2021-04-06, 17:35
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tjejen kliver p Pro Oral anavar idag. Tror de kommer bli ett jvla tryck fr henne
Citera
2021-04-13, 01:29
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Krt test C 250mg i snart 4v, ingen mrkbar effekt nnu.. inget problem med pip

Nu har det gtt 5v och knner av effekt, inga problem med pip alls.. s jag r njd! (Y)
Citera
2021-06-01, 16:52
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fick Testoviron E 250 idag, och mste bara sga Helvete vad flyktig den r! Extremt lg viskositet!
r helt fascinerad hur flyktig den r haha 😁

Ska bli schysst och kra dessa 2 vialer.
Citera
2021-12-25, 15:56
Medlem
FoxHounds avatar
Hur str sig Pro oil idag? Testot och tren?
Citera
2022-01-19, 20:22
Medlem
nojas avatar
Frgar t en kompis..

Batch nr 15 testo e 250mg ? Ngon som har erfarenhet ?
Citera
2022-03-14, 18:27
Medlem
exades avatar
Jag har alltid skrivit vl om denna shopp, det gr g tillbaka i trden att se.
Men denna gngen var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (frklarade detta och att de var akut) fr att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca fr jag hem ett brev frn postnord dr det str att inget eller fr lite porto har skickats p paketet, s ska det g vidare fr jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nstan en mnad (!) att komma fram.

Visst ven bra vendors kan gra misstag, ven fast detta var riktigt amatr-misstag. Men sen att man efter detta r otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inkpris fr honom r ca 100-200kr...
Skojar du?
istllet erbjd han en rabatt nsta gng jag kper, frmodligen p 1% och hur ofta handlar man ens? nstan aldrig. har redan kpt allt jag behver frn honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortstter att lgga skulden p mig haha ...
N, 1/5 i betyg, bara fr vialerna kom fram hela tminstnde.

Gjort klart att jag aldrig mer kommer handla av denna shopp.
''''Alla kan gra fel men hota med rdningar p forum och grejor fr att du inet fr som du vill sger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vad hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte frst detta faktum, hur hotar man om man sger att tyvrr s har jag lagt bra omdmen frut men pga. hur du sktt allting blir det negativt denna gngen.. eller ska man sitta och sga allt r bra och 5/5 fast det r ren lgn eller vad fan menar han egentligen? ''int efr som du vill'' -Nej jag r sker att alla skulle acceptera nstan en mnads leverans fr du inte kan skta portot rtt.
Citera
2022-03-15, 09:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Men denna gngen var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (frklarade detta och att de var akut) fr att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca fr jag hem ett brev frn postnord dr det str att inget eller fr lite porto har skickats p paketet, s ska det g vidare fr jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nstan en mnad (!) att komma fram.

Visst ven bra vendors kan gra misstag, ven fast detta var riktigt amatr-misstag. Men sen att man efter detta r otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inkpris fr honom r ca 100-200kr...
Skojar du?
istllet erbjd han en rabatt nsta gng jag kper, frmodligen p 1% och hur ofta handlar man ens? nstan aldrig. har redan kpt allt jag behver frn honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortstter att lgga skulden p mig haha ...

''''Alla kan gra fel men hota med rdningar p forum och grejor fr att du inet fr som du vill sger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vad hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte frst detta faktum, hur hotar man om man sger att tyvrr s har jag lagt bra omdmen frut men pga. hur du sktt allting blir det negativt denna gngen.. eller ska man sitta och sga allt r bra och 5/5 fast det r ren lgn eller vad fan menar han egentligen? ''int efr som du vill'' -Nej jag r sker att alla skulle acceptera nstan en mnads leverans fr du inte kan skta portot rtt.

Ny gare bakom shoppen, som med flera andra som var stngda samtidigt... Ali Baba och hans 7 rvare har tagit ver ett flertal shoppar
Citera
2022-03-15, 13:46
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:

Skojar du?

Trkig upplevelse, otur att snt hnder nr man har lite olja hemma. Tycker dock att du tar i ifrn trna med ditt inlgg. Men ja alla gr sina val om vart man handlar, jag tycker att dem nya har axlat ver det hela bra.
Citera
2022-03-18, 21:04
Medlem
Hypotesuss avatar
PRO-OIL br i alla lgen undvikas.
Citera
2022-03-19, 18:59
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
PRO-OIL br i alla lgen undvikas.

Ska testa att bestlla hem en vial och lgga mig p cruise och se ifall du har rtt eller inte.
Citera
2022-05-09, 19:12
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ska testa att bestlla hem en vial och lgga mig p cruise och se ifall du har rtt eller inte.

En vial sger ingenting. Track-record sger det man behver veta om Pro Oil. Det r ett oplitligt mrke.

Eftersom det finns andra mrken dr riktiga analyser frn NFC visar att de innehller vad de ska innehlla ute p marknaden finns det ingen anledning att anvnda Pro Oil.
Citera
2022-05-19, 23:19
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
En vial sger ingenting. Track-record sger det man behver veta om Pro Oil. Det r ett oplitligt mrke.

Eftersom det finns andra mrken dr riktiga analyser frn NFC visar att de innehller vad de ska innehlla ute p marknaden finns det ingen anledning att anvnda Pro Oil.

Precis, kr selektiv scamming, men nya bakom rodret? Kanske styr upp det...
Men hller mig sjlv borta ifrn detta mrke, dyrt med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in