Citat:
Ursprungligen postat av
hasseochtage
Eftersom det står att admin har idéer om förbättringar som skulle förverkligas om inkomsten ökade, så är det väl inte helt åt skogen att fråga vilka dessa förbättringar är?
Absolut inte, men nu har ju Admin (upprepade gånger) meddelat att det kommer ett inlägg runt framtida planer senare så diskussionen är nu överflödig.
Det jag reagerade på är dem som kräver att Admin ska blotta sin plan för produktutveckling för att donera. Har aldrig sett liknande krav på andra aktörer som erhåller ersättning för sina produkter (varor/tjänster).
Typ (överdrivet med vilje):
- Nej du Kjell & Co, ska jag köpa en rakapparat av er vill jag att ni ska vara transparenta; jag vill se affärsplanen först.
- Jag vill inte betala för den här kostymen för jag tycker era städare har gjort ett dåligt jobb.
- Jag skulle köpa den här jackan om ni inte sålde vita skjortor till NMR.
Vad Admin än har för idéer kommer den att få massiv kritik av vissa, varför inte bara låta de som utvecklar göra sin grej? Tror personligen de är bättre på att avgöra vad som är bra/säkert/önskvärt och vilken prio olika saker ska ha. Dumt att låtsas som att ett företag ska vara någon slags demokrati.
Varför inte starta en tråd i Flashback där alla kan komma med tips och önskemål på vilken typ av utveckling som önskas av resp användare?
Men det är bara min åsikt, du har en annan, Admin antagligen en tredje.. Tada, Flashback i ett nötskal 😝