Citat:
Ursprungligen postat av
Bluee126
Behöver lite input från er som använt tinder tidigare.
Testade tinder för första gången sedan 3 veckor tillbaks. Hade 5 likes men kunde inte se vilka som likat mig. Köpte gold 1 månad för att testa för skoj skulle och ganska naiv av mig så var det 5 botar så klart.
Sedan 3 veckor tillbaks så har jag inte fått en enda like. Notera att jag menar likes och inte matchningar.
Lagt upp ganska bra bilder och väljer även tjejer som är 5

r nu verkar inte hända något.
Är inte en 10 men minst en 7:a själv och för dem flesta inom bekantskapen verkar funka hur bra som helst.Testade att logga in på en annan telefon och installera om men ingen skillnad.
Är det något fel på mitt inlogg eller konto?
Sanningen är att du antingen överskattar ditt egna utseende eller inte har en lika tilltalande profil som du tror för då hade matchningar kommit, det i kombination med att för var dag får tjejer det dom vill ha serverat på ett silverfat via tinder, dessa fat kan dom dessutom välja och vraka mellan bäst dom vill och detta gör dom som ovan sagt såklart mellan ett antal killar vilket gör att tinder inte går hem för alla.
Du glädjas av att majoriteten där inte är något att ha, de som är det finns i vardagen, dyker dom upp på appen så är det för en kvälls skoj för att sedan försvinna, de vettiga försvinner snabbt antingen pga att dom snabbt blir tagna eller pga att de slutar intressera sig av det på ett seriösare sätt när de fått hundratals skamförslag per dag i ett par veckor.
Låter inte som att det finns någon anledning till att ditt konto skulle vara bannat, testa att byta bilder och presentation om du har någon sån, räcker med 2-3 stycken bra krydda inte med 8 st tagna utav en proffsfotograf.