Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Vad i helvete pratar du om? Drog du en fråga ur arslet och ställde den? Bosse Hansson är en radioperson. Om han kommenterade Brasilien - Kamerun för Sveriges Radio och sade detta citat vore under sändningen det anmärkningsvärt. Det skulle falsifiera myten om Hegerfors, men det vore en ovänytad twist på den här historien.
Men du gissade bara va? Visste inte riktigt vad du skulle säga. Bosse Hansson... har hört det namnet.
Ännu en gång visar du prov på din hjärnstatus, som du därpå projicerar på andra i tråden. Smart!
Jag är garanterat äldre än dig, och har gissningsvis därför en längre relation till Bosse Hansson; både i radion och ankare i sportspegeln.
Enligt vad jag har hört genom åren så är det Hansson som fällde kommentaren i matchen mellan Brasilien-Kamerun; då Bebeto sent i matchen gjorde det tredje målet. Jag minns inte vilka kanaler som sände Fotbolls-VM 1994, dock hade jag alltid radion på medan jag kollade VM på tv'n med avstäng ljud, då jag alltid föredragit radiosportens rappare och mer levande kommentatorer.