror direkt ur röven.
Citera
2019-07-28, 16:20
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Chaffisen hade inte öppnat munnen om Amanda haft en stor kille med sig. Inte en chans. Såna där går i grupp, ensamma vågar de inte ett skit. Nu var det enbart en kvinna - då gick det bra.

Ja det är så typiskt ! Man blir bara så trött på det här .
Inte visste jag att kvinnor blir ilskna över att andra kvinnor går lättklädda ?
Varför?
Senast redigerad av landbandy 2019-07-28 kl. 16:22.
Citera
2019-07-28, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Inte naken, men halvnaken. Man behöver inte vara Sharia-polis för att man finner det olämpligt att gå runt och visa pattarna på offentliga färdmedel. Hade hon bara haft ett linne, eller en t-shirt över hade det varit grönt. Jag tycks vara i minoritet här, men gick hon klädd som på bilden här tycker jag det var rätt av chauffören att säga till. Någon jävla ordning får det faktiskt lov att vara. Vill man gå runt halvnaken besöker man lämpligen pridefestivalen istället.
Det måste ju finnas proportioner utan att det genast blir Pride av alltihop? Kvinnor har pattar, digga läget liksom. Hon var inte topless och shortsen dolde allt det roliga, chauffören ska enbart hålla käften och vara tacksam över att vår regering inte skyfflar skit i ugnen.
Citera
2019-07-28, 16:23
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Det måste ju finnas proportioner utan att det genast blir Pride av alltihop? Kvinnor har pattar, digga läget liksom. Hon var inte topless och shortsen dolde allt det roliga, chauffören ska enbart hålla käften och vara tacksam över att vår regering inte skyfflar skit i ugnen.

Precis instämmer till fullo ! Tack .
Citera
2019-07-28, 16:28
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning

"Som man röster får man ligga!"

En stor majoritet har röstat för en massimport av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Och den majoriteten utgörs av flera kvinnor än män.

Amanda hoppade på "PK-tåget" genom att skylla på "män" och "sexism" samtidigt som du tycker att det ligger i "allas" intresse att försvara henne.
Tycker du att alla "män", som hon faktiskt skyller på, även skall försvara henne? Förtjänar den starkt PK-influerade Amanda att de män hon spyr galla över även skall försvara henne?

Kanske det är dags att kvinnor tar sitt fulla ansvar för vad de har röstat för?

Hur vet du att majoriteten kvinnor har röstat för detta?
Jag trodde att valhemligheten var väl förborgad i Sverige.
Undersökningar svarar inte för någon sanning, då folk tenderar att ljuga rätt friskt i sådana undersökningar. Så... fakta tack.
För övrigt så tycker jag att ALLA ska försvara henne. Både kvinnor och män.
Citera
2019-07-28, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Förutom de länkar jag letat reda på här, ser du ju även en ganska stor del inlägg som håller med mig om att det inte är helt okej med för lite tyg ute på stan eller i kollektivtrafiken. Har jag däremot gjort en opinionsundersökning om saken, nej, så jag kan kanske inte uttala mig om att det är en majoritet, även om jag själv är övertygad om den saken, men många är det som önskar täckta kroppar, även bland svenskar. Men egentligen tror jag att du redan har hört klagomål att det under sommaren är många som klär sig för lite i offentliga rummet, och mest ska vara rolig nu, därför orkar jag inte leta jättemycket mer källor till dig, jag anser det bevisat. Om du ändå inte tror mig, kan vi jättegärna träffas och göra en undersökning om saken, men då får du nog komma till mig, eller så träffas vi i Sundsvall under veckan och genomför den där, har nämligen lite ärenden i den staden kommande månader.

DN, mode om korta kjolar
Ribbing i nyhetsmorgon, lägg gärna märke till hur programledaren väljer att formulera frågan från början.
En till liten kortis i Metro, fortfarande med Ribbing dock.
En tråd om bikini i mataffären, kan inte se resultatet då jag inte är inloggad.
En text om hur man ska vara klädd i mataffären
Det har ingen betydelse vad "majoriteten tycker". Den här killen hade ingen rätt att neka tjejen att åka med. Inte någon som helst rätt. Och att dessutom ljuga och säga att det var arbetsgivarens policy. Du hamnar utanför ämnet.
Citera
2019-07-28, 16:30
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Hur vet du att majoriteten kvinnor har röstat för detta?
Jag trodde att valhemligheten var väl förborgad i Sverige.
Undersökningar svarar inte för någon sanning, då folk tenderar att ljuga rätt friskt i sådana undersökningar. Så... fakta tack.
Någon måste ju ha röstat för detta? Vi kan anta att det inte är Sverigedemokrater, så vilka?
Citera
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Hej kukhuvud!

Hur vet du att det är 99.9% säkerhet att det är en invandrare. Du får vänligen länka dina källor. Men jag antar att du drog dina siffror direkt ur röven.

Behöver du alltid källor på allt? Är det ditt svar på alla påståenden du stöter på? Om jag skulle säga att 1+1=2 skulle du även här efterfråga en källa.
Citera
Medlem
Citat:

Pride har faktiskt en klädkod, vilket inte Skånetrafiken verkar se ett behov av. Pride kräver underkläder enligt en artikel jag hittade under gårdagen. Har tyvärr tappat bort den, så kan inte länka den.
Citera
2019-07-28, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Pride har faktiskt en klädkod, vilket inte Skånetrafiken verkar se ett behov av. Pride kräver underkläder enligt en artikel jag hittade under gårdagen. Har tyvärr tappat bort den, så kan inte länka den.
Okej. ”Pride börjar bli konservativt” är vad jag tar med mig av ditt inlägg.
Citera
2019-07-28, 16:34
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Någon måste ju ha röstat för detta? Vi kan anta att det inte är Sverigedemokrater, så vilka?

Om jag nu får gissa vilt... och det gör ju alla andra när det gäller valresultatet så...
Enligt min mening är det den lilla klicken kulturarbetare som har röstat vänster, samt den väldigt stora massan med 60-plussare som röstar på socialdemokraterna av tradition.
Jag tror inte ens att de läser något om partierna längre, utan de röstar som de alltid har gjort. Både äldre kvinnor och äldre män.
Citera
2019-07-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Behöver du alltid källor på allt? Är det ditt svar på alla påståenden du stöter på? Om jag skulle säga att 1+1=2 skulle du även här efterfråga en källa.
I Malmö är en dryg tredjedel av invånarna utrikesfödda 34,5%. Så det är inte en helt fel gissning att den där chauffören med största sannolikhet är invandrare. I busstrafiken, som chaufförer, är det inte en tredjedel utrikesfödda som är anställda. Jag skulle vilja säga 90%. Om inte mer.

Edit: Siffran ovan är utrikesfödda. De barn som är födda i Sverige med utrikesfödda föräldrar är inte inräknade. Dock är många av dessa barn ofta fostrade enligt sin egen kultur. Det blir självklart kulturkrockar och andra problem. Vad gäller hela Sverige så är det drygt 19% utrikesfödda. Eller 1.960 000 pers. Nå, det var OT.
Senast redigerad av Picasso2 2019-07-28 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in