2017-09-28, 22:29
Medlem
R.Victorianos avatar
Kör Pro-oil Test P + Tren A. Känner inte av någon extrem sexlust, men det kan ha med stress osv att göra. Körde cutmixen tidigare iår och då va jag helt cp kåt hela tiden. Men svettas som en galning och styrkan har gått upp, så tror inte det är fel på trenet. Kommer kolla mina värden om ett tag, kan posta här då om det skulle vara intressant.
Citera
2017-09-30, 08:35
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Vi låter folk få skriva sina reccensioner så får vi se om din röst väger över mot de andras eller inte. Kort o gott, alla har rätt till sin åsikt, är du inte nöjd vänd dig åt ett annat håll men du ligger lite väl hårt på mshop ang deras tren (befogat just de 100 vialerna som jag redan förklarat) samt vet jag att du fortfarande handlar där så varför fortsätta va kund om du misstror hans produkter. Färdig diskuterat. Vi låter folk få skriva sina omdömen OM nu inte analyserna är nog bevis. (Och nån shop hora är jag inte men jag handlar för xx.xxx kr var månad och gjort så i snart 2 år från han åt mina klienter och mig själv och självklart delger jag han det som skrivs på forumen då han sjäjv har fullt upp på mailen och därav vet jag att du ännu handlar där.)

Ska vi samsas om att va oense i denna fråga så kan vi låta tråden handla om det den ska handla om.

Kent jag gillar dina välformulerade och ofta kloka svar.
Men efter som du verkar ha blivit Max verbala ombud så tycker jag det var konstigt hur du helt kunde ignorera min tämligen betydande fråga.
Hur kan man som vanlig anonym användare verifiera dessa tester som läggs upp?
Citera
2017-10-05, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Kent jag gillar dina välformulerade och ofta kloka svar.
Men efter som du verkar ha blivit Max verbala ombud så tycker jag det var konstigt hur du helt kunde ignorera min tämligen betydande fråga.
Hur kan man som vanlig anonym användare verifiera dessa tester som läggs upp?

Oj sorry måste missat dig, men nu kollat med Max! Man mailar Max och så får man se ett orginal av rapporten sen får du en mailadress av han så kan du själv maila gubben på labbet och uppge ref nr så kommer du få tillsvars vad detta ref nr va för produkt, batch och innehåll. DOCK finns det ej ibland batch nr då dem pga tullen ville att man skulle skicka in blanka vialer men innehållet va kodat via Max och gubben på labbet md siffror så t.ex testo e nr 1 med klisterlapp på vialen, i mailet testo e nr 1. Så inte alltid det finns batch nr tyvärr. Samt tar dem ej emot tren e och mast e av någon konstig anledning. Men det spelar mindre roll för finns ingen anledning att ha legitima analyser för att sedan sälja andra oljor än dessa som skickas på analys. Det visar ju sig ganska snabbt om en analyserad tren a på 98mg säljs i säg 500 vialer sen kommer det in 300 klagomål, även 10 klagomål skulle jag bli förvånad över men visst 1-5 kunder som inte är nöjda på batcher på 500 vialer får man nog räkna med, kan ju inte göra alla nöjda.
Citera
2017-10-05, 12:53
Bannlyst
Passar på o grönar hans egna Oxar, dessa va vassa som back in the day!

Mvh
Citera
2017-10-05, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Kör Pro-oil Test P + Tren A. Känner inte av någon extrem sexlust, men det kan ha med stress osv att göra. Körde cutmixen tidigare iår och då va jag helt cp kåt hela tiden. Men svettas som en galning och styrkan har gått upp, så tror inte det är fel på trenet. Kommer kolla mina värden om ett tag, kan posta här då om det skulle vara intressant.

Tja. Kanske ska byta kärring?? haha. Nä men werlabs är alltid roligt o se, ger bra riktlinjer mot hans analyser, se till att få med östrovärdet bara oxå och ta blodprovet dagen efter inject om du kör e2d. Typ sätt på kvällen och ta werlabs på morgonen så får du ett så korrekt svar som möjligt.
Citera
2017-10-13, 07:26
Medlem
Kört sustan, tren a härifrån. Och dessa håller högklass. (Ligger fortf på sustan.)
De bästa jag kört. Även test c liggandes men inget jag tänkt köra än iaf.

Är det något tren jag återkommer till framöver är de från pro-oil.

Top notch
Citera
2017-10-31, 16:17
Medlem
R.Victorianos avatar
Har fått Werlabs svar på Pro-Oil Test P (LOT 7) / Tren A (LOT 7), 70mg/EoD

Testo: >55nmol/L
Östro: 672 pmol/L (ref <150)

Levervärden precis inom referensintervall.

Alla andra värden inom referensintervall.
Senast redigerad av R.Victoriano 2017-10-31 kl. 16:20.
Citera
2017-11-03, 17:20
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Har fått Werlabs svar på Pro-Oil Test P (LOT 7) / Tren A (LOT 7), 70mg/EoD

Testo: >55nmol/L
Östro: 672 pmol/L (ref <150)

Levervärden precis inom referensintervall.

Alla andra värden inom referensintervall.

Tack så mycket bror. Blir nog like Pro Oil testo för mig då.
Citera
2017-11-03, 21:06
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Tack så mycket bror. Blir nog like Pro Oil testo för mig då.

Har precis gått på själv med Pro Oil test prop 100mg eod å känner igen mig redan efter tredje sticket.
Jag tror inte du kommer bli missnöjd.

Ska bli kul å testa ett annat märke men jag vet ju vart jag vänder mig om jag inte blir nöjd.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Har precis gått på själv med Pro Oil test prop 100mg eod å känner igen mig redan efter tredje sticket.
Jag tror inte du kommer bli missnöjd.

Ska bli kul å testa ett annat märke men jag vet ju vart jag vänder mig om jag inte blir nöjd.

Mvh,

-Alfred

superoil och pro-oil är samma oljor karl bara annat märke så du vet om det så du kommer bli tvär nöjd hur jag vet detta kan jag inte berätta tyvärr men så är det
Citera
2017-11-06, 21:19
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Har varit mycket snack om Pro Oils grejer.
Idag fick jag svar från en riktig labbanalys som kollat upp det preppet som förfalskas mest i hela världen Primobolan. Och inge snack om saken Pro oils Primo var 100 % äkta.
Om någon vet hur jag på ett smidigt sätt kan lägga upp det ( självklart har jag redigerat bilden och suddat bort allt som kan koppla det till mig ) så kan även visa resultatet utan att det kan bli skit för någon så hojta till
Senast redigerad av Gustav2adolf 2017-11-06 kl. 21:30.
Citera
2017-11-07, 06:47
Medlem
havregransgrats avatar
Kört primon sedan i somras någon gång och är supernöjd. Den har varit top notch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in