Jag har alltid skrivit väl om denna shopp, det går gå tillbaka i tråden att se.
Men denna gången var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (förklarade detta och att de var akut) för att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca får jag hem ett brev från postnord där det står att inget eller för lite porto har skickats på paketet, så ska det gå vidare får jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nästan en månad (!) att komma fram.
Visst även bra vendors kan göra misstag, även fast detta var riktigt amatör-misstag. Men sen att man efter detta är otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inköpris för honom är ca 100-200kr...
Skojar du?
istället erbjöd han en rabatt nästa gång jag köper, förmodligen på 1% och hur ofta handlar man ens? nästan aldrig. har redan köpt allt jag behöver från honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortsätter att lägga skulden på mig haha ...
Nä, 1/5 i betyg, bara för vialerna kom fram hela åtminstånde.
Gjort klart att jag aldrig mer kommer handla av denna shopp.
''''Alla kan göra fel men hota med rödningar på forum och grejor för att du inet får som du vill säger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vadå hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte förstå detta faktum, hur hotar man om man säger att tyvärr så har jag lagt bra omdömen förut men pga. hur du skött allting blir det negativt denna gången.. eller ska man sitta och säga allt är bra och 5/5 fast det är ren lögn eller vad fan menar han egentligen? ''int efår som du vill'' -Nej jag är säker att alla skulle acceptera nästan en månads leverans för du inte kan sköta portot rätt.