Citat:
Ursprungligen postat av
Manbat
Tokbrun runt munnen som vanligt

Sluta tramsa nu. Vi vill inte att trådarna om shoppar och olika märken stängs som det gjorts för narkotika. Var lack på KarlAlfred, eller om KarlAlfred är lack på dig men ta det i PM eller något.
PRO-OIL är bra, jag vet ingen batch som varit dålig under tiden jag kurat. Jag har bara hört ryktesvägen att Kenwoo inte var någon höjdare, men det är bara hörsägen för mig så vågar inte uttala mig om det. Så vi kan väl hålla oss till att diskutera märken här och inte shoppar.
PRO-Oil testo: Låg viskositet, visade på blodprov att det var rätt mängd eller överdoserad.
PRO-Labs: Anavar 10 & 20mg: Fungerade exakt som det skulle. Blev vaskulär och hård. Blodprovet visade knappt någon påverkan på levern, men mitt kolesterol var inte alls bra.
PRO-Labs Oral turinabol 10 & 20mg: Fungerade utan tvekan, vet inte om jag var jätteförtjust i tbol dock. Har lite kvar samt beställt av en annan shop så blir en till runda som får avgöra.
PRO-Labs: Nolvadex: Vad kan jag säga mer att det fungerade under PCT? Kan inte avgöra huruvida de är rättdoserade eller ej, men det tror jag. Gjorde allt det skulle.
Citat:
Ursprungligen postat av
-KarlAlfred
Ska du inte citera resten som grönar Pro Oil och hävda att de är köpta eller är det bara mig du är ute efter?

Mvh,
-Alfred
Jag är köpt..

Jag fick testa BM anavar då jag även köpte Pro-Labs anavar för att se om det var någon skillnad. Men det var Max öppen med på HB. Hade det varit skit hade jag sagt det då max väntade sig en "recension" oavsett om det var bra eller inte.