2019-05-21, 18:39
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Orkar inte läsa om det frågats tidigare, men hur vanligt är det med fetischen ”knulla med heterokillar”?

Män som njuter av sex med andra män är ju per definition bi- eller homosexuella, men ändå tycker jag att man hör om många bögar som ”har sex med heteromän”. Vore det inte bättre om ni bögar istället hjälpte dom här killarna att komma ut tänker jag?
Citera
2019-05-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Hehe sugen på att mer än fråga kanske... det man inte vet.

Kör på bara, man ångrar bara det man inte gjorde. Det man man gjort men ångrat skapar erfarenhet.
Citera
2019-06-17, 03:35
Medlem
Hoppas inte denna fråga uppfattas som larvig då jag är nyfiken på att veta!
Själv har jag aldrig tänt på killar och tanken på att ge en kille en avsugning blir därför väldigt onaturlig för mig. Jag tror nog att jag skulle må dåligt med mig själv om jag hade testat, om ni förstår hur jag menar. Men nu till frågan.. Det måste ju kännas ännu värre för homosexuella män att slicka fitta? Jag tänker på flytningar och alla safter som finns där. Upplever ni oralsex till kvinnor som väldigt motbjudande?
Citera
2019-06-17, 23:15
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanata
Hoppas inte denna fråga uppfattas som larvig då jag är nyfiken på att veta!
Själv har jag aldrig tänt på killar och tanken på att ge en kille en avsugning blir därför väldigt onaturlig för mig. Jag tror nog att jag skulle må dåligt med mig själv om jag hade testat, om ni förstår hur jag menar. Men nu till frågan.. Det måste ju kännas ännu värre för homosexuella män att slicka fitta? Jag tänker på flytningar och alla safter som finns där. Upplever ni oralsex till kvinnor som väldigt motbjudande?

Du tänker nog helt rätt. Men det är säkert individuellt.

Jag har levt med tjejer, och sexet var inga problem. (ung å kåt). Men det kändes aldrig bra att slicka fitta. Man gjorde det nog halvhjärtat för sakens skull.

Å andra sidan så suger jag inte kuk på vem som helst.
Citera
2019-06-18, 10:53
Medlem
I mitt hemland brukar dem säga att ifall man trycker in pekfingret i naveln på en bög så får man livslång tur i livet. Stämmer detta?
Citera
2019-06-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
I mitt hemland brukar dem säga att ifall man trycker in pekfingret i naveln på en bög så får man livslång tur i livet. Stämmer detta?

Det stämmer för bögen kommer att trycka in något större och manligare i din lilla rumpa som tack.
Citera
2019-06-19, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Nu är jag visserligen bi och mitt i livet men - nej.

Det finns dock sinnessjukt många ”heteromän” som ber om att få suga av mig och liknande på datingsidor. Sjukt avtändande, vågar man inte stå för att man åtminstone är bi på en sexsida så är det någonting som är fel.

Hej! Jag har full förståelse för din känsla och upplevelse. MEN vi är nog många som levt i alla år som hetero, med flickvänner, fruar och barn. Sedan (i mitt fall vid 40) så börjar man tänka att det vore intressant att testa kuk åtminstone EN gång i livet. Jag själv har ingen som helst dragning till att ha en massa hångel, kyssar och smek med en kille (blä -faktiskt). Min fascination och fantasi är enbart att stå på knä och suga kuk samt kanske, kanske ta den i rumpan doggy om allt känns rätt. Jag älskar analstimulans med leksaker som pluggar och strap men skulle vilja testa äkta vara en gång. Att få känna kroppsvarm sperma pumpa inne i mig.
Citera
2019-07-04, 21:14
Medlem
Eastmancolors avatar
Pikant och livaktigt tråd måste man säga.

Jag har en intressant fråga:

Är det någon som varit på "Gamla Stans-Pers" fester?
Citera
2019-07-05, 02:55
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor

Är det han gamlingen som bor i Gamla Stan i Sthlm?
Citera
2019-07-05, 09:09
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Är det han gamlingen som bor i Gamla Stan i Sthlm?

Han är i pensionsåldern nu, ja.
Citera
2019-07-05, 09:12
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor

Nej, jag har ingen aning om vem det är faktiskt.
Citera
2019-07-05, 09:41
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullenaid
En snabb googling visade att "Mariatorget" på Södermalm i Stockholm var det enda som fall under den kategorin. Min egna bedömning är att Mariatorget inte urskiljer sig supermycket från annan valfri stadsdel i innerstan. Svaret är nog nej, däremot finns det specifika ställen för att träffa gays som inte är nattklubbar.

Jo det torget finns listat på wikipedia och en snabb googling ger samma resultat.

Hur är det med stadsdelen Lunden i Göteborg? Örn Lindstrand, Anton Hysén och en ganska känd före detta handbollsdomare med bögrykten bor där.

Jag antar att dessa specifika ställen är parker. Vilka parker då nämn inte de allmänt kända som Bragebacken. Var cruisar bögarna i till exempel Sundsvall eller Malmö eller Norrköping?
Senast redigerad av Avsiktaren 2019-07-05 kl. 09:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in