2019-07-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det här tycker jag är osmakligt.
https://postimg.cc/zyzMcCWT
Kusiner??? Not so much 🤢
Familjen gillar rumpor. Donnan själv har ju lagt upp ngra på sig själv och yngsta dottern
Citera
2019-07-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Märkligt att kommentaren "Hmm..lite ironiskt att du gör reklam för sånt dundertillskott för håret.. när du själv har massor av löshår" får stå kvar men Anna har kanske sovmorgon.
https://www.instagram.com/p/B0Xt5mfIfYJ/
Härlig frukostbuffe
Citera
2019-07-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
”23.30...Hemma hos oss, några i familjen tog ett svalkande kvällsdopp.”
Kan hon inte ABC kan hon knappast klockan heller.
Citera
2019-07-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Som sagt... väldigt kort

https://postimg.cc/JH7Cr6Dk
Kanske Bobbys dunder piller hjälper mot kortväxthet med
Citera
2019-07-27, 20:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
https://earth.google.com/web/@36.603...BIAEoAg?beta=1

Är det en fastighet full av uthyrningslägenheter eller är det ett bostadshus? Svärfadern bor ju inne i Stockholm som det verkar så han bor väl inte där i Spanien mer än möjligen några månader på vintern om han nu orkar flyga emellan länderna.
Citera
2019-07-27, 21:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De lattjar ... jag har svårt att se problemet med det.

För övrigt får kusiner gifta sig både i Sverige och Spanien ... om det nu skulle vara något mer.

Nu är de ju inte kusiner. Deras mammor är kusiner.

Det jag får litet dålig smak i munnen av är att personen i rosa badbyxor är dömd för att ha våldtagit en 13-åring, att ha blottat sig för småflickor i en gymnastiksal och för att ha stoppat ner handen i trosorna på lillsyrrans kompis (också en 13- åring).
Men jag kanske är litet överkänslig.... eller...?
Senast redigerad av Boopidoo 2019-07-27 kl. 21:04.
Citera
2019-07-27, 21:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu är de ju inte kusiner. Deras mammor är kusiner.

Det jag får litet dålig smak i munnen av är att personen i rosa badbyxor är dömd för att ha våldtagit en 13-åring, att ha blottat sig för småflickor i en gymnastiksal och för att ha stoppat ner handen i trosorna på lillsyrrans kompis (också en 13- åring).
Men jag kanske är litet överkänslig.... eller...?
Nej har man det i tankarna så bör han ju hålla sig långt ifrån alla tjejer - släkt eller inte släkt.

Jag tänkte mer att två kusiner som lattjar inte är något konstigt.
Citera
2019-07-27, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Finns det idoler i denna familj?
Ja tydligen. Min kompis dotter är 14 och tycker att Felicia är typ coolast i världen. Hon fick värsta utbrottet när jag berättade att Lazy retuschera bilder och att hennes bror är kriminell....men gon blir nog vuxen tids nog.
Citera
2019-07-27, 21:38
Medlem
Nu har La Familia varit nere i en vecka. Vad har de gjort? Badat i poolen, havet och ätit mat. De är i en av Spaniens vackraste del. Varför inte uppleva något och lägga ut bilder på det istället? Det finns så mycket fint att se om man åker upp i bergen. Hennes blogg skulle kunna vara intressant om hon visade upp sitt andra hemland från något annat än den trista bakgården.
Är nere på solkusten nu och vi har varit på flera helt fantastiska platser. Ronda, Gibraltar och grottorna i Nerja. Har så klart badat, vilat och ätit mat ocskå. Men det är ju sånt man alltid gör.
Senast redigerad av Marsipilamu 2019-07-27 kl. 21:41.
Citera
2019-07-27, 22:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Nu har La Familia varit nere i en vecka. Vad har de gjort? Badat i poolen, havet och ätit mat. De är i en av Spaniens vackraste del. Varför inte uppleva något och lägga ut bilder på det istället? Det finns så mycket fint att se om man åker upp i bergen. Hennes blogg skulle kunna vara intressant om hon visade upp sitt andra hemland från något annat än den trista bakgården.
Är nere på solkusten nu och vi har varit på flera helt fantastiska platser. Ronda, Gibraltar och grottorna i Nerja. Har så klart badat, vilat och ätit mat ocskå. Men det är ju sånt man alltid gör.

Det är inte någon form av gated community då så affären och restarangen mm finns inom huset för det verkar ju vara ett rätt stort hus/lägenhetshotell? Poolen var i alla fall den minsta av alla i närheten enligt kartan.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-07-27 kl. 22:23.
Citera
2019-07-27, 22:12
Medlem
MrsATs avatar
Förfäras så över denna människa. Allt hon gör och säger och skriver. Vad är det på riktigt för fel på människan? Förstå om man nån gång skulle hamna bredvid henne på flyget eller på en restaurang. Vette fan om jag skulle kunna hålla käft om hon satte igång... eller ett ännu värre tänkbart scenario: På samma hotell som henne på en veckas semester! Alltså, jag skulle spy. Bara hoppas man åker med all inklusive en sån gång, för rejäla mängder alkohol skulle behövas.
Citera
2019-07-27, 22:27
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De lattjar ... jag har svårt att se problemet med det.

För övrigt får kusiner gifta sig både i Sverige och Spanien ... om det nu skulle vara något mer.
Dom är fullvuxna över 18 jag får incest vibbar
Om du tänder på det är det din sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in