Citat:
Ursprungligen postat av
Zned
Har sett : Alltså, Arnsberg är ju väldigt bra. Man kan inte undgå att dra paralleler till G W Persson. När Arnsberg som här förklarar Zigenarnas kriminalitet undrar man ju om G W hade vågat göra detsamma.
G W verkar ju i jämförelse vara väldigt överreklamerad. Men han har ju sitt kändisskap och sina bokutgivningar att tänka på.
För övrigt kan ju sägas att SVT och TV4 skulle ha väldigt svårt att ens tala om Zigenare över huvud taget. Annat än som en förtryckt minoritet.
GW är ju ingenting i jämförelse med Arnstberg. En socialdemokratisk maskin. Alla som någon gång i Sverige uttalat minsta gemensamma nämnare inom invandringspolitikens effekter och synbarhet blir lite av en hjälte hos icke-PK. GW har haft sina små moment av klargörande, men lika bekvämt fallit tillbaka i fållan och somnat med flosklerna och skitsnacket hängande i mungipan. GW är en mupp. Jag tror dock han vet mer inåt men det gör honom bara till en ännu större mupp. Arnstberg/Sandelin/Tullberg/Bern har inga mellanlägen, de verkar för
det andra på heltid och gör så med bravur, intellekt och kunskap. Det är ett privilegium att lyssna på dessa herrar och kunna andas ren luft även i det förgiftade Sverige.
Annars har jag kollat ikapp mig på avsnitten. Just nu tittar jag på Claes Hedberg om bedrägeriet kring Olof Palme. Jättebra avsnitt! Alternativa förklaringar och teorier, upphovsmännen, får komma till tals och i lugn och ro lägga fram det. Sedan kan man tro vad man vill, men ämnena närmas med stor respekt och intresse.
Swebbtv - ni är guld!
Jag funderar också på att starta en tråd om den socialdemokratiska maffian och den socialdemokratiska konspirationen mot Sverige och svenskarna. Det blir alltjämt tydligare vilken allomfattande politisk och moraliskt bestämmande organisation socialdemokratin är. Den har växt sig så stor att makten blivit viktigast och inget offer är för stort i jakten på att behålla sitt inflytande. Längs vägen har korruptionen inom organisationen och förmånerna för sympatisörer kommit att utgöra hela kärnan. Man har också, vad det ser ut som, flera mord på sitt röda samvete.
Sossarna har Sverige i ett punggrepp. Sossarna måste kläs av för den kriminella organisation den blivit och den huvudfigur i att underblåsa svenskhat och införa hot, repressalier och våld i samhället mot vanliga svenskar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Castlevania
Inte så konstigt då SD bara funnits i 31 år. Gillar SWEBBTV som bekant. Men här vill jag framföra lite kritik. Hade varit mer intressant om de fått redogöra för sin tid som partiledare i varsitt program. Nu blev det aningen kortfattat och komprimerat på 45 min. Inget av de mer minnesvärda programmen.
Jag håller med dig. Det blev ett förhastat samtal utan så mycket insikt i SD:s tidiga historia. Dock var det intressant ändå, men inget nytt i hur media behandlat/r oliktänkande och att de politiska partierna med rätt värdegrund håller tyst om våld och hot mot andra som kan tänkas utmana om makten och forma en annan verklighet, kontext och annat samhälle att förhålla sig till, som att massinvandringens nödvändighet var/är en bluff och lögnerna kring den är häpnadsväckande fräcka. Media är sådana svin. Det finns inget bra hos dem eller nödvändigt för oss.