Citat:
Ursprungligen postat av
Bluee126
Behöver lite input från er som använt tinder tidigare.
Testade tinder för första gången sedan 3 veckor tillbaks. Hade 5 likes men kunde inte se vilka som likat mig. Köpte gold 1 månad för att testa för skoj skulle och ganska naiv av mig så var det 5 botar så klart.
Sedan 3 veckor tillbaks så har jag inte fått en enda like. Notera att jag menar likes och inte matchningar.
Lagt upp ganska bra bilder och väljer även tjejer som är 5

r nu verkar inte hända något.
Är inte en 10 men minst en 7:a själv och för dem flesta inom bekantskapen verkar funka hur bra som helst.Testade att logga in på en annan telefon och installera om men ingen skillnad.
Är det något fel på mitt inlogg eller konto?
Grejen med Tinder är att även tjejer som är på din nivå utseendemässigt matchar med snygga killar.
Logiken ska ju vara att om du som kille är en 5a bör du matcha med andra tjejer som är en 5a. Men balansen är förstörd då tjejer som är 5-6 kan matcha med killar som är 8+ vilket gör att dem skiter i killar som är i sin egna liga och satsar högre i stället. Jag är inte världens snyggaste, långt lååångt därifrån, men är inte heller ful, och de enda som visar mig intresse är överviktiga/mulliga 2-4or lol.
Sedan är standarden på tjejer i Tinder
mycket hög. Har även testat Badoo och OkCupid, och där swipar man nästan alltid vänster, då tjejerna där generellt inte är lika snygga. På Tinder får man ju upp 8-10or efter varenda jävla swipe.
Minns när jag hade Tinder Gold och placerade mig i olika länder. Frankrike, Argentina, USA, Kanada, Italien osv. Där swipade jag nästan enbart vänster också. I Sverige håller brudarna en extremt hög högsta nivå och en mycket hög lägsta nivå. Därför är min egna teori att Tinder i Sverige är mycket svårare än övriga länder.