Flashback bygger pepparkakshus!
2019-07-07, 16:18
Medlem
Såg att Tinder Gold kostar 275 kr för 1 månad numera. Kostade 165 för någon månad sedan.

Har jag blivit "bestraffad" för att jag startat om mitt konto? Är ju fortfarande lika gammal (29). Eller har Tinder höjt sina priser?

Värt att köpa Gold? Har ca 40 matchningar som "väntar".
Citera
2019-07-07, 16:25
Medlem
zebra121s avatar
Någon som vet vad det är som skiljer killar som får många matchningar och killar som inte får det? Är det bilderna, profiltexten eller var man bor?
Citera
2019-07-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nas0nex
Såg att Tinder Gold kostar 275 kr för 1 månad numera. Kostade 165 för någon månad sedan.

Har jag blivit "bestraffad" för att jag startat om mitt konto? Är ju fortfarande lika gammal (29). Eller har Tinder höjt sina priser?

Värt att köpa Gold? Har ca 40 matchningar som "väntar".

Att man har X antal "likes" kan lika gärna vara fulspel från appen för att man ska köpa Gold. Jag vet att jag hade en bokstavlien helt grå bild, dvs ingen person på bilden, och då stod det att jag hade 20+ likes. Sen raderade jag mitt konto och då fick jag notiser från appen att jag hade nya likes även fast jag inte var med mer alltså. Så det där skulle inte jag lita på stämmer.
Citera
2019-07-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Att man har X antal "likes" kan lika gärna vara fulspel från appen för att man ska köpa Gold. Jag vet att jag hade en bokstavlien helt grå bild, dvs ingen person på bilden, och då stod det att jag hade 20+ likes. Sen raderade jag mitt konto och då fick jag notiser från appen att jag hade nya likes även fast jag inte var med mer alltså. Så det där skulle inte jag lita på stämmer.

Tack för ditt svar. Så med andra ord är det ingen idé att lägga dessa pengar då
Citera
2019-07-07, 16:59
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
håller helt med dig counselor…jag är inte alls förvånad att du har hittat flickvän via tinder

kommer ihåg att jag gillade hur du skrev direkt när du skrev till mig för första gången i tråden

you speak woman

Thanks, FB-mami
Citera
2019-07-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nas0nex
Tack för ditt svar. Så med andra ord är det ingen idé att lägga dessa pengar då

Säger inte nödvändigtvis att du i själva verket har 0 likes istället för 40, kanske har du 10 jag kan inte svara på den frågan. Har du ekonomi för att köpa gold och verkligen vill testa det så säger jag inte att du inte ska köpa det, men precis som alla andra företag så var medveten om att Tinder likväl vill tjäna pengar även om det ibland sker genom fula medel. Hade jag tjänat 20k efter skatt hade jag kunnat tänka mig att köpa det, men har man inte de summorna skulle i alla fall inte jag köpa Gold nej. Utöver att se vem som redan likat en kan man med Gold bl.a. dock också få en superboost som då ser till att man syns mer eller mindre först i alla tjejers kortlekar vilket kan vara bra. Ditt val.
Citera
2019-07-07, 17:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Testade installera appen för 2 dagar sedan. Igår fick jag en matchning och har totalt 15 gillningar. Nej, jag bor inte i en stor stad.

Alla tjejer har totalt värdelösa bilder. Man ser absolut inget. Jag talar om de som är närmare 30 år också.

Hur som helst. Vem brukar höra av sig först, mannen eller kvinnan?

Jag har inte svarat. Tror jag inte tänker göra det heller.
Citera
2019-07-07, 17:20
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Någon som vet vad det är som skiljer killar som får många matchningar och killar som inte får det? Är det bilderna, profiltexten eller var man bor?

Vart man bor skulle jag säga är stort avgörande. Det handlar mest om hur många matchningar man får.
Citera
2019-07-07, 17:28
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vart man bor skulle jag säga är stort avgörande. Det handlar mest om hur många matchningar man får.

OK. Jag har en kompis som bor i samma stad och som samlar riktigt mycket likes och matchningar. Enormt mycket mer än mig så jag vete tusan om det är var man bor?
Rykte, bilder med mer, sådant måste väl spela in?
Citera
2019-07-07, 17:30
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
OK. Jag har en kompis som bor i samma stad och som samlar riktigt mycket likes och matchningar. Enormt mycket mer än mig så jag vete tusan om det är var man bor?
Rykte, bilder med mer, sådant måste väl spela in?

Då är det bilder. Han kanske är bögigt snygg?
Kvinnor gillar män som ser ut som en bög.
Citera
2019-07-07, 17:33
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Då är det bilder. Han kanske är bögigt snygg?
Kvinnor gillar män som ser ut som en bög.

Hehe, ja visst ser han bra ut.
Rykte, det måste väl oxå spela in?
Citera
2019-07-07, 17:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Hehe, ja visst ser han bra ut.
Rykte, det måste väl oxå spela in?

I en stor stad, ja. Men är man okänd så är man okänd på tinder också.

Har du fått några matchningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in