2016-11-28, 16:17
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Hur mycket har du tagit? Ta mer om du inte känner nått, tar kanske 3 timmar innan det börjar kännas.
Som mest har jag tagit 4 g och inte ens känt nåt alls på det
Citera
2016-11-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Som mest har jag tagit 4 g och inte ens känt nåt alls på det
Då får du nog ge upp. Jag kan inte förklara det, du är väl immun eller nått.
Tro mig, Phenibut är inget sockerpiller.
Citera
2016-12-04, 14:31
Medlem
Denna ihop med en joint slår det mesta.
Citera
2016-12-11, 15:35
Medlem
Citat:
Då får du nog ge upp. Jag kan inte förklara det, du är väl immun eller nått.
Tro mig, Phenibut är inget sockerpiller.
Exakt och det är heller ingen drog man blir hög på som många verkar tro.
Citera
2016-12-11, 17:29
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior
Då var det där skon klämde, förväntade mig nåt i stil med lyrica/ghb. .
Citera
2016-12-12, 01:39
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roguewarrior

Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Då var det där skon klämde, förväntade mig nåt i stil med lyrica/ghb. .
Åjo denna kan man bli jävligt hög på! Men fungerar väl olika på alla och alla kroppar fungerar olika... Tänk på att ej äta något 4h+ innan intag (tag på morgon exvis). Doser över 2g blir jag bara illamående av. Doser runt 1.5g kan göra mig redigt hög i många timmar, men tar numer doser om 200-300mg som ger mig en klockren men subtil energibost och ångestdämpning. Denna boostar alkohol också samt gör alkoholruset mycket roligare så kan vara go att ta innan fylla! OBS TA FÖRSIKTIGT samt ta inte för ofta, kan ge mycket jobbiga avvänjningseffekter efter bara nån vecka.

Frid!
Citera
2016-12-14, 03:43
Bannlyst
För ett år sen tog jag phenibut 2 gram på tom mage på morgonen sen fick jag en väldigt skön effekt och även ångest dämpande och även eufori.

Men nu senaste månaden börjat ta det igen och har tagit det nu två gånger denna månad o i november men ingen märkbar effekt såsom eufori eller ångestdämpande alltså jag har blivit en non responder. Jag tar samma dos och samma märke.

Vad har hänt tror ni? Varför funkar inte den längre?
Citera
2016-12-14, 21:12
Medlem
Någon testat pheni från alphabrain?
Citera
2016-12-15, 13:35
Medlem
Är det någon som använder det dagligen i medicinska mängder a la 250-500mg och kan berätta hur det fungerar? AT? Vad händer om man missar en dos etc?
Jag är inte intresserad av något rus eller att det ska kännas gött men nyfiken på vad medicinering av detta kan göra för en.
Citera
2016-12-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
För ett år sen tog jag phenibut 2 gram på tom mage på morgonen sen fick jag en väldigt skön effekt och även ångest dämpande och även eufori.

Men nu senaste månaden börjat ta det igen och har tagit det nu två gånger denna månad o i november men ingen märkbar effekt såsom eufori eller ångestdämpande alltså jag har blivit en non responder. Jag tar samma dos och samma märke.

Vad har hänt tror ni? Varför funkar inte den längre?
Första gången är ju ofta skönast.
Du behöver ta mer då, om du tar så sällan så spelar det ju ingen roll om du tar i lite.
Ta tre gram för fan, eller fyra. Phenibut är helt ofarligt.
Citera
2016-12-16, 21:54
Bannlyst
Citat:
Första gången är ju ofta skönast.
Du behöver ta mer då, om du tar så sällan så spelar det ju ingen roll om du tar i lite.
Ta tre gram för fan, eller fyra. Phenibut är helt ofarligt.

Du är ju skön! och det märks du är nybörjare. Phenibut över 2,5 gram är för sömn. Och helt meningslös att ta i sån dos då om man inte har sömnproblem.
Citera
2016-12-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Du är ju skön! och det märks du är nybörjare. Phenibut över 2,5 gram är för sömn. Och helt meningslös att ta i sån dos då om man inte har sömnproblem.
Är ju inte lönt att tjafsa med dig egentligen. Men var har du fått det ifrån? Skulle alla somna av 2.5 gram?
Jag har aldrig tyckt att Phenibut är sövande, tvärtom sitter jag ofta uppe mycket senare än vanligt.
Doser på 5-6 gram är inte ovanligt alls.
Jag tar det varje helg och det ger alltid samma sköna känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in