2019-07-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Hej! Jag har full förståelse för din känsla och upplevelse. MEN vi är nog många som levt i alla år som hetero, med flickvänner, fruar och barn. Sedan (i mitt fall vid 40) så börjar man tänka att det vore intressant att testa kuk åtminstone EN gång i livet. Jag själv har ingen som helst dragning till att ha en massa hångel, kyssar och smek med en kille (blä -faktiskt). Min fascination och fantasi är enbart att stå på knä och suga kuk samt kanske, kanske ta den i rumpan doggy om allt känns rätt. Jag älskar analstimulans med leksaker som pluggar och strap men skulle vilja testa äkta vara en gång. Att få känna kroppsvarm sperma pumpa inne i mig.

Japp vi är många som känner så. Det var så jag själv insåg att jag gillar "äkta varan"
Citera
2019-07-12, 05:57
Medlem
Missplacedgunks avatar
En nyfiken man här!

Hur träffar ni likasinnade snubbar? Och hur stämmer ni träff?

Förbereder ni er på något sätt?

Är sjukt sugen att testa kuk en gång iaf men vet inte vart man stämmer träff.
Citera
2019-07-12, 08:13
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missplacedgunk
En nyfiken man här!

Ladda ner appen Grindr, det är en sex-app där man ser andra kåta killar och hur långt bort de är. Sen är det bara att bestämma en träff. Om det ska bli analsex så måste den som ska bli påsatt förbereda sig genom att spola rent. Den som ska sätta på behöver inte förbereda sig alls. Är det oralsex så behöver man inte heller förbereda sig.

Lycka till och njut!
Citera
2019-07-12, 08:19
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Ladda ner appen Grindr, det är en sex-app där man ser andra kåta killar och hur långt bort de är. Sen är det bara att bestämma en träff. Om det ska bli analsex så måste den som ska bli påsatt förbereda sig genom att spola rent. Den som ska sätta på behöver inte förbereda sig alls. Är det oralsex så behöver man inte heller förbereda sig.

Lycka till och njut!

Träffas ni inte i olika parker som Humlegården och Bragebacken i Slottskogen?
Citera
2019-07-15, 08:44
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Träffas ni inte i olika parker som Humlegården och Bragebacken i Slottskogen?

Jag tror inte det är så vanligt längre. Man gjorde det nog förr när det inte fanns Internet och appar. Det är ju enklare att sitta hemma och beställa en avsugning än att gå runt i en park och leta.

Grindr är bara ett exempel på appar som finns, och kanske den med flest användare. Men det finns andra som Scruff, Meetoutside, Queerby, GROWLr, PlanetRomeo, Hornet och Tinder. Grindr är dock bäst.
Citera
2019-07-15, 09:02
Medlem
Fyfan får kväljningar bara jag läser rubriken, finns de ingen möjlighet att alla som är hiv bärare kan få typ en icon bredvid sitt nick, så man vet när det är en bög som pratar osv, så man slipper att lägga ner tid på en kuddbitare
Citera
2019-07-17, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missplacedgunk
En nyfiken man här!

Testa sidor som BC, tar lite längre tid att sålla bland ev. galningar men du kan hitta bra folk där också.
Citera
2019-07-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Fyfan får kväljningar bara jag läser rubriken, finns de ingen möjlighet att alla som är hiv bärare kan få typ en icon bredvid sitt nick, så man vet när det är en bög som pratar osv, så man slipper att lägga ner tid på en kuddbitare

Tycker nog det hade varit bättre att göra det på pedofiler, våldtäktsmän och terrorister (höger som vänster)
Citera
2019-08-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91

Största antalet som får HIV i Sverige är heterosexuella. Så visst en varningsflagg för särskrivande heteron vore smidigt.
Citera
2019-09-07, 14:22
Medlem
Lantbruks avatar
Hej. Känner bara en enda bög och jag bor i djupaste Småland så bögar är fortfarande lite exotiska för mig.

En fördom jag har är att bögars relationer med varandra ofta är betydligt mer konfliktfria och jag får en bild av att ni aldrig eller sällan bråkar och gnäller med varandra.

Stämmer detta och skulle ni vilja ge ett exempel på när ni eventuellt har haft en konflikt med en pojkvän eller KK?
Citera
2019-09-07, 17:05
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Hej. Känner bara en enda bög och jag bor i djupaste Småland så bögar är fortfarande lite exotiska för mig.

En fördom jag har är att bögars relationer med varandra ofta är betydligt mer konfliktfria och jag får en bild av att ni aldrig eller sällan bråkar och gnäller med varandra.

Stämmer detta och skulle ni vilja ge ett exempel på när ni eventuellt har haft en konflikt med en pojkvän eller KK?
Ska väl säga att bögar kan vara Dramaqueens på en helt annan nivå än ens tjejer kan..

Dock tror jag att det kan ha att göra med att man är på en liknande nivå. En snubbe vet oftare hur en snubbe resonerar. Signalerna att någon vill bli lämnad ensam ett tag eller att någon egentligen vill prata om något som hänt men kanske inte riktigt vill/vågar bara säga allt på en gång och behöver lite uppmuntran.
Om två författare är tillsammans så kan de båda inse att när det närmar sig deadline kanske det inte är läge att ta debatten om att hjälpa till extra i hemmet eftersom den personen sliter sitt hår i frustration och panik. Två Universitetsstudenter kan inse att när det närmar sig tenta-dags är det kanske helt OK att man inte träffas varje dag och att det blir sena kvällar, eller att någon är frustrerad och att det inte beror på partnern utan på någon jobbig inlämningsuppgift.

Precis som heterosexuella par kan vara/verka perfekt i synk med varandra och kunna läsa av varandras signaler på ett bra sätt så kan även bögar och flator göra det. Kanske lite enklare just för att man kan gå tillbaka till sig själv och fundera över hur man själv tänker när man beter sig på ett visst sätt.

Detta förhindrar ju inte att det finns psykopater (och då menar jag inte den kliniska och medicinska termen) även bland homos. Personer som verkligen inte förstår att någon annan kan må dåligt, att inte allt kretsar kring den ena och allt det där.
Citera
2019-09-07, 17:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Kan en bög vara i ett omklädningsrum med andra, straighta, män utan att få stånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in