2019-07-15, 18:01
Medlem
"Svärfar är väldigt imponerad av min smak och inredning"

Anna, så kul att någon överhuvudtaget är det. Allt guld och silver och sammet och speglar och gullegull får mig att vilja kräkas. Tycker att din smak är riktigt tacky! Den där senaste ljuslykta i fönstret är så ful så jag smäller av.
Citera
2019-07-15, 18:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja

Anna, så kul att någon överhuvudtaget är det. Allt guld och silver och sammet och speglar och gullegull får mig att vilja kräkas. Tycker att din smak är riktigt tacky! Den där senaste ljuslykta i fönstret är så ful så jag smäller av.

Lilla Horhuset i Märsta.

"När lyktan är tänd så har vi lediga flickor."
Citera
2019-07-15, 18:15
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Lilla Horhuset i Märsta.
Så smaklöst dom bor. Är benägen att hålla med dej. Har Märstatanten bestämt allt själv? Skrattretande. Normala människor vänder redan vi ytterdörren vid denna syn som herrgården bjuder på. Knappast ens dom allra nyfiknaste vill ta sej vidare i denna byggnad.
Citera
2019-07-15, 18:16
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Stackars svärfar. Han ser ut att be en bön vid bordet. Han tackar kanske sin lyckliga stjärna för att han sålde lägenheten i Bergshamra och gav Roberto sin del. Var det 10 %, eller? Glömt. När pappan knallar vidare har han kanske avyttrat det mesta. Nu kanske han slipper träffa familjen i fortsättningen.
Tur för Anna att hon inte vet vad han tänker.

Tänk vad hemskt att streta ihop pengar hela livet och så en dag inser man att Anna Book kommer lägga beslag på allt. Stackars karl, hoppas han skänker det mesta till välgörenhet.
Citera
2019-07-15, 18:36
Medlem
från instagram, någon frågade varför äckelantonio har mitella o anna svarar att han cyklat omkull. Den som frågade skrev dock inte äckelantonio utan det är mitt ord

https://postimg.cc/zVd5tLSg
Citera
2019-07-15, 18:45
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
från instagram, någon frågade varför äckelantonio har mitella o anna svarar att han cyklat omkull. Den som frågade skrev dock inte äckelantonio utan det är mitt ord

Tycker dom e söta alla tre där ja 🤗
Citera
2019-07-15, 18:52
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tur för Anna att hon inte vet vad han tänker.

Tänk vad hemskt att streta ihop pengar hela livet och så en dag inser man att Anna Book kommer lägga beslag på allt. Stackars karl, hoppas han skänker det mesta till välgörenhet.
Ett hårt slag är ju också att veta vilken son man fått och fött upp. En som inte respekterar ens egna värderingar. Strävsam och skapandes av något vettigt som ger avkastning, både jobbmässigt och familjärt. Manipulerad av en ickekändis som Märstatanten.
Citera
2019-07-15, 18:55
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Naturligtvis poserar Antonio i bar överkropp. Farfar är på besök i Sverige, varför åkte inte Familjen Book till Spanien, som det tjatas så mycket om?
Beror det på att någon har reseförbud, eller har familjen inte råd? Jag gissar på både och.
Citera
2019-07-15, 19:09
Medlem
Frammes avatar
Märstatanten fortsätter att lura sej själv och sprida lögner. Avkomman till son imponerar inte på någon med sin bara överkropp, mer än morsan möjligtvis. Nästan alla vet ju vilken brottsling och tönt han är. Det går inte att glassa hur länge som helst, för ingenting.
Citera
2019-07-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja

HENNES smak och HENNES inredning! De gör ju allting tillsammans, vilket hon alltid tjatar om. Den där karln har absolut INGET att säga till om i den familjen.
Citera
2019-07-15, 19:22
Medlem
Frammes avatar
Jag börjar misstänka att Märstatanten lyssnar på Canned Heat och har så gjort länge.
Citera
2019-07-15, 19:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Fast farfar bor ju här och inte i Spanien om jag inte hittat fel gubbe.
Troligen har han ägt lägenheten i Spanien och kanske någon mer fastighet också men i fjol verkade det ju som han sålde allting, troligen för att kunna ge Roberto förskottet på arvet samt kanske även betala lite skadestånd osv enligt domarna.
https://mrkoll.se/person/Vicente-Tol...aQDYuqdYQauerA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in