2019-07-27, 22:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Dom är fullvuxna över 18 jag får incest vibbar
Om du tänder på det är det din sak
Kusiner är inte incest ... sen får du vibba hur mycket du vill.

Varför skulle jag tända på något bara för att jag konstaterar att det inte handlar om några konstigheter?
Citera
2019-07-27, 22:49
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kusiner är inte incest ... sen får du vibba hur mycket du vill.

Varför skulle jag tända på något bara för att jag konstaterar att det inte handlar om några konstigheter?
inga konstigheter jaaa jaa om du tycker så..jag tycker det är creepy
Citera
2019-07-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Hon är helt galen!!
Varför gör hon så??
Kanske vill hon ge sonen alibi...
Citera
2019-07-27, 22:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
inga konstigheter jaaa jaa om du tycker så..jag tycker det är creepy
För mig är bilden inte creepy eftersom den handlar om lek.
Citera
2019-07-27, 23:03
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Nu har La Familia varit nere i en vecka. Vad har de gjort? Badat i poolen, havet och ätit mat. De är i en av Spaniens vackraste del. Varför inte uppleva något och lägga ut bilder på det istället? Det finns så mycket fint att se om man åker upp i bergen. Hennes blogg skulle kunna vara intressant om hon visade upp sitt andra hemland från något annat än den trista bakgården.
Är nere på solkusten nu och vi har varit på flera helt fantastiska platser. Ronda, Gibraltar och grottorna i Nerja. Har så klart badat, vilat och ätit mat ocskå. Men det är ju sånt man alltid gör.

Glöm inte att titta på Netflix!😳 Myskväll med familjen och Netflixserie enligt Tollestados blogg... Det är nog det sista jag skulle göra om jag var på semester.
Citera
2019-07-27, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Glöm inte att titta på Netflix!😳 Myskväll med familjen och Netflixserie enligt Tollestados blogg... Det är nog det sista jag skulle göra om jag var på semester.
Netflix?????

Är du sann .. då säger vi nog upp vårt abonnemang för lägger de pengarna på sånt skit så skall de inte ha våra.
Citera
2019-07-27, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Fast glöm inte..det är ju segunda casa...alltså deras andra hem. De är inte på semester, de är hemma...........iaf enligt Anna.
Citera
2019-07-28, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det är inte någon form av gated community då så affären och restarangen mm finns inom huset för det verkar ju vara ett rätt stort hus/lägenhetshotell? Poolen var i alla fall den minsta av alla i närheten enligt kartan.
Nej, det är ingen gated community, även om Anna nog vill se det så (det finns ju faktiskt en GRIND utanför huset!).
Jag funderar på om svärfar hyr ut lägenheten via airbnb resten av året. Vi får hålla korpgluggarna öppna!

Citat:
Netflix?????

Är du sann .. då säger vi nog upp vårt abonnemang för lägger de pengarna på sånt skit så skall de inte ha våra.

Jag fattar inte. Ska du säga upp Netflix om det är sant att Anna också har ett abonnemang? Eller vad menar du?
Citera
2019-07-28, 02:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nej, det är ingen gated community, även om Anna nog vill se det så (det finns ju faktiskt en GRIND utanför huset!).
Jag funderar på om svärfar hyr ut lägenheten via airbnb resten av året. Vi får hålla korpgluggarna öppna!

Jag fattar inte. Ska du säga upp Netflix om det är sant att Anna också har ett abonnemang? Eller vad menar du?
Nej, jag säger upp abonnemanget om de gör en serie om AB .... Jag tänker inte kasta mina pengar på skräp när jag kan välja bort det.
Citera
2019-07-28, 03:23
Medlem
Citat:
Nej, jag säger upp abonnemanget om de gör en serie om AB .... Jag tänker inte kasta mina pengar på skräp när jag kan välja bort det.
Ok. Grisar kommer nog flyga innan Netflix börjar fundera på ett samarbete med Anna.
Citera
2019-07-28, 05:10
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast glöm inte..det är ju segunda casa...alltså deras andra hem. De är inte på semester, de är hemma...........iaf enligt Anna.

Sorryyy Deras andra ”herrgård” enligt han som uppfostras till att inte skryyyyta
Citera
2019-07-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Här ligger Annas blygsamma sommarnöje:
Pasaje Cantarranas 7, Torremolinos

https://earth.app.goo.gl/i7xbAe

Om Flashback har en korrespondent i trakten så vore det intressant att få reda på om det står V. Toledano på porttelefonen. Men det är bråttom, om bara några timmar så kommer det säkert sitta en handskriven lapp där det står A. BOOK.

lite konstigt Anna, BAM BAM BAM att svärfar
har sin bostad här!

Toledano Gutierrez Vicente

placera Psaj Cantarranas, 7 , 29620 Torremolinos, Málaga

952384263
952-384263 (med telefonkod)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem