2021-09-30, 12:35
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Ja exakt. Hade jag känt att jag har tillgång till kvinnor hade jag aldrig tänkt tanken på homosexualitet. Jag gör ofta det valet fullt medvetet, jag ger upp helt enkelt. Det är mycket deprimerande.

Killar konkurrerar inte ens. Varför skulle man välja en avsugning från en stubbig grovhudad kille framför en slät mjukhudad tjej med inget mer än lite persika-fjun runt munnen? Det är klart ingen skulle välja killen… (om det inte fanns någon anledning förstås. Som t.ex att man satt i fängelse, eller som jag att man känner att man inte kan attrahera tjejer).

Man ska bara motta avsugningar av femboys med släta hakor.
Citera
2021-09-30, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hej Bögar!

Jag tänkte att ni skulle berätta om ert sexliv och svara på andra medlemmars frågor om bögsex. Jag tänkte då inte ställa alla frågor, men jag börjar med tre:

Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

Hur ser ett typiskt raggningsförsök ut (med hyfsat lyckad utgång)? Jag föreställer mig att ni är rakt på och övertydliga. Ni kanske rent av bara tar snubben mellan benen och blinkar lite? Visar penis och putar med läpparna förföriskt?

Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Svara.

Hur känns det att få kuk? Hade läst något om att hiv är en myt.
Citera
2021-09-30, 15:10
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Hur känns det att få kuk? Hade läst något om att hiv är en myt.

Känns väl okej, tar en stund att vänja sig, men i slutändan har jag aldrig träffat nån bög som är tillräckligt manlig och snuskig för att jag ska vilja bli påsatt igen. Orgasmen blir kraftigare om man får en kuk röven och sen sprutar/kommer samtidigt.

HIV är ingen myt. Det sprida framförallt via analt och vaginalt sex. Störst risk är om man har oskyddad sex med många olika människor regelbundet.
Citera
2021-09-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Känns väl okej, tar en stund att vänja sig, men i slutändan har jag aldrig träffat nån bög som är tillräckligt manlig och snuskig för att jag ska vilja bli påsatt igen. Orgasmen blir kraftigare om man får en kuk röven och sen sprutar/kommer samtidigt.

HIV är ingen myt. Det sprida framförallt via analt och vaginalt sex. Störst risk är om man har oskyddad sex med många olika människor regelbundet.

Kul önskar att jag hade njutit av kuk lite mycket som du men det är inte så intresserant.

Nej hiv är ingen myt men jag såg att det har att göra med för mycket protein i kroppen så reagerar ens immunförsvar. Hiv är en auto immun sjukdom, och inget som kommit från apor. Hiv medicin dödar fler än själva HIV sjukdomen. Aids är dock farligt.
Citera
2021-09-30, 18:50
Medlem
Citat:
Kul önskar att jag hade njutit av kuk lite mycket som du men det är inte så intresserant.

Nej hiv är ingen myt men jag såg att det har att göra med för mycket protein i kroppen så reagerar ens immunförsvar. Hiv är en auto immun sjukdom, och inget som kommit från apor. Hiv medicin dödar fler än själva HIV sjukdomen. Aids är dock farligt.

Finns ingen som dött av HIV eller AIDS. Folk dör av följdsjukdomar till AIDS, vanligtvis lunginflammation.
Citera
2021-09-30, 18:52
Medlem
Hur kommer det sig att ni känner er oaccepterade i det mest bögvänliga landet i världen och varför måste ni pusha för orimliga särställningar inför lag och inom sociala miljöer?

Är inte det motsatsen till acceptans, att ses som alla andra? Och varför ser ni "homofobi" vart ni än kollar? Har ni någonsin tänkt att felet kanske ligger inom er själva såsom det ser ut i samhället idag?
Citera
2021-09-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Finns ingen som dött av HIV eller AIDS. Folk dör av följdsjukdomar till AIDS, vanligtvis lunginflammation.
Jo. Och jag försöker så klart inte förneka att den existerar. Men jag har aldrig någonsin hört om ett virus som begränsas till bögar och Afrika. Coronan valde minsann inte bara bögar och Afrika.
Citera
2021-09-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
😅 Så snuskiga ni är. Det är snuskigt att böga sig.
Men och andra sidan är jag både rasist och homofob så man ska väl inte lyssna på mig. Hehe.
Citera
2021-09-30, 19:22
Medlem
Citat:

Och hur moraliskt accepterbart känns det? Femboys ser ju egentligen bara feminine ut upp till 25år. Hur mår du egentligen efter att ha blivit avsugen av en 18årig (eller yngre) pojke? Gråtdusch efter eller? Tänker du något om hur hans föräldrar känner? Hade jag haft en son och han blev påsatt av gubbar så hade jag velat döda dem.
Citera
2021-09-30, 21:10
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
😅 Så snuskiga ni är. Det är snuskigt att böga sig.
Men och andra sidan är jag både rasist och homofob så man ska väl inte lyssna på mig. Hehe.

Jo, visst är det snusk och det är ju fint det

Citat:
Och hur moraliskt accepterbart känns det? Femboys ser ju egentligen bara feminine ut upp till 25år. Hur mår du egentligen efter att ha blivit avsugen av en 18årig (eller yngre) pojke? Gråtdusch efter eller? Tänker du något om hur hans föräldrar känner? Hade jag haft en son och han blev påsatt av gubbar så hade jag velat döda dem.

Känns helt okej, speciellt om det är en riktig heting runt 18-22. Inte intresserad av hens föräldrar, det är inte dom jag ska ha sex med. Jaha, ja lite mord har ju ingen dött av...
Citera
2021-09-30, 21:56
Medlem
Citat:
Känns helt okej, speciellt om det är en riktig heting runt 18-22. Inte intresserad av hens föräldrar, det är inte dom jag ska ha sex med. Jaha, ja lite mord har ju ingen dött av...

Jag är cirka 30. När jag ser någpn i 18års åldern upplever jag dom som barn ungefär. Skulle ha väldigt svårt att sen 18årig pojke som en ”heting”. Du har inga alls moraliska vägskäl där eller?

Tycker homosexuella kan ha en sån här väldigt brutal sida av sig som är väldigt tvärtemot deras annars rosa fluffiga regnbågs-politik. HBTQ-partierna är dom som först skriker sig hesa över orättvisor, kvinnor som far illa, fula ord, etc. Men sen å andra sidan har samma homosexuella 0 vägspärrar när dom bränner igenom 300 partners, får HIV, knullar pojkar/barn/femboys och ja…. Alltså livet på turbo.

Grubblar du aldrig eller självreflekterar över sånt här? Jag har ju skrivit här innan och har själv homosexuella tendenser. Men jag har en viss grad av skam. Jag skäms en aning över det hela och är knappast stolt.
Senast redigerad av fr0g 2021-09-30 kl. 21:58.
Citera
2021-09-30, 23:38
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Jag är cirka 30. När jag ser någpn i 18års åldern upplever jag dom som barn ungefär. Skulle ha väldigt svårt att sen 18årig pojke som en ”heting”. Du har inga alls moraliska vägskäl där eller?

Tycker homosexuella kan ha en sån här väldigt brutal sida av sig som är väldigt tvärtemot deras annars rosa fluffiga regnbågs-politik. HBTQ-partierna är dom som först skriker sig hesa över orättvisor, kvinnor som far illa, fula ord, etc. Men sen å andra sidan har samma homosexuella 0 vägspärrar när dom bränner igenom 300 partners, får HIV, knullar pojkar/barn/femboys och ja…. Alltså livet på turbo.

Grubblar du aldrig eller självreflekterar över sånt här? Jag har ju skrivit här innan och har själv homosexuella tendenser. Men jag har en viss grad av skam. Jag skäms en aning över det hela och är knappast stolt.

Jag upplever 18-åringar som unga män ungefär.. får du även skrämselhicka om någon som är säg 25-30 ligger med en 18-årig tjej, eller är det din bögnojja som spökar bara??
skäms du så har du väl nån personlig problematik i grunden.. kanske att dina föräldrar är homofober och pratat förnedrande om homos under din uppväxt. så länge det är ömsesidigt frivilligt sex mellan två som nått byxmyndighet så är det bara att njuta på av vad livet har att erbjuda..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in