2019-06-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Den osminkade sanningen
https://postimg.cc/wygQRPVn
Anna ser verkligen ut som en gammal tant och det är stor kontrast mot dom bilder hon brukar visa upp där hon har persikohy och ögon som ser ut att vara av glas. Märkligt att denna bild inte raderades illa kvickt eller har hon tappat fattningen. Man kan inte se ut som en porslinsdocka ena dagen och nästa som en gammal gumma.
Citera
2019-06-24, 15:39
Medlem
Boopidoos avatar
Återigen ett dravelinlägg på bloggen. Att hon orkar??
Smörandet (igen) för de nya grannarna är kräkframkallande

https://postimg.cc/zLydLN2v

Undrar hur länge det dröjer innan familjen blir genomskådad? Kanske när första smycket ”försvinner” eller när de inser det sjuka i ”smetandet och kletandet”??
Well time will tell!
Citera
2019-06-24, 15:48
Medlem
Citat:
Återigen ett dravelinlägg på bloggen. Att hon orkar??
Smörandet (igen) för de nya grannarna är kräkframkallande

https://postimg.cc/zLydLN2v

Undrar hur länge det dröjer innan familjen blir genomskådad? Kanske när första smycket ”försvinner” eller när de inser det sjuka i ”smetandet och kletandet”??
Well time will tell!

39 st jag och mig o mitt i bloggen som var dravel det håller jag med om
Citera
2019-06-24, 15:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Well time will tell!
Vad jobbar grannarna med? De kanske tar chansen att granska Anna på nära håll för att se vem hon verkligen är. Hur ska Anna förklara när de inte längre är bästisar med grannarna och vad säger de andra grannarna när Anna pekar ut just Tina och Anders som de allra bästa?
Citat:
Vi är sååå tacksamma för alla våra grannar som är kanon. Men Tina och Anders…wow!
De andra är nog glada att slippa Tunnans familj.
Citera
2019-06-24, 16:49
Medlem
Dessa stackars Tina och Anders är ett par som närmar sig 70-strecket. Hur länge kommer de orka?

Jag är verkligen ingen anhängare av de öknamn som familjen Book-Toledanos medlemmar har fått i den här tråden. Men jag drar ändå lite på munnen när jag ser att kvinnan i ovan nämnda par har ett företag som heter Halmbocken.
Citera
2019-06-24, 17:34
Citat:
Den osminkade sanningen
https://postimg.cc/wygQRPVn
Tror att hennes nästa skönhetsoperation kommer att bli att släta ut rynkorna, för jädrar vad skrynklig hon är i ansiktet.
Anna, du ser ut som en gammal mans pung i trynet.
Citera
2019-06-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Tror att hennes nästa skönhetsoperation kommer att bli att släta ut rynkorna, för jädrar vad skrynklig hon är i ansiktet.

Eller hur och som hon slet med att dementera att hon hade inte alls tagit Botox då vid vinsten av Biggets loser, det är en väldigt sann titel på Tunnan Biggest Loser VIP för större loser får man väl leta efter
Citera
2019-06-24, 19:48
Medlem
Citat:

Det är vid Annas ålder som rynkorna blir tydligare och tydligare. Inget konstigt med det och vi alla får rynkor förr eller senare.

Det tragiska är att Anna inge accepterar sig själv för hur hon ser ut.
Citera
2019-06-24, 22:31
Medlem
Citat:

Anna ser ut som hon ska göra vid sin ålder, trist om hon, eller andra, inte accepterar det....
Citera
2019-06-24, 23:26
Medlem
Kallixs avatar
Nu har Annas son Antonio fyllt 19 år, enligt Annas IG. Hur gammal var han när han begick våldtäkten?
Citera
2019-06-25, 06:24
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Nu har Annas son Antonio fyllt 19 år, enligt Annas IG. Hur gammal var han när han begick våldtäkten?
17 om jag inte minns fel.
Citera
2019-06-25, 11:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
17 om jag inte minns fel.
Han blev hämtad av polis i hemmet i september 2016.
Jag tror det var stölden av jackan som inträffade 2017.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in