Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-17, 15:06
  #397
Medlem
Damp ner Pro-oils Testo E 250mg/ml batch L.O.T 08 Mfg: 09/17 EXP 09/19 idag.
Tunn ljus fin olja med härligt låg viskositet som enl sidan är på gång för analys.
500/mg/e3d avses smörja gluteus maximus fint.
Vore kul om någon med erfarenhet av den kunde dela med sig ett par ord?
__________________
Senast redigerad av Simpliticas 2018-12-17 kl. 15:50.
Citera
2019-02-04, 10:33
  #398
Medlem
bongsongs avatar
Tvärgröna produkter!
Citera
2019-02-04, 19:43
  #399
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Damp ner Pro-oils Testo E 250mg/ml batch L.O.T 08 Mfg: 09/17 EXP 09/19 idag.
Tunn ljus fin olja med härligt låg viskositet som enl sidan är på gång för analys.
500/mg/e3d avses smörja gluteus maximus fint.
Vore kul om någon med erfarenhet av den kunde dela med sig ett par ord?
Lite sent svar, men kan ju vara någon annan som undrar. Viskositeten är nog i topp (låg vill säga) av de flesta oljor jag testat. Aldrig upplevt något PIP från Pro-oil, har visserligen bara testat testot dock. Har inte blodprov på just den batchen du har, men har på någon tidigare batch vilket visade >55nmol/L på 350mg testo EW.
Citera
2019-02-05, 16:08
  #400
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Lite sent svar, men kan ju vara någon annan som undrar. Viskositeten är nog i topp (låg vill säga) av de flesta oljor jag testat. Aldrig upplevt något PIP från Pro-oil, har visserligen bara testat testot dock. Har inte blodprov på just den batchen du har, men har på någon tidigare batch vilket visade >55nmol/L på 350mg testo EW.

Kan instämma här; Pro Oils sortiment är topp. Aldrig pip och alltid effekt. Kan särskilt borga för Test E 250mg och 320mg/mL samt Test P, Primo E, Cutviron (Test P/Mast P/Tren A), EQ, Nandro D (Deca) samt NPP.
Även Anavaren och Oxarna gör vad de ska!

Edit: Väntar spänt på nästa laddning primo att landa i shoppen så jag kan bunkra upp rejält för resten av detta år.


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-18, 14:16
  #401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Lite sent svar, men kan ju vara någon annan som undrar. Viskositeten är nog i topp (låg vill säga) av de flesta oljor jag testat. Aldrig upplevt något PIP från Pro-oil, har visserligen bara testat testot dock. Har inte blodprov på just den batchen du har, men har på någon tidigare batch vilket visade >55nmol/L på 350mg testo EW.
Inte alls! Tack caeco, bra feedback. Just vad jag tänkte skriva nu efter några veckor på pro-oils testo E/250. Absolut noll (0) pip efter 10-12 dubbelstick.

Slår ett slag för er som liksom jag blir förbaskade av att, helt i onödan, få benpassen sabbade och halta runt med pip p.g.a. kontaminerade skitoljor. Dom som saluför sånt skulle man klappa till med dubbelfattat basebollsträ på låret för liknande effekt. Inte testat mig dock men bra tryck några veckor på 1000 mg ew.

Funderar på att lägga på pro-oils deka 300mg/ml alt, Tren E 200, 500 mg/ew.
Valet och kvalet mellan Tren eller deca nån som skulle föredra Tren istället?

Alfred med underarmarna rekommenderar Tren A eller Tren E istället för Deca kanske?
__________________
Senast redigerad av Simpliticas 2019-02-18 kl. 14:49.
Citera
2019-02-18, 15:29
  #402
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Inte alls! Tack caeco, bra feedback. Just vad jag tänkte skriva nu efter några veckor på pro-oils testo E/250. Absolut noll (0) pip efter 10-12 dubbelstick.

Slår ett slag för er som liksom jag blir förbaskade av att, helt i onödan, få benpassen sabbade och halta runt med pip p.g.a. kontaminerade skitoljor. Dom som saluför sånt skulle man klappa till med dubbelfattat basebollsträ på låret för liknande effekt. Inte testat mig dock men bra tryck några veckor på 1000 mg ew.

Funderar på att lägga på pro-oils deka 300mg/ml alt, Tren E 200, 500 mg/ew.
Valet och kvalet mellan Tren eller deca nån som skulle föredra Tren istället?

Alfred med underarmarna rekommenderar Tren A eller Tren E istället för Deca kanske?

Det är väl en fråga du bör besvara själv kan man tycka, särskilt då preparaten inte alls är lika på någon front annat än möjligtvis att de båda kan ge oönskade bieffekter på psyket.

Har inte testat Pro's tren e men har kört både Decaviron (Nandro D/Deca) och Tren A med riktigt goda resultat så valet är väl ditt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-19, 13:43
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Det är väl en fråga du bör besvara själv kan man tycka, särskilt då preparaten inte alls är lika på någon front annat än möjligtvis att de båda kan ge oönskade bieffekter på psyket.

Har inte testat Pro's tren e men har kört både Decaviron (Nandro D/Deca) och Tren A med riktigt goda resultat så valet är väl ditt.

Mvh,

-Alfred
Japp, tack Alfred för replik.
Det var specifikt Pro,s grejor jag tänkte mig. Mvh
Citera
2019-02-22, 18:59
  #404
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Har legat på pro oil cypionate i snart två månader och det är en löjligt fin olja och gött tryck i grejerna!

MVH
Citera
2019-03-14, 09:55
  #405
Medlem
caecos avatar
Har testat mig fram och tillbaka mellan olika märken de senaste två åren (snart). Min favoritolja är fortfarande PRO-OILs Testosteron Enanthate 250mg/ml. Har stött på några oljor som varit helt smärtfria, vilket även denna är. Men det som utmärker denna är dess viskositet. Bara glider ned (lätt överdrift) i pumpen trots att jag använder insulinnålar och lika lätt att sätta i låret. En sak man uppskattar när man testat något annat märke som man får trycka allt vad man orkar.
Nu är väl folk smartare än mig och kör en annan nål för att suga i oljan och sedan kör insulinnålen för injektionen, men fortfarande imponerande olja.

Sedan har jag ju två blodprov på olika batcher som visat att det är korrekt doserat eller överdoserat. Blir svårt att avgöra p.g.a taket på 55nmol/L.
__________________
Senast redigerad av caeco 2019-03-14 kl. 09:59.
Citera
2019-03-14, 17:14
  #406
Medlem
Efter ett par tre månader på (naturligvis densamma som caeco i morse grönat) testo E 250/ml så måste jag tillstå jag är riktigt nöjd.

5 vialer för pipfri olja med den lägsta viskositeten på marknaden.
5 vialer för bra krut i oljan.

1 vial minus för jag biffat till mig så jag måste köpa nya byxor och skjortor.

Det vore väl något om man samtidigt med vialerna kunde prenumerera på nya skjortor/byxor låt säga var femte vial?

Så nöjd blev gubben att han i måndags beställde lite till pro-oil godis som damp ner med en duns idag diskret packade.

Överlag tycker jag en bra shop förutom att självklart ha bra grejor visar sig först (även legala shopar ) när någon sorts problem uppstår.
Vem som helst kan sälja prepp men vem som helst klarar inte den sociala konsten att lösa problem när det uppstår missförstånd med kund. Trasslar det till sig kan ingen slå Max.

Finns ingen anledning att hoppa mellan olika prepp eftersom mitt av ovanstående erfarenhet byggt förtroende vilar hos Pro-oil.
__________________
Senast redigerad av Simpliticas 2019-03-14 kl. 17:46.
Citera
2019-03-18, 03:13
  #407
Medlem
Phyzicsftws avatar
Alltså vilket jävla tryck det är i PRO-OILS dbollar. Helt klart bra grejor!
Citera
2019-03-20, 10:12
  #408
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Masteviron 250
L.O.T. Number 08
Mfg: 09/17
Exp: 09/19


Som vanligt blir man inte besviken på Pro-oljorna. Helt klart potent mast i denna batch!
Hade glömt hur välgörande det är för psyket med lite god mast i mixen.

Tokgrön som alltid!


Mvh,

-Alfred
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback