2018-12-17, 15:06
Medlem
Damp ner Pro-oils Testo E 250mg/ml batch L.O.T 08 Mfg: 09/17 EXP 09/19 idag.
Tunn ljus fin olja med hrligt lg viskositet som enl sidan r p gng fr analys.
500/mg/e3d avses smrja gluteus maximus fint.
Vore kul om ngon med erfarenhet av den kunde dela med sig ett par ord?
Senast redigerad av Simpliticas 2018-12-17 kl. 15:50.
Citera
2019-02-04, 10:33
Medlem
bongsongs avatar
Tvrgrna produkter!
Citera
2019-02-04, 19:43
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Damp ner Pro-oils Testo E 250mg/ml batch L.O.T 08 Mfg: 09/17 EXP 09/19 idag.
Tunn ljus fin olja med hrligt lg viskositet som enl sidan r p gng fr analys.
500/mg/e3d avses smrja gluteus maximus fint.
Vore kul om ngon med erfarenhet av den kunde dela med sig ett par ord?
Lite sent svar, men kan ju vara ngon annan som undrar. Viskositeten r nog i topp (lg vill sga) av de flesta oljor jag testat. Aldrig upplevt ngot PIP frn Pro-oil, har visserligen bara testat testot dock. Har inte blodprov p just den batchen du har, men har p ngon tidigare batch vilket visade >55nmol/L p 350mg testo EW.
Citera
2019-02-05, 16:08
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Lite sent svar, men kan ju vara ngon annan som undrar. Viskositeten r nog i topp (lg vill sga) av de flesta oljor jag testat. Aldrig upplevt ngot PIP frn Pro-oil, har visserligen bara testat testot dock. Har inte blodprov p just den batchen du har, men har p ngon tidigare batch vilket visade >55nmol/L p 350mg testo EW.

Kan instmma hr; Pro Oils sortiment r topp. Aldrig pip och alltid effekt. Kan srskilt borga fr Test E 250mg och 320mg/mL samt Test P, Primo E, Cutviron (Test P/Mast P/Tren A), EQ, Nandro D (Deca) samt NPP.
ven Anavaren och Oxarna gr vad de ska!

Edit: Vntar spnt p nsta laddning primo att landa i shoppen s jag kan bunkra upp rejlt fr resten av detta r.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-18, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Inte alls! Tack caeco, bra feedback. Just vad jag tnkte skriva nu efter ngra veckor p pro-oils testo E/250. Absolut noll (0) pip efter 10-12 dubbelstick.

Slr ett slag fr er som liksom jag blir frbaskade av att, helt i ondan, f benpassen sabbade och halta runt med pip p.g.a. kontaminerade skitoljor. Dom som salufr snt skulle man klappa till med dubbelfattat basebollstr p lret fr liknande effekt. Inte testat mig dock men bra tryck ngra veckor p 1000 mg ew.

Funderar p att lgga p pro-oils deka 300mg/ml alt, Tren E 200, 500 mg/ew.
Valet och kvalet mellan Tren eller deca nn som skulle fredra Tren istllet?

Alfred med underarmarna rekommenderar Tren A eller Tren E istllet fr Deca kanske?
Senast redigerad av Simpliticas 2019-02-18 kl. 14:49.
Citera
2019-02-18, 15:29
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Inte alls! Tack caeco, bra feedback. Just vad jag tnkte skriva nu efter ngra veckor p pro-oils testo E/250. Absolut noll (0) pip efter 10-12 dubbelstick.

Slr ett slag fr er som liksom jag blir frbaskade av att, helt i ondan, f benpassen sabbade och halta runt med pip p.g.a. kontaminerade skitoljor. Dom som salufr snt skulle man klappa till med dubbelfattat basebollstr p lret fr liknande effekt. Inte testat mig dock men bra tryck ngra veckor p 1000 mg ew.

Funderar p att lgga p pro-oils deka 300mg/ml alt, Tren E 200, 500 mg/ew.
Valet och kvalet mellan Tren eller deca nn som skulle fredra Tren istllet?

Alfred med underarmarna rekommenderar Tren A eller Tren E istllet fr Deca kanske?

Det r vl en frga du br besvara sjlv kan man tycka, srskilt d preparaten inte alls r lika p ngon front annat n mjligtvis att de bda kan ge onskade bieffekter p psyket.

Har inte testat Pro's tren e men har krt bde Decaviron (Nandro D/Deca) och Tren A med riktigt goda resultat s valet r vl ditt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Det r vl en frga du br besvara sjlv kan man tycka, srskilt d preparaten inte alls r lika p ngon front annat n mjligtvis att de bda kan ge onskade bieffekter p psyket.

Har inte testat Pro's tren e men har krt bde Decaviron (Nandro D/Deca) och Tren A med riktigt goda resultat s valet r vl ditt.

Mvh,

-Alfred
Japp, tack Alfred fr replik.
Det var specifikt Pro,s grejor jag tnkte mig. Mvh
Citera
2019-02-22, 18:59
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Har legat p pro oil cypionate i snart tv mnader och det r en ljligt fin olja och gtt tryck i grejerna!

MVH
Citera
2019-03-14, 09:55
Medlem
caecos avatar
Har testat mig fram och tillbaka mellan olika mrken de senaste tv ren (snart). Min favoritolja r fortfarande PRO-OILs Testosteron Enanthate 250mg/ml. Har sttt p ngra oljor som varit helt smrtfria, vilket ven denna r. Men det som utmrker denna r dess viskositet. Bara glider ned (ltt verdrift) i pumpen trots att jag anvnder insulinnlar och lika ltt att stta i lret. En sak man uppskattar nr man testat ngot annat mrke som man fr trycka allt vad man orkar.
Nu r vl folk smartare n mig och kr en annan nl fr att suga i oljan och sedan kr insulinnlen fr injektionen, men fortfarande imponerande olja.

Sedan har jag ju tv blodprov p olika batcher som visat att det r korrekt doserat eller verdoserat. Blir svrt att avgra p.g.a taket p 55nmol/L.
Senast redigerad av caeco 2019-03-14 kl. 09:59.
Citera
2019-03-14, 17:14
Medlem
Efter ett par tre mnader p (naturligvis densamma som caeco i morse grnat) testo E 250/ml s mste jag tillst jag r riktigt njd.

5 vialer fr pipfri olja med den lgsta viskositeten p marknaden.
5 vialer fr bra krut i oljan.

1 vial minus fr jag biffat till mig s jag mste kpa nya byxor och skjortor.

Det vore vl ngot om man samtidigt med vialerna kunde prenumerera p nya skjortor/byxor lt sga var femte vial?

S njd blev gubben att han i mndags bestllde lite till pro-oil godis som damp ner med en duns idag diskret packade.

verlag tycker jag en bra shop frutom att sjlvklart ha bra grejor visar sig frst (ven legala shopar ) nr ngon sorts problem uppstr.
Vem som helst kan slja prepp men vem som helst klarar inte den sociala konsten att lsa problem nr det uppstr missfrstnd med kund. Trasslar det till sig kan ingen sl Max.

Finns ingen anledning att hoppa mellan olika prepp eftersom mitt av ovanstende erfarenhet byggt frtroende vilar hos Pro-oil.
Senast redigerad av Simpliticas 2019-03-14 kl. 17:46.
Citera
2019-03-18, 03:13
Medlem
Phyzicsftws avatar
Allts vilket jvla tryck det r i PRO-OILS dbollar. Helt klart bra grejor!
Citera
2019-03-20, 10:12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Masteviron 250
L.O.T. Number 08
Mfg: 09/17
Exp: 09/19

Som vanligt blir man inte besviken p Pro-oljorna. Helt klart potent mast i denna batch!
Hade glmt hur vlgrande det r fr psyket med lite god mast i mixen.

Tokgrn som alltid!

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in