2019-05-05, 12:24
Medlem
Hur mycket & ofta kan man ta men inte få at/negativa effekter?
Citera
2019-05-05, 17:55
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dum
Hur mycket & ofta kan man ta men inte få at/negativa effekter?

Med tanke på hur kort halveringstid phenibut har borde du kunna använda det lördag och söndag varje vecka utan att stöta på några problem.
Citera
2019-05-06, 06:12
Medlem
AndAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Kön: Man
Kropp: Storvuxen
Erfarenhet: Testat det mesta, blandmissbrukat en hel del men med huvuddrog tunga opioider och i något mindre mån stimulanter, är i nuläget fri från missbruk, sällan upplevt ens minsta svårighet oavsett substans. Har aldrig använt nålar.

Beställde för drygt en vecka sedan en burk F-Phenibut från en inhemsk leverantör som tidigare tillhandahållit kvalitetsprodukter. Det är fullt möjligt att även detta var kvalitet men följande är den reaktion jag fick av substansen.

Började med att ta 150mg och fick efter ca 45min en halvt stimulerande, halvt sedativ känsla men båda delarna av denna effekt var retligt små, alltså väljer jag att återdosera med 100mg till. Upplever ett pulserande/kittlande i kropp och huvud som tidvis är behagligt, tidvis påfrestande. Trodde då att drogen skulle vara mer potent. Efter 2-3 timmar har effekten avtagit nästan helt så jag tar 100mg till och tänker att detta måste bli det sista jag tar då jag ej vill överstiga gränsvärdena för vad som betraktas som en hög dos. Har tidigare alltid behövt dosera GABA-droger rejält i överkant då jag verkar ha en naturlig tolerans men ville inte vara fullständigt oförsiktig så jag satte punkt där.

Vid läggdags fick jag ett rätt så bra kåtslag, vilket är ganska ovanligt efter nästan 15 års kemisk självmisshandel av kropp och sinne. Gav fjällan en uppskattad omgång i sängen och somnade sen. Strax efter detta blir jag kraftigt illamående och springer upp och kaskadspyr upp det jag hade ätit på kvällen. Av någon anledning såg maten nytuggad ut trots att det var flera timmar sedan jag åt. Efter ca 4 timmar sömn vaknar jag skrikande av kramp men lyckas stävja denna med lite stretching på egen hand. Detta följs av en känsla av muskelinflammation på det berörda stället.

De 2-3 dagar som följer blir fruktansvärda då jag är kraftigt illamående och spyr upp allt jag lyckas få i mig. Även den pulserande/kittlande känslan är tillbaka fast det är bara den obehagliga varianten och den är väldigt mycket mer påtaglig. Jag känner en extrem yrsel, irritation och agitation vilket får mig att nästan fobiskt hålla mig inomhus då jag inte vill bli sedd i detta skick. Svettningarna var bibliska trots att jag satt/låg ner och inte rörde mig alls. Sista halvan av dag tre så börjar detta släppa och fjärde dagen kan jag äta och sova normalt igen. Det dyker fortfarande upp symtom här och där under dag fyra och fem men dessa går att hantera i jämförelse med den totalt miserabla känsla jag haft dagarna innan.

Har aldrig någonsin reagerat såhär illa på någon substans innan och har gjort mig av med den nästan fulla burken av F-Phenibut som fanns kvar. Har någon annan erfarit samma effekter? Har någon rentav haft en positiv upplevelse av drogen? Kan detta ha varit en dålig batch av substansen eller är det bara såhär vissa människor reagerar? Utifrån vad jag kunnat läsa mig till är denna reaktion ganska vanlig. Tyvärr så var jag för kaxig och hoppfull när jag läste om eventuella bieffekter innan jag beställde det här skräpet. Inser också att jag litade för mycket på tidigare erfarenheter jag haft. Ville bara ge de som funderar på att beställa detta en chans att spara ett par hundringar och framförallt slippa må som jag gjorde i flera dagar efter att ha använt mig av drogen en ynka dag.

Ger dig ett kort svar såhär tidigt på morgonen, men jag har absolut inte upplevt några problem. Är från RG om det är samma sida du beställt ifrån. Däremot tycker jag inte F-Phenibut fungerat bättre än vanlig Phenibut, skulle säga att det fungerat ungefär lika. Tyvärr samma opåtlighet gällande hur bra effekten blir.
Citera
2019-05-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndAgain
Ger dig ett kort svar såhär tidigt på morgonen, men jag har absolut inte upplevt några problem. Är från RG om det är samma sida du beställt ifrån. Däremot tycker jag inte F-Phenibut fungerat bättre än vanlig Phenibut, skulle säga att det fungerat ungefär lika. Tyvärr samma opåtlighet gällande hur bra effekten blir.

Jag är glad för din skull att du slapp dessa hiskeliga konsekvenser. Jo, det var från samma sida som du nämnde. Lät bli att antyda vilken återförsäljare det var då de dels har varit schyssta mot mig med god service och varuprover när de precis hade startat upp. Tror inte att jag reagerade dåligt pga något de har eller inte har gjort utan det lär bara vara så att substansen slår snett i vissa personer.

Säger inte att alla kommer reagera så negativt som jag. Men jag tycker absolut att folk borde vara försiktiga med denna substans och vara beredda på eventuella konsekvenser i värsta fall. Tänker att man nog gör klokt i att inte ta denna såvida man inte har någon/några dagar på sig att må dåligt.
Citera
2019-05-19, 01:57
Medlem
Jag har tidigare provat phenibut och nu när jag läser tråden ser jag f phenibut hur möter den sig mot originalet?
Är den farlig?
Har läkemedelsföretag forskat fram den eller är det en lurig rc?
Citera
2019-05-21, 17:39
Medlem
Hur mycket ska man ta om man vill uppleva någon typ av rus av F-Phenibut? Testat 8x50mg utan att märka någon direkt effekt.
Citera
2019-05-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nadan
Hur mycket ska man ta om man vill uppleva någon typ av rus av F-Phenibut? Testade 8x50mg idag utan att märka någon direkt effekt.

Tog 9-10x50mg för 3h sen på tom mage. Känner mig lite tung i huvudet och avslappnad, men ingen direkt eufori eller upprymdhet. Verkar vara ett preparat mest för de med ångest och oro som vill komma ned i varv.
Citera
2019-05-25, 08:46
Medlem
Måste varna för abstinensen av f-phenibut. Tog det nästan en månad (3-4 gånger i veckan, 150-300 mg/dag). Slutade CT. Blev extremt dålig i magen, illamående, kunde knappt äta, skum känsla i huvudet. Börjar bli återställd nu, men abstinsen varade drygt en månad. Lyrica och gabapentin hjälpte inte mycket heller, men hade säkert blivit värre om jag inte haft tog det under abstinensen.

Tycker inte effekten av f-phenibut var speciellt positiv heller, inget jag rekommenderar.
Citera
2019-05-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Måste varna för abstinensen av f-phenibut. Tog det nästan en månad (3-4 gånger i veckan, 150-300 mg/dag). Slutade CT. Blev extremt dålig i magen, illamående, kunde knappt äta, skum känsla i huvudet. Börjar bli återställd nu, men abstinsen varade drygt en månad. Lyrica och gabapentin hjälpte inte mycket heller, men hade säkert blivit värre om jag inte haft tog det under abstinensen.

Tycker inte effekten av f-phenibut var speciellt positiv heller, inget jag rekommenderar.
Tack för infon om F-phenibuten, tänkte testa den men klart tveksam nu förstås!
Citera
2019-05-28, 09:19
Medlem
AndAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie

Tack för varningen, verkar ju vara samma sak som gäller för Phenibut då.

När det först började skrivas om F-Phenibut härinne blev jag väldigt exalterad ska jag erkänna, hade varit underbart att hitta en stabilare verison av Phenibut... Men jag vet inte, visst får jag effekt men jag skulle inte påstå att det var enklare att känna något eller mer stabilt än vad den Phenibut jag använt gett mig.

Jag förstår mig verkligen inte på denna substans opålitlighet. Jag kan ta 1,5-2 gram Phenibut och ha den bästa dagen i mitt liv ungefär. Sen en månad senare - samma dos och samma förutsättningar och det ger mig nästan ingenting. WHY!?
Citera
2019-05-28, 17:15
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAgain
Tack för varningen, verkar ju vara samma sak som gäller för Phenibut då.

När det först började skrivas om F-Phenibut härinne blev jag väldigt exalterad ska jag erkänna, hade varit underbart att hitta en stabilare verison av Phenibut... Men jag vet inte, visst får jag effekt men jag skulle inte påstå att det var enklare att känna något eller mer stabilt än vad den Phenibut jag använt gett mig.

Jag förstår mig verkligen inte på denna substans opålitlighet. Jag kan ta 1,5-2 gram Phenibut och ha den bästa dagen i mitt liv ungefär. Sen en månad senare - samma dos och samma förutsättningar och det ger mig nästan ingenting. WHY!?
F-phenibut gillade jag lite för mycket. Bra, snabb och märkbar effekt varje gång. Så den håller jag mig borta från efter allt man hört om AT på Phenibut.

Håller med dig ang. Phenibut. Det är exakt så jag också upplever substansen. Verkligen hit or miss varje gång, trots exakt samma förutsättningar?!
Citera
2019-06-01, 13:20
Medlem
Hej,

Kille 19 år

idrottare.

PHENINUT räddningen i nöden för mig, Hade läst på diverse forum innan jag beställde hem 200 gram ifrån www.bodyshock.com och intog 1 gram. Wow hade aldrig haft tidigare erfarnheter av droger eller dyligt och jag som redan led av ångest på daglig basis hittade den pusselbiten som gjorde att jag klarade av vardagen igen. Gick en promenad och tänkte "wow såhär vill jag känna resten av livet"

Började med 1 gram, veckan senare 2 hela vägen till 10 gram dagligen och sedan 15 som högst!
3-4 månader med Phenibut dagligen och jag levde på moln under denna tid.

phenibut är bättre än alla benzo och testa denna drog först men tillskillnad från mig så var försiktig för i helvete!

Att tända av efter dagligt bruk kan gämföras med heroin/benzo avtänding men inte lika fysiska symtom. hatkärlek till denna drog men 2/3 dagar i veckan är max för att inte bygga tolerans.

Nu är jag ren från phenibut då jag har en beroende personalitet som fan.

take care! Bless
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in