2020-01-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Blanda inte för mycket. Bestäm dig, en sak i taget.

Fungerar snarare sämre ju nyktrare jag är, vilket jag inser låter som en klyscha för att försvara något slags missbruk, men så är ej fallet. Det handlar nog snarare om att jag har någon odiagnosticerad personlighetsstörning jag inte bryr mig om att utreda till fullo.
Citera
2020-01-31, 20:10
Medlem
Folk slänker i sig ett par gubbar, jag tog ett struket kryddmått, det gäller sig att lära drogen, jag körde i lite mer än 2 år samtidigt jag körde min första testokur,,, ja ja ställningsbyggare, det tog 6-7 veckor innan jaf fick styrkar ooooaaa. men chefen han hade sten koll på mig eftersojag var så dosad på phenibut,,, när klev av åååå herre jösses panikångest i 2 veckor, sprang ut i garagert började med brunnen, kompisen som tyvär inte är med längre, han tog 2 st matskedar, han fick ligga inne ett tag med 11 10 mg stess + vid behov....Passa er för den den drogen , dom säger 2 dagar i veckan ska funka men inget att rekomendera,,,=Phenibut avtänding är som en gobbe avtändning efter 3 åer 24/7 Prova om ni inte tror mig
Citera
2020-02-01, 08:36
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izan999sv
=Phenibut avtänding är som en gobbe avtändning efter 3 åer 24/7 Prova om ni inte tror mig
Bra att du skriver. Jag har redan varnat folk.
Vill ni ha det som lugnande medel, ta inte mer än 400mg/dag.
Citera
2020-02-01, 14:34
Jag tar phenibut ibland, kanske 2 ggr i veckan, men då tar jag 6-9 g får inget rus direkt (har en kalibrerad våg), men händer o fötter kallnar, man blir lugn o man sover så jäkla bra! Man drömmer oerhört realistisk också. Men jag har utskrivet 2 mg Iktorivil, 225 mg Lyrica o 10 mg Imovane, o en del annat också, så det kanske krockar?

Ni pratar om 400 mg? Jag tog som mest 9100 mg. Är det farligt?
Citera
2020-02-01, 16:21
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Ni pratar om 400 mg? Jag tog som mest 9100 mg. Är det farligt?
Du kan ta också koffein 9g. Testa. (inte)
Phenibut är inte gjort för det.
Citera
2020-02-03, 14:46
Har fått hem brev från tullen att jag måste skicka uppgifter om försändelsen i form av orderbekräftelse, varubeskrivning med produktnamn etc.
Det är phenibut 50g från USA.

Bör jag skicka det eller skita i det så försändelsen returneras..?

Tänker hur riskfullt det är
Citera
2020-02-03, 15:59
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Har fått hem brev från tullen att jag måste skicka uppgifter om försändelsen i form av orderbekräftelse, varubeskrivning med produktnamn etc.
Det är phenibut 50g från USA.

Bör jag skicka det eller skita i det så försändelsen returneras..?

Tänker hur riskfullt det är
Det är klassat som läkemedel o får inte importeras via post. Det är dock inte straffbart. Deklarerar du det som det är kommer du få ett brev om att det är läkemedelsklassat o att det returneras. Deklarerar du om falskt innehåll kan det dock vara ett lagbrott, men det finns en chans att du får det. T.ex. att det är C-vitamin eller nått. Men om de undersöker det så...

Jag beställde 100 g från Holland, kom i ett paket med stora bokstäver "SPORT POWDER". Men det var inom EU o var inga problem.

Det hände när jag beställde Melatonin från USA, det returnerades. Samt hade jag beställt GABA o L-tryptophan, det var så jävla krångligt att jag struntade i det. De var inte dyra så... Nu köper jag Melatonin från Polen o det är inga problem.
Citera
2020-02-04, 09:43
Medlem
hipp-hipps avatar
Nu är allt skit.
Även melatonin kan man inte importera. Idioter.
Jag köper melatonin från polen och phenibut från holland.
aldrig mer att handla från us elle kina.
från us kanske bara böcker typ.
Citera
2020-02-12, 14:44
Yey mitt phenibut gick genom tullen fast de fick tydliga uppgifter om min beställning, att det är phenibut jag beställt. Beställde från USA. Prima
Citera
2020-02-12, 14:44
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Det är klassat som läkemedel o får inte importeras via post. Det är dock inte straffbart. Deklarerar du det som det är kommer du få ett brev om att det är läkemedelsklassat o att det returneras. Deklarerar du om falskt innehåll kan det dock vara ett lagbrott, men det finns en chans att du får det. T.ex. att det är C-vitamin eller nått. Men om de undersöker det så...

Jag beställde 100 g från Holland, kom i ett paket med stora bokstäver "SPORT POWDER". Men det var inom EU o var inga problem.

Det hände när jag beställde Melatonin från USA, det returnerades. Samt hade jag beställt GABA o L-tryptophan, det var så jävla krångligt att jag struntade i det. De var inte dyra så... Nu köper jag Melatonin från Polen o det är inga problem.

Fick hem mitt paket idag faktiskt. Konstigt nog. Yey
Citera
2020-02-15, 11:49
Medlem
hipp-hipps avatar
jag har kört sista dagar för koncentration elvanse (30mg) + phenibut (300-500mg), absolut fantastiskt. Ingen stress men oerhört koncentration.

Man måste bara tajma rätt. Jag tar phenibut kl 07 på morgonen, det kommer in vid 10-11 tiden, något innan kanske vid 09 kör jag elvanse.

Det är det riktiga nootropics!
Senast redigerad av hipp-hipp 2020-02-15 kl. 11:52.
Citera
2020-02-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
jag har kört sista dagar för koncentration elvanse (30mg) + phenibut (300-500mg), absolut fantastiskt. Ingen stress men oerhört koncentration.

Man måste bara tajma rätt. Jag tar phenibut kl 07 på morgonen, det kommer in vid 10-11 tiden, något innan kanske vid 09 kör jag elvanse.

Det är det riktiga nootropics!

Testa blanda Modafinil med Phenibut.. riktig dundereffekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in