Citat:
Ursprungligen postat av
Manbat
Tokbrun runt munnen som vanligt

Sluta tramsa nu. Vi vill inte att trdarna om shoppar och olika mrken stngs som det gjorts fr narkotika. Var lack p KarlAlfred, eller om KarlAlfred r lack p dig men ta det i PM eller ngot.
PRO-OIL r bra, jag vet ingen batch som varit dlig under tiden jag kurat. Jag har bara hrt ryktesvgen att Kenwoo inte var ngon hjdare, men det r bara hrsgen fr mig s vgar inte uttala mig om det. S vi kan vl hlla oss till att diskutera mrken hr och inte shoppar.
PRO-Oil testo: Lg viskositet, visade p blodprov att det var rtt mngd eller verdoserad.
PRO-Labs: Anavar 10 & 20mg: Fungerade exakt som det skulle. Blev vaskulr och hrd. Blodprovet visade knappt ngon pverkan p levern, men mitt kolesterol var inte alls bra.
PRO-Labs Oral turinabol 10 & 20mg: Fungerade utan tvekan, vet inte om jag var jttefrtjust i tbol dock. Har lite kvar samt bestllt av en annan shop s blir en till runda som fr avgra.
PRO-Labs: Nolvadex: Vad kan jag sga mer att det fungerade under PCT? Kan inte avgra huruvida de r rttdoserade eller ej, men det tror jag. Gjorde allt det skulle.
Citat:
Ursprungligen postat av
-KarlAlfred
Ska du inte citera resten som grnar Pro Oil och hvda att de r kpta eller r det bara mig du r ute efter?

Mvh,
-Alfred
Jag r kpt..

Jag fick testa BM anavar d jag ven kpte Pro-Labs anavar fr att se om det var ngon skillnad. Men det var Max ppen med p HB. Hade det varit skit hade jag sagt det d max vntade sig en "recension" oavsett om det var bra eller inte.