2025-09-15, 16:32
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Det är skillnad på f-phenibut och phenibur, förstanämnda nästan identisk med stark ghb om man tar minst 15 kapslar på tom mage
Hur mkt starkare är f-phenibut jämfört med hcl?
Sitter det i lika länge?
Finns inte på rp just nu(out of stock..
Citera
2025-09-15, 21:46
Medlem
IskallVinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
Hur mkt starkare är f-phenibut jämfört med hcl?
Sitter det i lika länge?
Finns inte på rp just nu(out of stock..
Jag har både två nu. F-Phenibut känns ungefär 8x starkare än vanlig HCl skulle jag uppskatta.
Det sitter i kortare, den totala mängden pulver är ju markant mindre, så detta är att vänta. Men 500mg sitter bra i ca 10h, 24h innan all eftereffekt är borta.
Det allra bästa med F-Phenibut är dock att det börjar kännas efter bara 1h, så jäkla bra. Vanlig Phenibut kan ju ta 5h innan den börjar kicka bra.

Rekommenderar varmt!
Citera
2025-09-16, 20:24
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IskallVinter
Jag har både två nu. F-Phenibut känns ungefär 8x starkare än vanlig HCl skulle jag uppskatta.
Det sitter i kortare, den totala mängden pulver är ju markant mindre, så detta är att vänta. Men 500mg sitter bra i ca 10h, 24h innan all eftereffekt är borta.
Det allra bästa med F-Phenibut är dock att det börjar kännas efter bara 1h, så jäkla bra. Vanlig Phenibut kan ju ta 5h innan den börjar kicka bra.

Rekommenderar varmt!
Låter trevligt!!Kör med hcl rätt mkt. Är det lätt att få tag i F-phenibut? Rp är tomma just nu tyvärr
Citera
2025-09-16, 22:46
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Åhfan, säker på att det skickas från Nederländerna dock?
Polen skickas det från nu
Citera
2025-09-17, 18:06
Medlem
IskallVinters avatar
Citat:
Låter trevligt!!Kör med hcl rätt mkt. Är det lätt att få tag i F-phenibut? Rp är tomma just nu tyvärr
Inte så insatt, vad är Rp? Får mitt från Polen, aniracetam, men finns massa "nootropics"-producenter som säljer online. Kan säljas som 4F-Phenibut också, samma sak.
Citera
2025-09-18, 01:55
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IskallVinter
Inte så insatt, vad är Rp? Får mitt från Polen, aniracetam, men finns massa "nootropics"-producenter som säljer online. Kan säljas som 4F-Phenibut också, samma sak.
Får mitt från polen också raw pow...s
Citera
2025-09-26, 06:50
Medlem
timelesss avatar
Hej. När fick ni bekräftelse från Rp att dem mottagit betalningen? Betalade med kort igår förmiddags och det har dragits cash men jag har inte fått mail efteråt om att dem fått betalningen. Mvh
Citera
2025-09-27, 17:00
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeless
Hej. När fick ni bekräftelse från Rp att dem mottagit betalningen? Betalade med kort igår förmiddags och det har dragits cash men jag har inte fått mail efteråt om att dem fått betalningen. Mvh
Det är normalt inget att oroa sej över
Citera
2025-09-27, 17:15
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Jag har kanske inte ett direkt svar på din fråga, men jag befinner mig i en liknande situation.

Jag har också tagit det i ungefär ett år, i princip dagligen utan att missa en enda dag. Jag känner även igen den där känslan av att effekten har avtagit, och jag vill verkligen undvika att höja dosen.

Vid något enstaka längre uppehåll (minns ej när det var riktigt) har jag upplevt milda utsättningssymptom – ungefär som jag tidigare känt med benso eller gabapentin – men betydligt svagare, både i effekt och i abstinens. Det är dock sällan jag överstiger ca 1-2 g per dygn.

En sak jag undrar över är om Phenibut kan orsaka stela muskler, tryck över magen eller andra obehagliga kroppsliga reaktioner? Samtidigt har jag haft de besvären även när jag inte tagit det, så det är svårt att avgöra om det har något med saken att göra.

När jag pratar med vården så tar jag aldrig upp den här substansen, eftersom jag är rädd att de då skulle bli mer restriktiva med att skriva ut annat som jag behöver. Eller vad tror ni andra om detta?

Ta inte upp det med vården, men absolut så orsakar Phenibut stela muskler, lite random ryckningar och lite av att händer och armar lätt blir T-Rexiga. Tänk folk som har en lättare form av celebral pares, detta har dock oftast varit dagen efter jag tagit en större dos för att somna.

Det är väl mer när Phenibut går ut och nervsystemet går på högvarv, samt att det även ökar dopaminet så när det går ur så får man även de klassiska stela musklerna osv på grund av att dopaminet är lågt.

Du käkar inte pregabalin via vården?
Det kan ge ordentligt dryga muskelryckningar och annat skit.

Inte käkar Phenibut i flera år men gick väl någon månad eller två, lite orolig, ångest och allmänt pissigt mående.
Jävligt grinig och elak blev jag även innan jag slutade, vilket var en av anledningarna till att jag inte kör mer än tre dagar.
Det ger inte riktigt någonting efter ett tag.
Citera
2025-10-03, 04:04
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Jag citerar mitt förra inlägg för lite kontext, då folk inte verkar reagera så likartat på den här substansen. Jag har tagit fenibut vid 10 tillfällen nu utspritt på några månader och endast vid 2 tillfällen har jag väl upplevt något som tvivelsutan går att skilja från placebo.

Men igår tog jag 2,2 gram phenibut FAA-pulver på fastande mage för att försöka begripa mig på drogen, som man ändå får kalla det. Pulvret ser exakt ut som tvättmedel i pulverform. 2,2 gram är rätt mycket pulver ändå. Lite beskt men helt ok. Efter gårdagen så är jag rejält förvånad att det är lagligt, egentligen. Dels för beroendepotentialen som många vittnar om, och den eventuella medföljande avtändningen. Men också för att jag nog skulle känna mig mer lämpad att köra bil efter 2-3 starköl än igår.

Jag gick och vilade vid lunchtid efter min dos och steg sen upp med rätt aggressiv energi, som att jag druckit en dubbel espresso eller något en timme innan. Det finns egentligen inga likheter med koffein mer än att jag hoppade upp ur sängen efter vilan och hade ett jäkla driv. Det här drivet höll i sig fram till jag gick och la mig vid 01.30. Kände en hel del eufori och allmän entusiasm.

När det började kännas av vid halv 5 på eftermiddagen så stod jag och lagade mat och gjorde ett halvbra jobb då jag hellre stod och juckdansade. Jag kom på mig själv att undra vad som hänt med mina hörlurar då det var så förbannat bra bas i dem. Naturligtvis hade inget hänt mer än fenibuten.

Kände mig jävligt tillfreds, bekväm med hela situationen och helt befriad från social ångest resten av kvällen när jag träffade ett par polare och deras respektive. Jag brukar inte vara den som trivs med att vara i centrum men det bekom mig inte alls. Inte långt ifrån hur man (eller jag) känner mig efter ett par öl minus det "luddiga". Var kvicktänkt, pratsjuk och go i gasen. Jag kände mig inte helt i form med att köra bil hem om jag ska vara ärlig för jag drogs med i musiken mer än vanligt.
Det är en trevlig substans som kan hjälpa många!! Definitivt något jag rekommenderar. Dock kan man bli beroende väldigt lätt
Citera
2025-10-03, 23:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Det är en trevlig substans som kan hjälpa många!! Definitivt något jag rekommenderar. Dock kan man bli beroende väldigt lätt

Word!
För vissa tar det bara 6-10 veckor att bli beroende verkar det som. Det är typ lika dåliga siffror som Alprazolam har; enligt en amerikansk studie där patienter gavs medicinska doser Xanax under 8 veckor och efter det så upplevde 1/3 abstinens när det sattes ut.

Ett tips om man upplever abstinens av Phenibut är att ta Gabapentin under en vecka och sen trappa ut det. Lyrica fungerar också men det rekommenderar jag inte då man riskerar i mycket högre grad än Gabapentin att fastna i det.
Citera
2025-10-04, 00:03
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Word!
För vissa tar det bara 6-10 veckor att bli beroende verkar det som. Det är typ lika dåliga siffror som Alprazolam har; enligt en amerikansk studie där patienter gavs medicinska doser Xanax under 8 veckor och efter det så upplevde 1/3 abstinens när det sattes ut.

Ett tips om man upplever abstinens av Phenibut är att ta Gabapentin under en vecka och sen trappa ut det. Lyrica fungerar också men det rekommenderar jag inte då man riskerar i mycket högre grad än Gabapentin att fastna i det.
Jo som tur e har jag gaba på recept. Inte I närheten av lyrica men fungerar i tillräcklig mängd. Tycker väl att phenibut sitter i bättre men så har den ju lite längre halveringstid. Har använt rätt mkt phenibut men tar aldrig mer än 2 dagar/v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in