2018-09-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Hur lång hållbarhet har phenibut, kan man ta en kapsel ur en påse som legat torrt i byrålåda i ca 1 år?
Absolut, den kan säkert ligga där i 10 år.
Citera
2018-09-30, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Absolut, den kan säkert ligga där i 10 år.

Ok tack för svar, blir att prova snart, undrar om du vet vilken dos som är optimal eller lägsta som behövs för att man ska sova bättre? Rätt ointresserad i att ta det i annat syfte.

För några år sen tog jag phenibut ett par gånger i veckan mot sömnproblem, vet att jag fick mer djupsömn men var tvungen att dricka massor för man blir lätt uttorkad, minns ej vilka doser jag tog.
Citera
2018-09-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Ok tack för svar, blir att prova snart, undrar om du vet vilken dos som är optimal eller lägsta som behövs för att man ska sova bättre? Rätt ointresserad i att ta det i annat syfte.

För några år sen tog jag phenibut ett par gånger i veckan mot sömnproblem, vet att jag fick mer djupsömn men var tvungen att dricka massor för man blir lätt uttorkad, minns ej vilka doser jag tog.
Svårt att säga, det är väl bara att prova sig fram. Börja med 0,5 gram kanske.
Men i längden är det kanske inte så bra egentligen, men ett par gånger i veckan kan ju fungera så du slipper den värsta toleransökningen.
Citera
2018-09-30, 14:30
Medlem
Motorola80s avatar
Vill faktist slänga in en varning för fenibuth, IAF FAAvarianten!

Folk har fått kronisk bukhinneinflammation av det, magen har svullnat som fan, trots illamående och mindre matintag så är det illa..

Tänk er för gällande som sagt, FAAfenibuthen!

Man har bara 1 liv!!
Citera
2018-10-01, 00:30
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag har ett gäng kapslar som är lika stora som 150 mg lyrica kapslar och dom är gröna, är det phenibut eller nåt helst annat och om det är phenibut kan Jag då ta dom med. Benso och lyrica?

Tror jag fick med den påsen i en lyrica beställning och jag är sugen på att se vad dom kan ge för effektn om det är. Phenibut som tydligen ska likna ghb.

Kapslarna är gröna och små som lyrica 150mg

Tacksam för snabba svar.

Mvn

Omöjligt att säga, de flesta kapslar ju själva, jag har fått 3st olika kapslar - är väl bara öppna en så ser du ju, eller smakprov om inte

Phenbuit dangerous interactions är det ju bara att googla ang sånt. Men har du inte testat Phenbuit så är det väl dumt att blanda då du inte vet hur du reagerar på den? Safety 101 👍
Senast redigerad av Phobiazi 2018-10-01 kl. 00:34. Anledning: Tillägg, glömde
Citera
2018-10-01, 00:44
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Vill faktist slänga in en varning för fenibuth, IAF FAAvarianten!

Folk har fått kronisk bukhinneinflammation av det, magen har svullnat som fan, trots illamående och mindre matintag så är det illa..

Tänk er för gällande som sagt, FAAfenibuthen!

Man har bara 1 liv!!

Finns ju alltid risker och de som får sällsynta biverkningarna. Hcl och faa ska ju inte skilja sig så mycket, faa verkar ha sålt bäst dessutom!

https://nootriment.com/liftmode-phenibut-faa/
Citera
2018-10-01, 10:07
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Finns ju alltid risker och de som får sällsynta biverkningarna. Hcl och faa ska ju inte skilja sig så mycket, faa verkar ha sålt bäst dessutom!

https://nootriment.com/liftmode-phenibut-faa/

Ja det är helt upp till var och en, några leksaker är det inte.

Faa skiljer sej enormt enligt mej från hcl. tycker inte du det?

MVH M
Citera
2018-10-01, 11:36
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Ja det är helt upp till var och en, några leksaker är det inte.

Faa skiljer sej enormt enligt mej från hcl. tycker inte du det?

MVH M

Nej så klart inte, faror finns med alla substanser o ska tas med försiktighet kunskap o eftertanke!

Jo vid användning visst, jag menade mer rent kemiskt än upplevelse av användning

Peace
Citera
2018-10-01, 11:54
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Nej så klart inte, faror finns med alla substanser o ska tas med försiktighet kunskap o eftertanke!

Jo vid användning visst, jag menade mer rent kemiskt än upplevelse av användning

Peace

Absolut. Helt sant!

Aha, nej, he he, sant, verkligen kemisk smak, huga när man intar dem.

Användningsmässigt får dock HCL bättre betyg än FAA av mej.

Dock måste jag fråga, har du testat den här: Flouro,phenibut?

Har nån annan i tråden testat flouro och kan lämna lite betyg?
Annars gör jag det om ett tag, 10 gram blir provat då.

MVH M80
Citera
2018-10-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Jag undrar lite angående det här med Phenibut och koffein. Tycker man läser då och då att koffein ska boosta Phenibut, är detta sant? Om det är så när ska man i så fall ta koffeinet, eller kvittar det?

Kan hända jag är ute och cyklar nu men fråga kan man ju alltid

Bra fråga! Jag undrar samma.

Testade Phenibut första gången idag, och då tog jag det samtidigt som en 200mg koffeintablett. MEN Phenibut sägs ta lång tid på sig att verka då den absorberas i tarmen i stället för i magen. Då kombon phenibut-koffein är populär eftersom phenibut tar bort den "ryckiga" känslan associerad med stort koffeinintag borde det väl egentligen vara bättre att ta koffeinet 1-2h efteråt, då phenibut börjat verka.

Kan tillägga att jag misstänker att phenibut börjar verka nu då musik börjar låta riktigt bra, så som den gör på psykedelier nästan, vilket sägs vara en av effekterna.
Citera
2018-10-01, 18:37
Medlem
Liten uppdatering: en trivselkänsla liknande lätt alkoholpåverkan har infunnit sig. Känner mig avslappnad i kroppen på ett bra vis. Har tagit 1g totalt (500mg två gång med ca 3h mellanrum)
Citera
2018-10-02, 13:09
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LMA0
Liten uppdatering: en trivselkänsla liknande lätt alkoholpåverkan har infunnit sig. Känner mig avslappnad i kroppen på ett bra vis. Har tagit 1g totalt (500mg två gång med ca 3h mellanrum)
För mig funkade den så i ett tag. Sedan slutade effekten oavsett långa uppehåll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in