2019-07-24, 20:18
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Tack, caeco ska jag gra.
Sg nu PRO:s testo E har nya grnaktiga etiketter s kanske det r en annan batch. Ska bestlla nya och frga samtidigt. Eftersom pipen kar med dosen (750 mg = snglge) s kan jag anvnda upp dom med att blanda i en mindre skvtt i kommande stick.

Fick associationer till tidigare testo E 320/ mg/ml som (om jag minns rtt) fler postare hade pip problem med.

ter: Stuckit Pro-oils Testo E 250/mg/ml i ett par r utan problem.

Tja
Jag har d aldrig sett dessa med grna etiketter. Jag har just nu 4st vialer hemma. Har inte batchnr i huvudet men kan kolla om du vill. rligt talat tycker jag du borde maila Max och hra dig fr - han brukar vara sjukt bra att ha att gra med.

Mvh E

Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Tja. Grnaktiga etiketter? Dem har vl bara genomskinliga med svart text? Har aldrig sett nn annan etikett frn Pro n den genomskinliga. Nn annan som uppfattat nt annat utseende p etiketterna n de vanliga genomskinliga utfrandet?

Precis - det r som du sger. Genomskinliga med svart text. Jag har krt minst 10 vialer sedan jag upptcke Pro Oil.

Mvh E
Citera
2019-07-25, 12:45
Medlem
Jadu, vet inte riktigt varfr min kropp svara som den gjorde. Injektions omrdet blev iallafall rejlt svullen och rtt med en brnnande knsla. Testade rumpan, axlar och lr. Kpte hem 250mg/ml teston istllet och den fungerade fint. Dom 320mg/ml vialerna jag hade bar grna etiketter

Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Shit vad skumt! Jag har en polare som ligger p Pro oil 320mg/ml. Polaren kr samma batch som dig och har vl satt ca 10-15 stick hittils utan problem. Han stter alternerande mellan glute och lr.
En bekant kr Pro Oil 320 (vet inte batchnummer) och jag har bara hrt bra saker.

Personligen har jag krt Pro Oil 250 och 320 i omgngar och aldrig haft ngra problem verhuvudtaget (finns ngra kurrapporter om nn r nyfiken). Riktigt skumt att du ftt PIP.

I rlighetens namn tycker jag dessutom att man mste skilja mellan PIP och Inflammation. Fr man en inflammation s har ngot gtt rejlt fel. Jag misstnker att du ftt PIP snarare n inflammation.

Mvh Exodus
Citera
2019-07-25, 16:40
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Jadu, vet inte riktigt varfr min kropp svara som den gjorde. Injektions omrdet blev iallafall rejlt svullen och rtt med en brnnande knsla. Testade rumpan, axlar och lr. Kpte hem 250mg/ml teston istllet och den fungerade fint. Dom 320mg/ml vialerna jag hade bar grna etiketter

Hej
Jag tvekar inte p att du fick PIP. Det jag tvekar p r att detta r Pro Oil. Du mste ftt tag i ej fejkad produkt. De finns ju inte med grna etiketter. Sknt dock att man vet att man ska passa sig fr dessa.
Bekrftar ven hur bra Pro Oil r - om nn fejkar den s r det ju pga dess goda rykte =)

Ha det fint!

Mvh Exodus
Citera
2019-07-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Jag tvekar inte p att du fick PIP. Det jag tvekar p r att detta r Pro Oil. Du mste ftt tag i ej fejkad produkt. De finns ju inte med grna etiketter. Sknt dock att man vet att man ska passa sig fr dessa.
Bekrftar ven hur bra Pro Oil r - om nn fejkar den s r det ju pga dess goda rykte =)

Ha det fint!

Mvh Exodus

finns mycket bttre mrken n pro oil tillgngliga just nu just saying
Citera
2019-07-26, 05:08
Medlem
bongsongs avatar
Pro oil har inga grna etiketter! Endast genomskinliga med svart text. Kontakta Max och sg vart du ftt dessa frn. Ja, som nn annan skrev, kopierar folk UG steroider ja d vet man att man lyckats. Eller blandar killen ihop det med nt annat mrke (Pro series) kanske finns det ju nt som heter.

Sen ASS Subject: Alla mrken som innehller rtt mg/ml enl etikett, inte under/verdoserat, inte ger pip minimalt med tungmetaller,stadig kvalite r efter r r alla likvrdiga. Det finns inga "bttre" UG mrken n andra om dessa kriterier ovan r likvrdiga frn mrke x och y. Det som kan va en vinnande faktor r viskositeten d mnga fredrar att stta med insulin nlar. Annars r testo testo helt enkelt. Man fr g p omdmen och personlig knsla, men Pro oil har strsta trden hr p FB och p HB s det br ju finnas nn logik bakom det och att mrket i frga iaf enligt stora massan r det "bsta" mrket p markanden, mnga verkar ju fredra det iaf.
Citera
2019-07-26, 14:42
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Sen ASS Subject: Alla mrken som innehller rtt mg/ml enl etikett, inte under/verdoserat, inte ger pip minimalt med tungmetaller,stadig kvalite r efter r r alla likvrdiga. Det finns inga "bttre" UG mrken n andra om dessa kriterier ovan r likvrdiga frn mrke x och y. Det som kan va en vinnande faktor r viskositeten d mnga fredrar att stta med insulin nlar. Annars r testo testo helt enkelt. Man fr g p omdmen och personlig knsla, men Pro oil har strsta trden hr p FB och p HB s det br ju finnas nn logik bakom det och att mrket i frga iaf enligt stora massan r det "bsta" mrket p markanden, mnga verkar ju fredra det iaf.

Nu har jag inget emot Pro Oil och jag pstr inte heller att Mshop skulle fuska men bara fr att ett mrke har en lng trd s r ju inte det en garanti fr att det fungerar s som det ska i den hr vrlden. Se bara p de numera "frbjudna" shopparna dr tminstone den ena blivit pkommen med att sakna verksam substans och vara underdoserad. Svea r ett annat exempel p ett mrke som har mnga grningar men dr det str klart att preparaten mnga gnger saknar verksamt mne eller r kraftigt underdoserade. S den dr "stora massan" du hnvisar till r inte helt tillfrlitlig alla gnger. I synnerhet inte nr det r HB som fungerar som opinionsklla.

Sen finns det fler faktorer n de du nmner fr att en produkt med testosteron r likvrdig en annan produkt med testosteron. En sdan faktor r typ av olja. Vissa oljor ger ett snabbare upptag med andra ger ett lngsammare upptag.
Citera
2019-07-26, 14:48
Medlem
caecos avatar
Jag kanske ska ta och kra ett blodprov hos werlabs fr att se. P dosen jag ligger just nu ~350mg EW s har jag alltid ftt >55 nmol/L. Ingen annan som sitter p det mjligtvis? r lite lat och undviker grna det, men kan gra det annars fr att se. Batchen jag har fungerar utan problem och PIP, men givetvis r det svrt att uppskatta huruvida en vial r ver- eller underdoserad.

Har aldrig ftt lgre n >55 nmol/l p tidigare batcher och har det troligtvis nu med. Men ska frska ta mig till werlabs s fr vi ett "svar".

Edit: Ngra grna vialer har jag dock inte. r de inhandlade direkt av mshop?
Citera
2019-07-26, 23:25
Medlem
Citat:
Pro oil har inga grna etiketter! Endast genomskinliga med svart text. Kontakta Max och sg vart du ftt dessa frn. Ja, som nn annan skrev, kopierar folk UG steroider ja d vet man att man lyckats. Eller blandar killen ihop det med nt annat mrke (Pro series) kanske finns det ju nt som heter.

vet ju dock att det r underdoserat by NPC rapports

d r det vll smre n andra mrken? fr bttre effekt nu p 1000 test + 350 deca n vad jag fick p 1400 test och 700 deca ifrn pro-oil var ju lnge sen men tvekar p att kvaliten knappast blir bttre med ren, antingen str de stadigt p samma kvalit eller s har de brjat tjna lite mera pengar
Citera
2019-07-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Nu har jag inget emot Pro Oil och jag pstr inte heller att Mshop skulle fuska men bara fr att ett mrke har en lng trd s r ju inte det en garanti fr att det fungerar s som det ska i den hr vrlden. Se bara p de numera "frbjudna" shopparna dr tminstone den ena blivit pkommen med att sakna verksam substans och vara underdoserad. Svea r ett annat exempel p ett mrke som har mnga grningar men dr det str klart att preparaten mnga gnger saknar verksamt mne eller r kraftigt underdoserade. S den dr "stora massan" du hnvisar till r inte helt tillfrlitlig alla gnger. I synnerhet inte nr det r HB som fungerar som opinionsklla.

Sen finns det fler faktorer n de du nmner fr att en produkt med testosteron r likvrdig en annan produkt med testosteron. En sdan faktor r typ av olja. Vissa oljor ger ett snabbare upptag med andra ger ett lngsammare upptag.

amen
Citera
2019-07-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag kanske ska ta och kra ett blodprov hos werlabs fr att se. P dosen jag ligger just nu ~350mg EW s har jag alltid ftt >55 nmol/L. Ingen annan som sitter p det mjligtvis? r lite lat och undviker grna det, men kan gra det annars fr att se. Batchen jag har fungerar utan problem och PIP, men givetvis r det svrt att uppskatta huruvida en vial r ver- eller underdoserad.

Har aldrig ftt lgre n >55 nmol/l p tidigare batcher och har det troligtvis nu med. Men ska frska ta mig till werlabs s fr vi ett "svar".

Edit: Ngra grna vialer har jag dock inte. r de inhandlade direkt av mshop?

mer intressant p de dyra preppen, dr det fuskas mest men dra blodprov, alltid intressant att se

jag ligger iallafall p 55+ p mitt nuvarande men gr inte ens att rkna p d jag ligger p 1000 mg ew
Citera
2019-07-27, 03:09
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
mer intressant p de dyra preppen, dr det fuskas mest men dra blodprov, alltid intressant att se

jag ligger iallafall p 55+ p mitt nuvarande men gr inte ens att rkna p d jag ligger p 1000 mg ew
Nej, det skadar ju inte som sagt. Har tagit samtliga prover p samma dos. Synd att det r ett tak p alla i nrheten av mig vid testosteron-prov. Ska bara orka ta mig dit och mta den sura krringen.

Har visserligen dyrare prepp hemma, men det blir givetvis svrare att kolla s att de r rtt doserade utan att lgga lite pengar. S stort intresse har jag inte av det.
Citera
2019-07-27, 03:27
Medlem
bongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
vet ju dock att det r underdoserat by NPC rapports

d r det vll smre n andra mrken? fr bttre effekt nu p 1000 test + 350 deca n vad jag fick p 1400 test och 700 deca ifrn pro-oil var ju lnge sen men tvekar p att kvaliten knappast blir bttre med ren, antingen str de stadigt p samma kvalit eller s har de brjat tjna lite mera pengar

Ja det r ju ditt ord. Upp med analyser s fr vi se. Ord vger ju inte vidare tungt. Sen ven om du slnger upp analyser s hur vet vi att det va pro du krde. Vi vet nog bda hur det ligger till hr vnnen s keep it up. Bemda mig ditt svar. Om du ogillar pro s fr dig som en gentleman och hll det fr dig sjlv och lyft upp mrken du gillar ist. Man behver inte sl ner andra fr o sjlv komma upp. Som sagt, bespara mig ditt svar. Lycka till med kurande och affrer i fortsttningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in