Jag har alltid skrivit vl om denna shopp, det gr g tillbaka i trden att se.
Men denna gngen var hemskt. Jag hade ingen testo kvar (frklarade detta och att de var akut) fr att inte krascha testot helt.
Efter 1,5 vecka ca fr jag hem ett brev frn postnord dr det str att inget eller fr lite porto har skickats p paketet, s ska det g vidare fr jag betala en summa, vilket jag gjorde. tog hela 3 veckor, nstan en mnad (!) att komma fram.
Visst ven bra vendors kan gra misstag, ven fast detta var riktigt amatr-misstag. Men sen att man efter detta r otroligt otrevlig i kundservice och inte erbjuder att skicka en vial ny som inkpris fr honom r ca 100-200kr...
Skojar du?
istllet erbjd han en rabatt nsta gng jag kper, frmodligen p 1% och hur ofta handlar man ens? nstan aldrig. har redan kpt allt jag behver frn honom sen innan, och detta vet han om dessutom. Men fortstter att lgga skulden p mig haha ...
N, 1/5 i betyg, bara fr vialerna kom fram hela tminstnde.
Gjort klart att jag aldrig mer kommer handla av denna shopp.
''''Alla kan gra fel men hota med rdningar p forum och grejor fr att du inet fr som du vill sger allt om dig.'''' skrev han till mig.
och med, vad hota?? du har ju gjort fel, inte jag..inte postnord ..DU men han verkar inte frst detta faktum, hur hotar man om man sger att tyvrr s har jag lagt bra omdmen frut men pga. hur du sktt allting blir det negativt denna gngen.. eller ska man sitta och sga allt r bra och 5/5 fast det r ren lgn eller vad fan menar han egentligen? ''int efr som du vill'' -Nej jag r sker att alla skulle acceptera nstan en mnads leverans fr du inte kan skta portot rtt.