2018-06-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Ja, det gjorde det. Men hon var extremt rolig och intelligent så jag försökte ändå se förbi det. Kanske dags att sluta intala sig att människor på dessa dejtingappar är ute efter förhållanden.

Vad har hennes intelligens och humor med något att göra? Det är ingen indikation på att tjejen inte horar runt. Du satte inte ner fotten tillräckligt effektivt med tanke på att hon tog om din oskuld. Men seriöst, vill du komma närmare ett förhållande så ska ”inget sex på första fejten” betydda ”inget sex på första dejten”. Det blir enklare då att eliminera de tjejer som är odugliga till långa förhållande.
Citera
2018-06-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Vad har hennes intelligens och humor med något att göra? Det är ingen indikation på att tjejen inte horar runt. Du satte inte ner fotten tillräckligt effektivt med tanke på att hon tog om din oskuld. Men seriöst, vill du komma närmare ett förhållande så ska ”inget sex på första fejten” betydda ”inget sex på första dejten”. Det blir enklare då att eliminera de tjejer som är odugliga till långa förhållande.

Det kan säkert vara en god beslutsmetod för att hitta en "bra tjej", men jag undrar fortfarande varför vederbörande slyna var så jävla taggad på sex med mig men inget mer. Undra om sex på första dejten, eller över huvud taget tidigt, dödar tjejers känslor. Det har jag aldrig tänkt att det skulle göra.

Hennes intelligens och humor har med saken att göra på så vis att det är svårt att hitta människor som besitter dessa förmågor (i hennes utsträckning), varför man inte kastar bort dem i första taget när man väl träffar dem.

Hon kändes i många avseenden som "min typ" – en typ jag inte träffar förut och inte lär träffa igen heller.

Allt var magiskt fram till dessa att hon klädde av sig och hade stekfula bröst. "Why, God, Why?!" tänkte jag då. Förmodligen hade det blivit en dealbreaker i längden oavsett, men jag ville ändå ge det hela ett försök i och med allt annat.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-14 kl. 12:02.
Citera
2018-06-14, 12:05
Medlem
Citat:
Det kan säkert vara en god beslutsmetod för att hitta en "bra tjej", men jag undrar fortfarande varför vederbörande slyna var så jävla taggad på sex med mig men inget mer. Undra om sex på första dejten, eller över huvud taget tidigt, dödar tjejers känslor. Det har jag aldrig tänkt att det skulle göra.

Hennes intelligens och humor har med saken att göra på så vis att det är svårt att hitta människor som besitter dessa förmågor (i hennes utsträckning), varför man inte kastar bort dem i första taget när man väl träffar dem.

Hon kändes i många avseenden som "min typ" – en typ jag inte träffar förut och inte lär träffa igen heller.

Allt var magiskt fram till dessa att hon klädde av sig och hade stekfula bröst. "Why, God, Why?!" tänkte jag då. Förmodligen hade det blivit en dealbreaker i längden oavsett, men jag ville ändå ge det hela ett försök i och med allt annat.

Hon är ingen slyna. Hon lekte bara med dig. Finn dig i det, du har inte heller fortsatt med alla du haft sex med. Annars hade du väl inte haft sex med 6 st på 3 v, eller vad fan det var

Man ska göra det man vill, ta det man vill ha, det gjorde hon. När du gör det är det ok, men nu gråter du när andra gör det. Väx upp för fan.
Citera
2018-06-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Ringde det inga klockor att hon kanske inte är flickväns material när hon initierade sex under första dejten?
Näää, hon var så rolig och smart ju.

EDIT: Någon snackade om bipolär innan och man får nästan lite såna vibbar nu.

Det finns en som har upplevt att en tjej kom 20 gr, han ska könstesta sig, han snackar om tjejer som slickar killarna i röven, han är helt enkelt jävligt överdriven. Det må vara sant, men det är inte samma sak som att skriva högstadiesaker.

Sedan sitter samma kille och grinar emellanåt.

Vibbarna är påtagliga Upp som en sol och ner som en pannkaka. Gång på gång. Tillfälligheter?
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-14 kl. 12:14.
Citera
2018-06-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hon är ingen slyna. Hon lekte bara med dig. Finn dig i det, du har inte heller fortsatt med alla du haft sex med. Annars hade du väl inte haft sex med 6 st på 3 v, eller vad fan det var

Man ska göra det man vill, ta det man vill ha, det gjorde hon. När du gör det är det ok, men nu gråter du när andra gör det. Väx upp för fan.

Öh, va? Inte på tre veckor. Jag har legat med 7 personer på 3 månader.

Det är i och för sig i princip den renaste definitionen av en slyna. Hon lekte med mig – för sex. Precis.

Jag beter mig inte liknande mot tjejer jag träffar. Det har inte hänt att jag har haft sex med någon utan att vara beredd att ses igen och utforska om det kan bli något.

Vid det här laget trollar du bara.

Din andra trollkommentar är lovligt efterbliven. Varför skulle jag ljuga om att min tjejkompis och hennes vän uttryckte att killar vill bli slickade i röven? Jag tyckte också det lät konstigt men det är enligt utsago deras erfarenhet.

Att jag har fått en tjej att komma tjugo gånger är inte heller lögn. Men intala dig gärna det om det får dig att må bättre. Visserligen sa du att det inte "behöver" vara lögn, men att ens antyda det.

Att testa sig mot könssjukdomar är väl ett ganska rimligt beteende. Oklart varför du tycker det är överdrivet.

No offense, men du verkar väldigt avundsjuk på hur lätt jag har att få tjejer i säng. Jag kan trösta dig med att det inte är mycket värt i längden.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-14 kl. 13:15.
Citera
2018-06-14, 13:16
Medlem
Citat:
Om du inte har någon uppfattning i frågan behöver du inte låtsas som att du har det. Det är inte "min egen medicin". Om jag är jävligt på en tjej och initierar sex så vill jag ses igen för att se vad det kan leda till.
Det råd tjejer brukar få när de är i din sits när de bara träffar folk som vill ha sex för en natt och inget mer är ju just att inte ha sex på första.
Jag förstår dig dock, jag ser det också som ett bra tecken om man klickar direkt och hoppar i säng första gången man ses.

Men man kan försöka se det i ett annat perspektiv. En tjej som du träffar, men som faktiskt är intresserad av dig, mer än för bara sex, kommer garanterat fortfarande vara intresserad av att att träffa dig igen.

Även om det kan kännas svårt att avstå i stunden, så är du, precis som alla de flesta tjejer, helt kapabla till att ta ställning till att ha sex med någon. Försök planera in dejter som gör det svårt eller opraktiskt att fullfölja ner i sänghalmen, typ en bit bort från någons hemma. Förbered en ursäkt, "ska upp tidigt imorgon" kommer ingen ifrågasätta.

Citat:
Ja, det gjorde det. Men hon var extremt rolig och intelligent så jag försökte ändå se förbi det. Kanske dags att sluta intala sig att människor på dessa dejtingappar är ute efter förhållanden.

Glömde min jacka hos slynan (ja, jag tänker kalla henne en slyna eftersom hon utnyttjade mig känslomässigt för att få någonting som hon borde kunna få utan att göra det – sex) så jag ska förbi och hämta den sedan. Tänker fråga henne varför det blev som det blev och verkligen få henne att inte sugarcoata saker; om hon kan ge mig det kan det möjligtvis vara en biljett ut ur de här banorna.
En sällsynt chans till en post-mortem för en dejt. Hade man varit en romantiker hade man hoppats att det var ett medvetet move för att skohorna in sig hos vederbörande igen.
Citera
2018-06-14, 13:22
Medlem
Citat:
No offense, men du verkar väldigt avundsjuk på hur lätt jag har att få tjejer i säng. Jag kan trösta dig med att det inte är mycket värt i längden.
Kom du på det nu? Ok, försök nu lev som du lär.

Avis på folk som lägrar brudar? Den med mest framgång (vad det verkar iaf) är väl kanske anteri? Har jag skrivit ett enda ord om att han gör det dåligt? Nej, bara att han ska hålla fokus och inte tappa bort sig själv. Allt annat sköter han ju perfekt.

Skulle jag haft den läggningen så hade det nog synts gentemot honom. Eller andra. Du lägrar inte mest, men du grinar däremot mest efteråt.
Citera
2018-06-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det råd tjejer brukar få när de är i din sits när de bara träffar folk som vill ha sex för en natt och inget mer är ju just att inte ha sex på första.
Jag förstår dig dock, jag ser det också som ett bra tecken om man klickar direkt och hoppar i säng första gången man ses.

Men man kan försöka se det i ett annat perspektiv. En tjej som du träffar, men som faktiskt är intresserad av dig, mer än för bara sex, kommer garanterat fortfarande vara intresserad av att att träffa dig igen.

Även om det kan kännas svårt att avstå i stunden, så är du, precis som alla de flesta tjejer, helt kapabla till att ta ställning till att ha sex med någon. Försök planera in dejter som gör det svårt eller opraktiskt att fullfölja ner i sänghalmen, typ en bit bort från någons hemma. Förbered en ursäkt, "ska upp tidigt imorgon" kommer ingen ifrågasätta.

En sällsynt chans till en post-mortem för en dejt. Hade man varit en romantiker hade man hoppats att det var ett medvetet move för att skohorna in sig hos vederbörande igen.

Tack för input!

Vi sågs vid på Saltholmen i Göteborg, vid havet. Det hindrade oss dock inte från att ha sex så jävla på som hon var. Men jag tänker som du att det inte borde vara en nackdel om man har sex tidigt. Tvärtom borde det tyda på ohejdbar attraktion. Typ.

Hon har i alla fall kommit med en bullshit-förklaring om att hon trodde det var en liggdejt och att hon aldrig hade gjort så här annars. Vilket inte stämmer eftersom jag uttryckligen sa att vi borde vänta med att göra något fysiskt när vi satt där.

Men, men. Hoes gonna hoe, typ. Allvarligt talat vill jag ändå inte ha att göra med en tjej som gör en distinktion mellan seriösa dejter och "liggdejter". Sedan hade hon okristligt fula bröst också vilket hade varit en dealbreaker för mig i längden. Men det har jag nog sagt.
Citera
2018-06-14, 13:32
Medlem
Citat:
Kom du på det nu? Ok, försök nu lev som du lär.

Avis på folk som lägrar brudar? Den med mest framgång (vad det verkar iaf) är väl kanske anteri? Har jag skrivit ett enda ord om att han gör det dåligt? Nej, bara att han ska hålla fokus och inte tappa bort sig själv. Allt annat sköter han ju perfekt.

Skulle jag haft den läggningen så hade det nog synts gentemot honom. Eller andra. Du lägrar inte mest, men du grinar däremot mest efteråt.

Fast Anteri har å andra sidan inte gjort bort dig efter ett tafatt försök att rätta honom.

Men jag säger det igen: att ligga med tjejer åt höger och vänster kommer inte göra dig lycklig, så var inte bitter på mig för att jag röner större framgångar i det avseendet.

Vem som har "bäst stats" kan jag inte uttala mig om; vi har inte jämfört.
Citera
2018-06-14, 13:34
Medlem
Citat:
Vi sågs vid på Saltholmen i Göteborg, vid havet. Det hindrade oss dock inte från att ha sex så jävla på som hon var.

Haha, hon var så jävla på. Satt du helt paralyserad som ett fån då och bara blev förförd och påpippad?
Citat:
Men jag tänker som du att det inte borde vara en nackdel om man har sex tidigt. Tvärtom borde det tyda på ohejdbar attraktion. Typ.

Du verkar vara expert på detta.

Citat:
Hon har i alla fall kommit med en bullshit-förklaring om att hon trodde det var en liggdejt och att hon aldrig hade gjort så här annars. Vilket inte stämmer eftersom jag uttryckligen sa att vi borde vänta med att göra något fysiskt när vi satt där.
Din mun sa det ja men dina handlingar sa något annat. Säg inte saker du inte kan leva upp till så ska du se att det blir bättre.

Citat:
Men, men. Hoes gonna hoe, typ. Allvarligt talat vill jag ändå inte ha att göra med en tjej som gör en distinktion mellan seriösa dejter och "liggdejter". Sedan hade hon okristligt fula bröst också vilket hade varit en dealbreaker för mig i längden. Men det har jag nog sagt.
Ändå har du varit så uppspelt över henne och att hon var så kåt. Nu fick du hennes kåthet sköljd över dig och då blev det inte så roligt, tydligen.
Citera
2018-06-14, 13:39
Medlem
Citat:
Haha, hon var så jävla på. Satt du helt paralyserad som ett fån då och bara blev förförd och påpippad?

Du verkar vara expert på detta.

Din mun sa det ja men dina handlingar sa något annat. Säg inte saker du inte kan leva upp till så ska du se att det blir bättre.

Ändå har du varit så uppspelt över henne och att hon var så kåt. Nu fick du hennes kåthet sköljd över dig och då blev det inte så roligt, tydligen.

Klart jag var uppspelt – jag hade ju inte sett brösten än och hon såg bra ut i övrigt. Hon var dessutom den första dejten av runt 20 stycken hittills som kunde sparras intellektuellt vilket är guld värt. Faktum är att hon var den rappaste tjejen jag haft att göra med någonsin, så i viss bemärkelse kändes det verkligen som att jag hade hittat hem. Tydligen hade jag fel.

Det är helt riktigt att jag sa det med ord men inte levererade därefter. Det var svagt av mig.

Ska förbi och hämta jackjäveln sedan i alla fall. Suck.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-14 kl. 13:42.
Citera
2018-06-14, 13:44
Medlem
Citat:
Klart jag var uppspelt – jag hade ju inte sett brösten än och hon såg bra ut i övrigt. Hon var dessutom den första tjejen som kunde sparras intellektuellt vilket är guld värt.

Det är helt riktigt att jag sa det med ord men inte levererade därefter. Det var svagt av mig.
Bra att du går ner lite nu för du ska inte kaxa dig idag, det är inte läge för det. Minns du den dagen när du skrev rakt ut att du ville få empati och någon som ryckte upp dig? Då skrev jag,och jag har försökt lyfta dig fler gånger.

Men jag måste också få säga vad jag tycker. Och det hade varit både roligare (i själva läget samt att kunna skratta åt efteråt) att snacka som fan om hur kåt du var på henne och sen flikat in det där som man brukar säga "vi borde inte göra detta" "snälla, ska vi verkligen fortsätta, blir det så bra tror du", och sen bara slutat helt tvärt.

Då hade du fått henne att trilla av sadeln och du hade haft kontrollen nu. Och kunnat se framför dig hur eggad hon blev och sen den där förvånade minen när hon fick ta på sig kläderna igen utan nån framgång. Så får man göra ibland, så även hon lär sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in