2021-04-06, 17:35
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tjejen kliver på Pro Oral anavar idag. Tror de kommer bli ett jävla tryck för henne
Citera
2021-04-13, 01:29
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Kört test C 250mg i snart 4v, ingen märkbar effekt ännu.. inget problem med pip

Nu har det gått 5v och känner av effekt, inga problem med pip alls.. så jag är nöjd! (Y)
Citera
2021-06-01, 16:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fick Testoviron E 250 idag, och måste bara säga Helvete vad flyktig den är! Extremt låg viskositet!
Är helt fascinerad hur flyktig den är haha 😁

Ska bli schysst och köra dessa 2 vialer.
Citera
2021-12-25, 15:56
Medlem
FoxHounds avatar
Hur står sig Pro oil idag? Testot och tren?
Citera
2022-01-19, 20:22
Medlem
nojas avatar
Frågar åt en kompis..

Batch nr 15 testo e 250mg ? Någon som har erfarenhet ?
Citera
2022-03-14, 18:27
Medlem
exades avatar
Jag har alltid skrivit väl om denna shopp, det går gå tillbaka i tråden att se.
Men denna gången var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (förklarade detta och att de var akut) för att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca får jag hem ett brev från postnord där det står att inget eller för lite porto har skickats på paketet, så ska det gå vidare får jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nästan en månad (!) att komma fram.

Visst även bra vendors kan göra misstag, även fast detta var riktigt amatör-misstag. Men sen att man efter detta är otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inköpris för honom är ca 100-200kr...
Skojar du?
istället erbjöd han en rabatt nästa gång jag köper, förmodligen på 1% och hur ofta handlar man ens? nästan aldrig. har redan köpt allt jag behöver från honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortsätter att lägga skulden på mig haha ...
Nä, 1/5 i betyg, bara för vialerna kom fram hela åtminstånde.

Gjort klart att jag aldrig mer kommer handla av denna shopp.
''''Alla kan göra fel men hota med rödningar på forum och grejor för att du inet får som du vill säger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vadå hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte förstå detta faktum, hur hotar man om man säger att tyvärr så har jag lagt bra omdömen förut men pga. hur du skött allting blir det negativt denna gången.. eller ska man sitta och säga allt är bra och 5/5 fast det är ren lögn eller vad fan menar han egentligen? ''int efår som du vill'' -Nej jag är säker att alla skulle acceptera nästan en månads leverans för du inte kan sköta portot rätt.
Citera
2022-03-15, 09:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Men denna gången var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (förklarade detta och att de var akut) för att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca får jag hem ett brev från postnord där det står att inget eller för lite porto har skickats på paketet, så ska det gå vidare får jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nästan en månad (!) att komma fram.

Visst även bra vendors kan göra misstag, även fast detta var riktigt amatör-misstag. Men sen att man efter detta är otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inköpris för honom är ca 100-200kr...
Skojar du?
istället erbjöd han en rabatt nästa gång jag köper, förmodligen på 1% och hur ofta handlar man ens? nästan aldrig. har redan köpt allt jag behöver från honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortsätter att lägga skulden på mig haha ...

''''Alla kan göra fel men hota med rödningar på forum och grejor för att du inet får som du vill säger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vadå hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte förstå detta faktum, hur hotar man om man säger att tyvärr så har jag lagt bra omdömen förut men pga. hur du skött allting blir det negativt denna gången.. eller ska man sitta och säga allt är bra och 5/5 fast det är ren lögn eller vad fan menar han egentligen? ''int efår som du vill'' -Nej jag är säker att alla skulle acceptera nästan en månads leverans för du inte kan sköta portot rätt.

Ny ägare bakom shoppen, som med flera andra som var stängda samtidigt... Ali Baba och hans 7 rövare har tagit över ett flertal shoppar
Citera
2022-03-15, 13:46
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:

Skojar du?

Tråkig upplevelse, otur att sånt händer när man har lite olja hemma. Tycker dock att du tar i ifrån tårna med ditt inlägg. Men ja alla gör sina val om vart man handlar, jag tycker att dem nya har axlat över det hela bra.
Citera
2022-03-18, 21:04
Medlem
Hypotesuss avatar
PRO-OIL bör i alla lägen undvikas.
Citera
2022-03-19, 18:59
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
PRO-OIL bör i alla lägen undvikas.

Ska testa att beställa hem en vial och lägga mig på cruise och se ifall du har rätt eller inte.
Citera
2022-05-09, 19:12
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ska testa att beställa hem en vial och lägga mig på cruise och se ifall du har rätt eller inte.

En vial säger ingenting. Track-record säger det man behöver veta om Pro Oil. Det är ett opålitligt märke.

Eftersom det finns andra märken där riktiga analyser från NFC visar att de innehåller vad de ska innehålla ute på marknaden finns det ingen anledning att använda Pro Oil.
Citera
2022-05-19, 23:19
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
En vial säger ingenting. Track-record säger det man behöver veta om Pro Oil. Det är ett opålitligt märke.

Eftersom det finns andra märken där riktiga analyser från NFC visar att de innehåller vad de ska innehålla ute på marknaden finns det ingen anledning att använda Pro Oil.

Precis, kör selektiv scamming, men nya bakom rodret? Kanske styr upp det...
Men håller mig själv borta ifrån detta märke, dyrt med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in